کیم کارداشیان چطور بازار لباس را قبضه کرد؟

کیم کارداشیان-کاماپرس
آریاک سفر

ارزش برند پوشاک اسکیمز متعلق به کیم کارداشیان، سلبریتی، مدل و فعال رسانه‌ای آمریکایی، به 4 میلیارد دلار رسیده است. به نظر کارشناسان، این برند تحت تاثیر شهرت کارداشیان توانسته چنین ارزشی را به دست آورد.

به گزارش کاماپرس، کیم کارداشیان پنج سال پیش فعالیت خود را در عرصه پوشاک به عنوان هم بنیانگذار برند اسکیمز شروع کرد. برخی معتقد بودند که کارداشیان در این حوزه پیشرفت چندانی نخواهد داشت. اما اکنون برند اسکمیز به ارزش 4 میلیارد دلاری دست پیدا کرده است و با بسیاری از برندهای نامدار و مشهور پوشاک فعالیت دارد. این برند جوان اما پرآوازه تا به حال توانسته با ان بی ای و کاروان المپیک آمریکا همکاری داشته باشد. شرکت در جشنواره‌های مد پاریس، همکاری با فندی و سواروسکی از دیگر افتخارات این برند تازه کار است.

بیشتر بخوانید:

اسکیمز در سال 2022 نسبت به سال 2021 نزدیک به 80 درصد افزایش درآمد داشت. این برند در سال 2023 به درآمد 713 میلیون دلاری دست پیدا کرد. میزان افزایش درآمد این برند در سال 2023 تقریبا 45 درصد بیشتر از سال 2022 بود.

دریان سفر امید

رشد ارزش دارایی برند اسکمیز با شهرت کیم کارداشیان اتفاق افتاد

به نظر برخی از کارشناسان و فعالان حوزه پوشاک، برند اسکیمز رشد حال حاضر خود را مدیون کیم کارداشیان است. در واقع کیم کارداشیان ثابت کرده است که با شهرت خود امکان هدایت هر کسب و کاری و رساندن آن به سودآوری را دارد.

در حال حاضر بیشتر از 360 میلیون نفر از سراسر دنیا کیم کارداشیان را در اینستاگرام دنبال می‌کنند. این مقدار دنبال کننده پنج برابر جمعیت انگلستان است. به نظر اهل فن، جریان تبلیغات در این صفحه با بیننده‌های میلیونی و استفاده از شهرت، باعث قدرت گرفتن برند اسکیمز و رشد هر چه بیشتر آن خواهد شد.

انتهای پیام

آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان