بادصبا بیش از یک تقویم اذان‌گو است

نمایشگاه ایران ایتکس-کاماپرس
آریاک سفر

نمایشگاه تخصصی جذب استعدادهای حوزه فناوری با نام ایران ایتکس در تهران برگزار شد. در این دوره از نمایشگاه، شرکت‌کننده‌های مختلفی با محصولات و خدمات جدید حضور پیدا کردند. مجموعه بادصبا نیز با پلتفرم معروف و کاربرپسند خود در این نمایشگاه شرکت کرد.

به گزارش کاماپرس، هدف اصلی باد صبا از شرکت در این نمایشگاه، جذب نیروی کارآمد و متناسب با مجموعه بوده است.

باد صبا در نمایشگاه ایران ایتکس

سجاد هادی‌زاده، مسئول جذب و استخدام بادصبا در مورد علت حضور در نمایشگاه گفت: ما فعالیت‌هایی در مقیاس کشوری داشتیم و استقبال زیادی از محصول ما شده است. باد صبا امروزه مثبت 47 میلیون نصب دارد. ما دوست داشتیم برای تعامل بیشتر در نمایشگاه حضور داشته باشیم. همچنین با توجه به بزرگ بودن مجموعه و در حال توسعه بودن آن، نیروی با انگیزه و مستعد نیز جذب کنیم.

هادی‌زاده در ادامه گفت‌وگو با کاماپرس اضافه کرد: ما در حوزه‌های مختلفی مانند برنامه نویسی، مارکتینگ فروش و… به نیروی توانمند نیاز داریم و بحث اصلی در شرکت ما رشد است. ما رشد همکاران خود را تضمین می‌کنیم ولی باید بتوانند توانایی های خود را اثبات کنند. حضور در شرکت باد صبا می‌تواند قدم بزرگی باشد زیرا اثرگذاری میلیونی روی حداقل 47 میلیون نفر دارد.

آپدیت‌های باد صبا

هادی‌زاده در مورد فعالیت‌های جدید این پلتفرم گفت: ما مدام در حال توسعه هستیم. امسال یک نسخه جدید دادیم و در سال‌های گذشته گاهی تا 5 نسخه مختلف از محصول را ارائه می‌کردیم. هر سری امکانات جدیدی به بادصبا اضافه می‌شود و الان یک پلتفرم شده است. باد صبا دیگر یک تقویم اذان‌گوی صرف نیست.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

برنامه‌ها و چالش‌های بادصبا

مجموعه بادصبا مهم‌ترین برنامه خود را تمرکز بر گسترش و توسعه پلتفرم خود بیان می‌کند. به گفته هادی‌زاده: ما در حال توسعه تیم خود هستیم تا بتوانیم اتفاقات جذاب‌تری را رقم بزنیم. یکی از اهداف اصلی شرکت در نمایشگاه نیز به همین منظور بود.

همچنین هادی‌زاده در مورد چالش‌های آن اضافه کرد: چالش اصلی ما و شرکت‌هایی در مقیاس ما اغلب تامین نیروی متخصص است. جاب تایتل‌های ما همیشه باز هستند اما آن فردی که بتوانیم فاکتورهای مختلف را در آن ببینیم سخت پیدا می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : بادصبا
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان