آرمان داده پویان و نیاز به نیروی کار حرفه ای

آرمان داده پویان-کاماپرس
آریاک سفر

نمایشگاه تخصصی ایران ایتکس با هدف تعامل و کشف استعدادهای حوزه فناوری در تهران برگزار شد. در این نمایشگاه، شرکت‌های مختلفی حضور پیدا کردند که علاوه بر معرفی خود، سعی در جذب نیروهای جوان و مستعد نیز داشتند. همچنین، دستاوردها، خدمات و محصولات جدید شرکت‌ها نیز در این نمایشگاه معرفی شدند. مجموعه آرمان داده پویان نیز یکی از شرکت کنندگان نمایشگاه بود که در حوزه امنیت سایبری فعالیت دارد.

به گزارش کاماپرس، اصلی‌ترین هدف آرمان داده پویان از حضور در نمایشگاه ایران ایتکس، برندینگ و استخدام نیرو بود.

آرمان داده پویان در نمایشگاه ایران ایتکس

علی بهمنی، مدیر مارکتینگ آرمان داده پویان در گفت‌وگو با کاماپرس گفت: ما حدود 18 ردیف شغلی ایجاد کرده‌ایم و با توجه به کمبود نیرو فکر کردیم که این نمایشگاه فرصت خوبی برای جذب نیرو باشد.

او در ادامه افزود: محصولات شرکت ما امنیتی هستند و با توجه به اقداماتی که در شرکت انجام شده تا دو ماه دیگر دو محصول بومی امنیتی دیگر نیز روانه بازار می‌شوند، به همین دلیل بخش فنی ما استخدام دارد. اولویت ما در نیمه دوم سال ارتقای تیم پشتیبانی برای محصولات جدید و همچنین جذب نیرو برای طراحی محصولات جدید دیگر است. در واقع ما سعی می‌کنیم بهره برداری بهتری از محصولات خود داشته باشیم.

بهمنی در مورد چالش‌های مجموعه نیز گفت: چالش اصلی ما نیز استخدام نیروی متخصص بوده است.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

معرفی دقیق‌تر آرمان داده پویان

بهمنی در معرفی مجموعه آرمان داده پویان گفت: این گروه 15 سال است که در حوزه امنیت سایبری فعالیت می‌کند. این مجموعه با تمام بانک‌ها و ارگان‌های دولتی قرارداد دارد. بابت همین ما به این فکر افتادیم که از محصولات جدیدی در حوزه امنیت رونمایی کنیم. با توجه به محدودیت‌هایی که در محصولات غیر بومی وجود دارد، نیاز به چنین کاری دیده می‌شد و تا به امروز هم بسیار خوب جلو رفته‌ایم.

انتهای پیام

مرتبط با : آرمان داده پویان
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان