غرفه آلمان در اکسپو 2025 چه شکلی است؟

آریاک سفر

اکسپو 2025 فروردین ماه 1404، شش ماه دیگر، در اوزکا کانسای کشور ژاپن برگزار خواهد شد. بسیاری از کشورها در حال ساختن پاویون‌های، غرفه‌، خود در محل برگزار اکسپو هستند. آلمان یکی از کشورهایی است که در هر دوره از اکسپو حضور دارد و هر دوره با ساختار پاویون خود باعث جلب توجه می‌شود. در حال حاضر پاویون این کشور با مصالح خاص و ساختار جالب توجه در محل برگزاری اکسپو در حال تکمیل است.

به گزارش کاماپرس، کمتر از شش ماه دیگر درهای نمایشگاه اکسپو به روی کشورهای متقاضی شرکت در آن باز خواهد شد. کشورهای مختلف برای حضور در این نمایشگاه برنامه‌های مختلفی را طرح ریزی می‌کنند. آلمان یکی از کشورهایی است که در هر دوره از اکسپوها حضور دارد و با سازه‌ جذاب غرفه خود و دستاوردهایش نظرات مثبتی را به خود جلب می‌کند.

بیشتر بخوانید:

ویژگی‌های منحصر به فرد غرفه آلمان در اکسپو 2025

در حال حاضر و طبق تصاویر منتشر شده از پاویون آلمان، این کشور در اکسپو 2025 با غرفه چوبی جالب توجه از بازدیدکنندگان پذیرایی خواهد کرد. در حال حاضر ساختارهای چوبی بزرگ غرفه آلمان در جای خود قرار گرفته‌اند. الوارهای به کار رفته برای این سازه چوبی بزرگ، کاملا تجدیدپذیر هستند و به خوبی کربن را ذخیره می‌کنند. تک تک عناصر چوبی این غرفه به صورت دیجیتالی پیش ساخته شده‌اند و به راحتی قابل جمع شدن هستند. در واقع بعد از اتمام اکسپو، تمام اجزای چوبی این غرفه قابل تخریب هستند و می‌توان دوباره از آن‌ها استفاده کرد. بعد از تمام شدن پیکره بندی، نوبت به کار داخلی پاویون می‌رسد.

دریان سفر امید

هنوز از چگونگی طراحی داخل این پیکره چوبی اطلاعاتی در دست نیست.

انتهای پیام

فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان