باسا و خدمات ویژه برای شرکت ها

نمایشگاه ایران ایتکس-کاماپرس
آریاک سفر

نمایشگاه تخصصی ایران ایتکس برای جذب استعدادهای جدید در حوزه فناوری، در تهران برگزار شد. این نمایشگاه فرصتی برای تعامل بیشتر شرکت‌ها و ارتباط مستقیم آن‌ها با علاقه‌مندان بود. همچنین، خدمات و محصولات جدیدی معرفی شدند و فرصت‌های شغلی مناسبی در اختیار جوانان قرار گرفت. باسا یکی از مجموعه‌های شرکت‌کننده در این نمایشگاه بود که خدمات فینتک را در اختیار شرکت‌ها و کارمندان قرار می‌دهد.

به گزارش کاماپرس، باسا با هدف اصلی معرفی شرکت خود به عنوان یک شرکت فینتک به تمام شرکت‌ها و جذب نیروی مورد نظر برای پوزیشن‌های مختلف، در این دوره از نمایشگاه حاضر شد.

در مورد باسا و خدمات آن

مهرداد نصر اصفهانی، طراح آیوایکس باسا، در گفت‌وگو با کاماپرس گفت: ما امکانات مالی، خدمات اعتباری، خدمات تفریحی و… را به کارمندان شرکت‌ها ارائه می‌دهیم. هر شرکتی که بخواهد به کارمندان خود آپشنی بدهد و کمکی کند، می‌تواند از خدمات ما استفاده کند. ما کارت‌های بانکی ویژه‌ای را در اختیار این شرکت‌ها قرار می‌دهیم و امکان دریافت وام برای کارمندان را فراهم می‌کنیم.

او در ادامه افزود: مجموعه باسا با خیلی از شرکت‌های بزرگ مانند فولاد مبارکه، فولاد سنگان و … همکاری دارد تا بتواند رفاه کارمندانشان را افزایش دهد. شعار ما «به احترام تو» است. وقتی کارمندان و کارگران بتوانند نیازهای خانواده خود را به راحتی تامین کنند، احترام بیشتری هم به دست می‌آورند.

دریان سفر امید

برنامه‌ها و چالش‌های باسا

نصر اصفهانی در ادامه صحبت‌های خود در مورد برنامه‌های باسا گفت: برنامه ما ارتقای کیف پول و بهتر کردن کیفیت طراحی آیوایکس باسا است. همچنین ما در تلاش برای گسترش مشتریان هستیم. اینکه بتوانیم با شرکت‌های مسافرتی بیشتری قرارداد ببندیم و خدمات مناسب‌تری را در اختیار کارمندان بگذاریم. او در مورد چالش‌های مجموعه نیز به نو بودن ایده‌ها اشاره کرد و افزود: نو بودن ایده‌های ما در برخی موارد چالش‌هایی را به همراه داشت. زیرا هر ایده‌ای قبل از اجرا نیاز به آزمون و خطا دارد تا به بهترین ورژن خود برسد.

انتهای پیام

مرتبط با : باسا
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان