تجربه رانندگی لوکس با بودجه محدود؛ شرایط خرید اقساطی خودرو کارکرده دناپلاس

قیمت خودرو کارکرده دناپلاس توربو اتوماتیک با کارکرد میانگین 9 هزار تا 35 هزار بین 800 تا 900 میلیون تومان کارشناسی‌ شده‌است. با توجه به نوسانات شدید بازار خودرو در شرایط کنونی، خرید خودرو کارکرده با شرایط فنی مطلوب و بدنه سالم، آن هم به صورت اقساطی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تصاحب خودرو است. مدل‌های کارکرده خودرو دناپلاس با توجه به کیفیت بالای این محصول داخلی، مسلما ارزش خرید بالایی دارد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی قیمت خودرو کارکرده دناپلاس توربو با اشاره به شاخصه‌های فنی و ظاهری آن خواهد پرداخت.

مشخصات فنی خودرو دنا پلاس توربو اتوماتیک

دنا پلاس توربو اتوماتیک یکی از خودروهای پرطرفدار داخلی است که با وجود موتور 1.7 لیتری EF7 توربوشارژ، قدرت 150 اسب بخار و گشتاور 215 نیوتن‌متر حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این خودرو با گیربکس 6 سرعته اتومات رانندگی را راحت‌تر و نرم‌تر می‌کند. شتاب صفر تا صد دنا پلاس حدود 10 ثانیه است و می‌تواند تا سرعت 205 کیلومتر بر ساعت سرعت حداکثری را فراهم کند.

از نظر ظاهری، دنا پلاس با چراغ‌های جلوی LED و طراحی عضلانی بدنه، ظاهری مدرن و جذاب دارد. این خودرو همچنین به امکاناتی مثل سیستم تهویه خودکار، فرمان برقی و کروز کنترل مجهز است. این خودرو نسبت به دنا معمولی خطوط بدنه جذاب‌تری دارد. همچنین امکانات این خودرو مانند سانروف و فرمان برقی، دناپلاس را انتخابی به‌روزتر می‌کند.

مشخصات فنی خودرو دنا پلاس توربو اتوماتیک-کاماپرس

دریان سفر امید

قیمت خودرو کارکرده دناپلاس توربو اتوماتیک با کارکرد 18 هزار

قیمت خودرو کارکرده دناپلاس مدل 1402 با کارکرد 18000 کیلومتر، حدود 870 میلیون تومان کارشناسی‌ شده‌است. هیچ‌گونه نقصی، چه فنی و چه ظاهری در این خودرو وجود ندارد. انتخاب میان خرید نقد یا اقساط این خودرو کاملا برعهده خریدار است. در خرید اقساطی نیز می‌توان از طرح اقساط بلند مدت برای ایجاد فشار کمتر مالی هنگام خرید خودرو بهره برد. در واقع حتی امکان پرداخت اقساطی مبلغ تا پنج سال نیز وجود دارد که طبیعتا میزان اعمال سود بر قیمت تمام‌شده خودرو بالاتر می‌رود.

کاربران می‌توانند به طور معمول طی دو سال و 24 ماهه، اقساط خرید این خودرو را تسویه کنند. در این شیوه قیمت خودرو کارکرده دناپلاس با احتساب سود حدود 1 میلیارد و 180 میلیون تومان خواهد بود. پیش پرداخت قرارداد به مبلغ 498 میلیون تومان همزمان با تحویل خودرو به خریدار پرداخت می‌شود. پس از آن، اقساط ماهیانه به مبلغ 28 میلیون و 456 میلیون تومان تا 24 ماه ادامه‌ خواهد داشت.

قیمت خودرو کارکرده دناپلاس توربو اتوماتیک با کارکرد 18 هزار-کاماپرس

قیمت خودرو کارکرده دناپلاس توربو اتوماتیک با کارکرد حدود 9 هزار

قیمت خودرو کارکرده دناپلاس با کارکرد حدود 9 هزار و رنگ خاکستری جذاب، حدود 850 میلیون تومان کارشناسی شده‌است. این خودرو هیچ مشکل فنی و ظاهری ندارد و به صورت تضمینی به خریدار تحویل داده می‌شود. در طرح خرید اقساطی کوتاه‌مدت، می‌توان این خودرو را با شرایط آسان‌تری خریداری کرد. در این صورت  قیمت خودرو کارکرده دناپلاس حدود 930 میلیون تومان خواهد شد.

هنگام عقد قرارداد مبلغ 437 میلیون تومان به‌عنوان پیش پرداخت به حساب مالک خودرو واریز می‌شود. پس از عقد قرارداد موعد سررسید اولین چک برای پرداخت قسط نخست، یک ماه پس از انعقاد قرارداد به مبلغ 85 میلیون تومان خواهد بود. پس از آن نیز، 90 روز پس از تحویل خودرو، قسط دوم به مبلغ حدود 407 میلیون تومان به حساب مالک واریز خواهد شد و امور مربوط به انتقال مالکیت و تحویل سند تک‌برگ به مالک جدید انجام خواهد شد.

قیمت خودرو کارکرده دناپلاس توربو اتوماتیک با کارکرد حدود 9 هزار-کاماپرس

شرایط استعلام قیمت خودرو کارکرده از طریق «همراه مکانیک»

در شرایط کنونی، خرید اقساطی ماشین یکی از راه‌های عقلانی برای مقابله با نوسانات بازار خودرو در میان افراد عادی است. سایت همراه مکانیک یکی از مجموعه‌های فعال و معتبر در این زمینه، با ایجاد امکان خرید نقد و اقساطی انواع خودروهای صفر و کارکرده، فرآیند تصاحب خودرو را از آرزویی دور و دراز به هدفی دست‌یافتنی تبدیل کرده‌است. تمامی خودروهای موجود در سایت این مجموعه، توسط کارشناسان و متخصصان همراه مکانیک، با دقت و دانش روز ارزیابی و پس از کنترل کیفیت، برای فروش در سایت قرار می‌گیرند. بنابراین با خیالی آسوده و اطمینان می‌توان به این مجموعه برای خرید انواع خودروهای کارکرده و صفر اعتماد کرد.

برای اطلاع از قیمت خودرو کارکرده دناپلاس توربو اتوماتیک، می‌توان با مراجعه به سایت مجموعه همراه مکانیک به آدرس https://www.hamrah-mechanic.com/  یا تماس با شماره‌های 02167632000 و 02191070700 به صورت آنلاین اطلاعات لازم را کسب کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان