راهنمای ارائه خدمات cnc چوب در شرق تهران

آریاک سفر

خدمات cnc چوب با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات ارائه می‌شود و در آن امکان برش، حکاکی و تولید انواع محصولات با طرح‌های سفارشی مشتریان وجود دارد. در این روش از مواد اولیه باکیفیت استفاده می‌شود و علاوه بر داشتن دوام بالا، هزینه‌های آن نیز بسیار معقول است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی خدمات سی ان سی چوب و ویژگی‌های آن می‌پردازد.

خدمات cnc به چه منظور استفاده می‌شوند؟

خدمات سی ان سی در حوزه برش و حکاکی بر روی ام دی اف و چوب ارائه می‌شوند و جزو پیشرفته‌ترین روش‌های تولیدی هستند. از این خدمات برای انواع دکوراسیون داخلی، ساخت کابینت و قطعات سفارشی مختلف استفاده می‌کنند. در این روش، حکاکی روی ورقه‌های ام دی اف با ضخامت 8 میلی متری ممکن است و مشتریان حتی می‌توانند با کمک متخصصان، طرح جدید خود را روی نرم افزارهای مخصوص پیاده کنند.

امکان طراحی پیچیده‌ترین پروژه‌ها با cnc

خدمات cnc از پیشرفته‌ترین و دقیق‌ترین ماشین‌آلات بهره می‌برند و به همین جهت، کاربران به راحتی می‌توانند تمام طرح‌های دلخواه خود را با آن خلق کنند. همچنین، اپراتورهای حرفه‌ای از این دستگاه استفاده می‌کنند که آموزش‌های لازم را دیده‌اند. در این روش، تمام طرح‌های پیچیده و مختلف به صورت دقیق و با حساسیت بالا قابلیت اجرا دارند.

دریان سفر امید

خدمات cnc به چه شکلی انجام می‌شود؟

زمانی که مشتریان استفاده از خدمات سی ان سی را انتخاب می‌کنند، طرح مورد نظر آن‌ها با نرم‌افزارهای حرفه‌ای ثبت می‌شود و الگوسازی کامل با دقت بالا در اختیار اپراتورها قرار می‌گیرد. در مرحله بعد، یک نمونه اولیه با دستگاه اجرا می‌شود که به عنوان پیش نمایش طرح نهایی به دست مشتری می‌رسد. این کار به مشتری کمک می‌کند تا در صورتی که اصلاحیه‌ای مدنظر داشت، بتواند به راحتی اعمال کند. علاوه‌برآن، این کار موجب می‌شود که طرح نهایی دقیقا طبق چیزی که سفارش‌دهنده می‌خواهد ارائه شود.

بعد از اینکه مشتری از محصول نهایی راضی شد، تولید نهایی انجام خواهد شد. زمان تحویل محصولات به حجم آن‌ها بستگی دارد و اغلب تا 5 روز کاری باید آماده شود.

هزینه خدمات سی ان سی چقدر است؟

هزینه خدمات cnc به میزان پیچیدگی کار بستگی دارد و در طرح‌های مختلف، متفاوت است. هرچه زمان کارکرد بر روی محصول بیشتر باشد، طرح پیچیده‌تر است و هزینه بیشتری خواهد داشت. در مورد ام دی اف‌ها، هزینه نسبت به دقیقه حساب می‌شود و بستگی به دقایق استفاده از دستگاه دارد. نرخ این خدمات 8200 تومان برای هر دقیقه است و با احتساب مدت زمان تقریبی انجام کار می‌توان هزینه نهایی را برآورد کرد.

آیا امکان تولید انبوه با خدمات سی ان سی وجود دارد؟

با توجه به پیشرفت‌های زیادی که وجود داشته، مشتریان می‌توانند سفارش‌های خود را در تولیدات انبوه‌تر نیز ثبت کنند. در این صورت مدت زمان تحویل بیشتر خواهد شد و البته هزینه‌ها نیز به نسبت بالا خواهند رفت. مشتریان حتی می‌توانند برای اجرای خدمات سی ان سی روی یک محصول تک نیز اقدام کنند.

دوام محصولات ساخته شده با cnc چقدر است؟

با توجه به اینکه امکان حکاکی بر روی ام دی اف با ضخامتی در حدود 8 میلی متر فراهم شده است، مشتریان می‌توانند از دوام طرح‌های cnc مطمئن باشند. در این خدمات علاوه بر ظرافت و زیبایی، کیفیت بسیار خوبی نیز به چشم می‌خورد و مشتریان می‌توانند به راحتی پیچیده‌ترین طرح‌ها را سفارش دهند.

خدمات cnc در مافی وود

مافی وود مجموعه‌ای مطمئن و کاربلد است که در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، اماکن اداری و تجاری و مجتمع‌های مسکونی فعالیت می‌کند. این تیم حرفه‌ای، از فناوری‌های مدرن و کارآمد در انجام پروژه‌های خود کمک می‌گیرد و در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات خود را ارائه می‌دهد. از جمله محبوب‌ترین خدمات این مجموعه نیز امکانات سی ان سی است که با بهترین قیمت و بیشترین دقت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

مجموعه مافی وود امکان ارسال تمام سفارشات مشتریان را فراهم کرده است و خریداران می‌توانند بدون نگرانی از شرایط حمل‌ونقل و حتی آسیب دیدن کالای خود، آن را از مافی وود تحویل بگیرند. این موضوع بدون توجه به حجم سفارشات و با پرداخت هزینه ارسال انجام خواهد شد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از خدمات مختلف مجموعه مافی وود می‌توانید از سایت این تیم حرفه‌ای با آدرس www.mafiwood.ir دیدن کنید و یا با شماره تلفن 02176217515 تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : مافی وود
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان