اسپاکو به دنبال بازار و نیروی جدید

نمایشگاه ایران ایتکس-کاماپرس
آریاک سفر

نمایشگاه تخصصی ایران ایتکس با هدف جذب استعدادهای حوزه فناوری در تهران برگزار شد. در این نمایشگاه شرکت‌های مختلفی با خدمات و محصولات جدید شرکت کردند و امکان تعامل با آن‌ها فراهم شد. شرکت اسپاکو نیز یکی از مجموعه‌های فعال در نمایشگاه بود که با فرصت‌های شغلی مختلفی که در اختیار کارجویان قرار می‌داد در در این رویداد حضور پیدا کرد.

به گزارش کاماپرس، هدف اسپاکو از حضور در نمایشگاه، جذب نیروی کارآمد و شناخت بازارهای جدید بود.

اسپاکو در نمایشگاه ایران ایتکس

طاهریان، مدیر روابط عمومی اسپاکو در گفت‌وگو با کاماپرس گفت: ما به دنبال دو موضوع هستیم. اول اینکه چه بازارهای جدیدی وجود دارند و دوم اینکه بتوانیم نیروهای توانمند را جذب و استخدام کنیم. او در ادامه اضافه کرد: در فضای نمایشگاه افراد زیادی برای جذب و استخدام می‌آیند و ما 17 فرصت شغلی مختلف را ارائه داده‌ایم. در این مدت کوتاه نیز نزدیک صد نفر برای درخواست کار به غرفه ما مراجعه کرده‌اند.

محصولات اسپاکو در نمایشگاه ایران ایتکس

طاهریان در مورد محصولات این شرکت گفت: ما سه چهار محصول مختلف داریم. یکی از اصلی‌ترین محصولات ما دیپ دریل است که در بخش تحلیل داده کار می‌کند. یک محصول دیگر میدان سایبری است که روی اتکت دیفنس، حمله و دفاع در فضای سایبری فعال است و حالت آموزشی دارد. همچنین، برای کسانی که تازه جذب می‌شوند، آموزشگاهی داریم که در آن دوره‌های مختلف برگزار می‌شوند و 4 دوره آموزشی همراه با آفر مناسب را در این نمایشگاه ارائه کرده‌ایم.

او در ادامه اضافه کرد: یک سری آزمایشگاه نیز داریم که برای تست سامانه‌های سخت‌افزاری، نرم‌افزاری مشتریان است. بحث سکاپلاس را برای آزمایشگاه دف سکاپکسمان داریم و بحث ای اس اس ال را برای آزمایشگاه سخت افزار در نظر گرفته‌ایم.

دریان سفر امید

اولویت‌های نیمه دوم سال

طاهریان در مورد اولویت‌های مجموعه گفت: اولویت ما در نیمه دوم سال روی جذب متخصصین است. ما در حال رشد هستیم و افراد مناسبی برای جذب می‌خواهیم. زیرا تعداد پروژه‌های ما خیلی بالا رفته است و حتی اگر بتوانیم در حد شتاب‌دهی فعالیت کنیم، مناسب است. بخش شتاب‌دهی ما تیم‌های مختلفی را جذب می‌کند و برای تعامل، حمایت مالی یا فضای اداری را در اختیارشان قرار می‌دهیم. جذب افراد نخبه و شتاب دهی تیم‌های مختلف نیز از اولویت‌های گروه ما است.

بیشتر بخوانید:

چالش نیمه اول سال در اسپاکو

طاهریان در مورد چالش‌های گروه اسپاکو گفت: چالش اصلی ما تعداد پروژه‌های زیاد بود. نتوانستیم تمام کاربران را به طور کامل راضی کنیم و به همین جهت سعی در بهبود سرعت خود داریم.

انتهای پیام

مرتبط با : اسپاکو
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان