بالی، جزیره خدایان در قلب اندونزی

تور بالی_کاماپرس
آریاک سفر

این روزها آشنایی با جزیره بالی، زیادتر شده است. بالی جزیره خدایان است. گویا تکه‌ای از بهشت خداوند به زمین آمده باشد، معابد روحانی، چشم‌انداز به زیبایی‌های اقیانوس، جنگل‌های همیشه‌سبز از مناظر زیبای این جزیره هستند.

به گزارش کاماپرس بالی جزیره‌ای واقع در جنوب اندونزی است که زیبایی سواحل آن را در بالاترین رتبه سواحل زیبای دنیا قرار داده است. در تور بالی، مناظر جذابی از صخره‌های مرجانی، گونه‌های جانوری و گیاهی خاصی را خواهید دید.

بالی را در پاییز ببینید

در این فصل باران‌های موسمی می‌بارند؛ اما باعث سرد شدن بالی نمی‌شوند. باران‌های پاییزی فقط کمی به رطوبت هوا اضافه می‌کنند. تفریحات ساحلی به دلیل بارش باران قطع می‌شود و نرخ تور بالی در پاییز، کمتر است.

منطقه جنگلی اوبود بالی، لاکچری سفر کنید

در جزیره بالی، اگر می‌خواهید درجایی اقامت داشته باشید که نسبت به مناطق دیگرلاکچری باشد اوبود یکی از گزینه‌های اصلی در تور بالی خواهد بود. در این منطقه دوچرخه‌سواری کنار شالیزار را حتماً تجربه کنید، به معابد مختلف سر بزنید و رقص‌های محلی بالی که در همه جای اوبود انجام می‌شود را از دست ندهید.

تور بالی_کاماپرس

دریان سفر امید

دیدنی‌های جذاب بالی که باید دید

ساحل کوتا

اگر در سفر با تور بالی به دنبال خرید و دیدن فروشگاه‌ها و استراحت در سواحل هستید، کوتا مناسب شما خواهد بود. کوتا بهترین جا برای گذراندن یک تعطیلات رؤیایی و بهترین جا برای موج‌سواری است.

معبد تانالوت، عبادتگاهی در آب

معروف‌ترین معبد بالی، معبد تانالوت در آب ساخته‌شده است. اگر در تور بالی می‌خواهید به معبد تانالوت بروید باید منتظر بمانید تا سطح آب پایین برود.

معبد اولوواتو

این معبد لبه صخره‌های مرجانی تیره‌رنگ واقع‌شده است و از آنجا بهترین چشم‌انداز را به اقیانوس زیبا و بیکران خواهید داشت. بهترین زمان برای رفتن به این معبد غروب است.

آتش‌فشان کینتامانی و دریاچه باتور در تور بالی

در میان دو آتش‌فشان کینتامانی و آتش‌فشان آگونک دریاچه باتور قرارگرفته است. این دو آتش‌فشان هنوز فعال هستند رسیدن به این نقطه از کوتا تقریباً دو تا سه ساعت زمان می‌خواهد.

تور بالی، سفری سرشار از تفریحات مختلف

۱- قایق‌سواری در تنداب

در رفتینگ شما سوار بر قایق‌های مخصوص می‌شوید و ضمن لذت بردن از هیجان رویارویی با امواج رودخانه به تماشای منظره‌هایی می‌روید که با هیچ وسیله دیگری مقدور نیست.

2. فیش اسپا

فیش اسپا یا دکتر ماهی یکی از تراپی هایی جالبی است که شما می‌توانید در بالی تجربه کنید. پاهای شما داخل حوضچه‌ای با آب گرم قرار می‌گیرد و ماهی‌های بدون دندان به پوست حمله کرده و شروع به مکیدن آن می‌کنند این کار باعث از بین رفتن سلول‌های مرده پوست می‌شود.

تور بالی_کاماپرس

3. کشتی مغروق US Liberty

این کشتی ۱۲۰ متری به فاصله ۳۰ متر از ساحل و در عمق ۳ تا ۲۸ متری به‌گل‌نشسته است. این کشتی در ۱۱ ژانویه ۱۹۴۲ توسط نیروی دریایی ژاپن و با شلیک اژدر هدف واقع شد و تولامبن به گل نشست.

4. پارک آبی واتر بوم

واتربوم بالی، به‌عنوان بهترین پارک آبی جنوب شرق آسیا شناخته می‌شود. حداقل زمانی که برای خوش گذراندن در پارک لازم دارید چهار ساعت است.

غذاهای محلی بالی را از دست ندهید

انواع ساته Sate

ساته یا ساتای گوشت‌هایی بعد از مزه دار شدن به سیخ کشیده و کبابی می‌شوند و با سس تند سرو می‌شوند. این گوشت‌ها از تکه‌های مرغ، گوشت بز، گوشت گوسفند، گاو، ماهی، توفو، تخم‌مرغ یا مخلوط چرخ شده تشکیل شود.

تور بالی_کاماپرس

ناسی آیام و ناسی کامپور Nasi Ayam & Nasi Campur

این غذا از برنج سفید تشکیل‌شده که با مواد دیگری مانند توفو، تمپه، ماهی و گوشت و در کنار مخلوط سبزی‌ها و مقدار اندکی sambal matah تند سرو می‌شود. برخی اوقات در کنار این غذا سوپ هم دیده می‌شود.

تاهو و تمپه Tahu & Tempe

این غذا یکی از متنوع‌ترین انواع غذایی در بالی است. تاهو (توفو) و تمپه به شکل‌های مختلفی سرو می‌شوند. این دلمه‌های سویا با مواد مختلفی پُر و سرخ می‌شوند. مردم بالی آن‌ها را قبل از سرخ کردن در ادویه‌جات و طعم‌دهنده گیاهی می‌پزند و طعم لطیفی از گیاهان معطر با شیرینی شکر خرما در این غذا وجود دارد.

آریاک سفر ، مجری مستقیم تورهای بالی و اندونزی

آژانس هواپیمایی آریاک سفر (https://www.aryaktravel.com) از سال ۱۳۸۳ شروع به فعالیت کرده و با حدود ۲۰ سال سابقه و تجربه، خدمات مسافرتی زیادی نظیر تهیه آنلاین بلیط هواپیما، هتل، تورهای داخلی و خارجی و همین‌طور خدمات اخذ ویزا را برای مسافران انجام می‌دهد. آریاک سفر از شروع فعالیت خود تاکنون رضایت، راحتی و نیازهای مسافران و مشتریان خود را شناسایی و در اولویت قرار داده تا بتواند بهترین خدمات را به آن‌ها ارائه کند. آریاک سفر مجری مستقیم برگزاری تورهای پاییزی بالی و اندونزی با بهترین امکانات است.

راه‌های ارتباطی:

تلفن: 02157816، 02188454551، 02191009664

ایمبل: [email protected]، [email protected]

دفتر مرکزی:

تهران، عباس‌آباد، خیابان بهشتی، بین اندیشه و سهروردی، پلاک 64، طبقه همکف

انتهای پیام

مرتبط با : آریاک سفر
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان