ترفند هایی برای نگهداری از کیف چرم

آریاک سفر

کیف چرم یکی از کلاسیک‌ترین و شیک‌ترین آیتم‌هایی است که افراد در استایل خود می‌توانند داشته باشند. کیف چرم اصول خاصی برای مراقبت و نگهداری دارد و ممکن است بسیاری از افراد به دلیل ناآگاهی خود به آن آسیب بزنند. اطلاع داشتن از روش‌های نگهداری باعث می‌شود که کیف چرم در طول زمان دوام و کیفیت خود را حفظ کند و در هزینه‌های افراد نیز صرفه‌جویی شود.

کاماپرس در ادامه این گزارش به بررسی نکاتی در رابطه با اصول و ترفندهای نگهداری کیف چرم پرداخته است.

محافظت کیف از تابش نور مستقیم و طولانی مدت خورشید

یکی از مهم‌ترین نکاتی که افراد در نگهداری از کیف چرم باید مد نظر قرار دهند، جلوگیری از قرار دادن کیف چرمی برای مدت طولانی در برابر نور خوشید است. برای مثال در صورتی که افراد تصمیم به صرف ناهار در یک رستوران نورگیر را داشته باشند، بهتر است کیف خود را در محل سایه قرار دهند که نور خوشید مستقیم به آن برخورد نکند. قرار گرفتن کیف چرم و محصولات چرمی در برابر نور خورشید، باعث می‌شود که شکننده شوند و در مدت زمان کوتاهی پاره و خراب شوند. در صورتی که کیف چرم در معرض باران قرار گرفته باشد و یا خیس شده باشد، نباید به هیچ وجه از سشوار برای خشک کردن آن استفاده کرد. این کار باعث تغیر رنگ و بافت کیف چرمی می‌شود.

نگهداری از کیف چرم در محیط خشک

یکی دیگر از مهم‌ترین اصولی که افراد در نگهداری از کیف چرم باید مد نظر قرار دهند، نگهداری از آن در محیط خشک و با دمای کاملا طبیعی است. برای مثال قرار گرفتن کیف چرمی در محیط مرطوب و گرم برای مدت طولانی، آن را مستعد کپک زدن خواهد کرد. ممکن است بسیاری از افراد ندانند که کپک یکی از مهم‌ترین عواملی است که باعث از بین رفتن کیفیت محصولات چرمی و خرابی آن می‌شود. همچنین در صورتی که افراد قصد استفاده از کیف چرم برای مدت طولانی را ندارند، بهتر است داخل آن را همیشه با روسری نخی و یا ژاکت نخی پر نگه دارند. این کار باعث می‌شود که کیف چرمی در بهترین شرایط قرار بگیرند و دچار فشار و شکستگی نشود.

مراقبت از کیف چرم در برابر وسایل نوک تیز و برنده

خرید کیف چرم یک سرمایه‌گذاری طولانی مدت است و با وجود این که چرم ماده مقاومی محسوب می‌شود، اما لازم است که افراد از آن مانند یک تکه پارچه ابریشمی در برابر اشیا نوک تیز مراقبت کنند.

دریان سفر امید

استفاده از واکس‌های مخصوص کیف چرم

واکس‌ها و مرطوب‌کننده‌ها صرفا مختص کفش چرم نیستند و برای همه محصولات چرمی استفاده می‌شوند. خشک شدن چرم باعث پوسته پوسته شدن و چروک شدن آن می‌شود و افراد با استفاده از این مرطوب‌کننده‌ها می‌توانند رطوبت کیف را  تامین کنند. استفاده از این واکس‌ها بسیار آسان است و کاربران صرفا باید نرم‌کننده را با یک پارچه نرم و تمیز در سطح کیف پخش کنند. این روش باعث می‌شود که کیف چرمی برای مدت زمان طولانی همچنان ظاهر نرم و انعطاف‌پذیر خود را حفظ کند. استفاده از این واکس‌ها دو بار در سال باعث می‌شود که کیف ظاهر و جلوه باکیفیتی داشته باشد.

مراقبت روزانه از کیف چرم

افراد باید در نظر داشته باشند که لازم است مراقبت از کیف چرم را از همان لحظات اول شروع کنند. در صورتی که لکه در کیف چرم ایجاد شده باشد، افراد باید در سریع‎‌ترین زمان ممکن آن را تمیز کنند. هر چه قدر لکه برای مدت طولانی‌تری در کیف چرم باقی بماند، تمیز کردن آن نیز دشوارتر خواهد بود. همچنین لازم است که قبل از تمیز کردن کیف چرم، همه وسایل را از آن خارج کرد تا خط و خش روی آن به وجود نیاید. همچنین افراد در صورتی که روزانه از کیف چرمی خود استفاده می‌کنند، می‌توانند با کمک دستمال نخی که کمی مرطوب است، سطح بیرونی کیف را تمیز کنند. این کار باعث می‌شود که آلودگی از بین برود و به سطح عمیق چرم نفوذ نکند.

نکات تکمیلی حفاظت از کیف چرمی

افراد باید در نظر داشته باشند که کیف را بیش از اندازه پر و سنگین نکنند، زیرا این کار باعث می‌شود که کیف در طولانی مدت شکل و ظاهر خود را از دست بدهد. همچنین بهتر است افراد محصولاتی مانند لوازم آرایشی را در کیف چرمی قرار ندهند؛ زیرا باعث افزایش احتمال لکه‌دار شدن و کثیفی کیف می‌شوند.

خرید  باکیفیت‌ترین کیف چرم از «چرم پرسیس»

فروشگاه اینترنتی چرم پرسیس، به منظور رفاه حال مشتریان تعداد زیادی از محصولات چرمی برندهای معتبر ایرانی را جمع‌آوری کرده و در یک مجموعه به طور اینترنتی به فروش می‌رساند. متقاضیان می‌توانند محصولات مورد نظر خود را با جزئیات دقیق بررسی و مقایسه کنند و از ضمانت اصالت کالا اطمینان داشته باشند. افراد با صرفه‌جویی در زمان و هزینه خود می‌توانند در سریع‌ترین حالت ممکن انواع کیف، کفش و یا اکسسوری چرمی را خریداری کرده و در درب منزل تحویل بگیرند. چرم پرسیس امکان خرید اقساطی محصولات چرمی را برای رفاه حال خریداران فراهم کرده  و افراد تا هفت روز بعد از دریافت سفارش خود می‌توانند محصول را عودت و یا تعویض کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مجموعه می‌توانند به سایت به آدرس https://persisleather.ir مراجعه کنند و یا با شماره 02128421139 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : چرم پرسیس
سفریار آریا
ژیوار
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان