آمادگی انجمن صنفی مدیران منابع انسانی برای تعامل با شرکت ها

ایران ایتکس-کاماپرس
آریاک سفر

نمایشگاه ایران ایتکس به عنوان یکی از پروژه‌های تخصصی جذب استعدادهای حوزه فناوری، در تهران برگزار شد. در این نمایشگاه شرکت‌های مختلف محصولات و خدمات جدید خود را معرفی کردند و بین مجموعه‌ها ارتباط‌های کاری برقرار شد. انجمن صنفی مدیران منابع انسانی نیز در نمایشگاه ایران ایتکس حضور داشت. این مجموعه، به عنوان گروهی برای معرفی اساتید حرفه‌ای حوزه‌های کاری مختلف شناخته می‌شود.

به گزارش کاماپرس، انجمن صنفی مدیران منابع انسانی با هدف همکاری با مجموعه‌های دیگر و کمک به تامین نیروی انسانی حرفه‌ای، در این دوره از نمایشگاه شرکت کرد.

علت حضور انجمن صنفی مدیران منابع انسانی در نمایشگاه

یدالله اسدزاده، مدیر اجرایی انجمن در گفت‌وگو با کاماپرس گفت: بهترین اساتید کشور در هر زمینه‌ای که هستند با انجمن تعامل دارند و هر شرکتی که بخواهد می‌توانیم راه ارتباطی برای تعامل بیشتر با اساتید را در اختیارشان قرار دهیم. همچنین این مجموعه در آموزش عارضه یابی استخدام و کارهای نرم افزاری نیز فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

چالش‌های نیمه دوم سال

اسدزاده در مورد چالش‌های این گروه گفت: فضای نیمه سیاسی و سیاسی اجتماع یکی از چالش‌های ما هست. برای مثال جنگ اسرائیل و غزه باعث شده که نگرش مردم به آنطرف باشد و این در روند کار ما نیز بی‌تاثیر نیست.

انتهای پیام

سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان