مقایسه لیزینگ خودرو دو شاسی‌ بلند برتر: جتا VS7 و تیگو 8 پرو

شاخص-کاماپرس
ژیوار

انتخاب خودروهای شاسی بلند جهت لیزینگ خودرو، با توجه به گزینه‌های مناسب موجود در بازار معمولا چالش‌برانگیز است؛ اگر این دوراهی بین انتخاب دو مدل برجسته یعنی جتا VS7 و فونیکس تیگو 8 پرو باشد، تصمیم‌گیری سخت‌تر هم می‌شود. طراحی هر دو خودرو چشم‌نواز و خاص است. از لحاظ فنی نیز هر دو خودرو شرایط مطلوبی را برای خریداران فراهم می‌کنند. لیزینگ خودرو در شرایط اقتصادی کنونی نیز، فرآیند خرید اقساطی و منعطف را برای این دو خودرو پرطرفدار آسان‌تر کرده‌است.

کاماپرس در این گزارش به معرفی شاخصه‌های فنی و ظاهری این دو خودرو و بررسی شرایط لیزینگ آن‌ها خواهد پرداخت.

مشخصات فنی و ظاهری جتا VS7

خودرو جتا VS7 یک کراس اوور میان سایز از مجموعه تازه‌تأسیس جتا است که توسط شرکت ماموت خودرو در بازار داخلی ایران موجود است. این خودرو از موتور 1.4 لیتری توربوشارژ با قدرت 150 اسب بخار بهره می‌برد. شتاب صفر تا صد این شاسی‌بلند محبوب حدود 9.7 ثانیه است و کاربران می‌توانند سرعت حداکثری 175 کیلومتر بر ساعت را با آن تجربه کنند. فضای بین صندلی‌ها و سقف به گونه‌ای است که افراد بلندقد نیز بدون هیچ‌گونه فشار و چالشی می‌توانند در آن احساس راحتی داشته‌باشند. این خودرو با مصرف سوخت 7.3 لیتری نیز، به نسبت کم مصرف محسوب می‌شود.

مشخصات فنی و ظاهری جتا VS7-کاماپرس

مشخصات فنی و ظاهری فونیکس تیگو 8 پرو

این خودرو نیز در دسته کراس اوورهای میان‌سایز قرار دارد و با گیربکس 7 سرعته دو کلاچه، شتاب صفر تا صدی 8.9 ثانیه را رقم می‌زند. موتور این خودرو با قدرت 1.6 لیتری، توربوشارژ است و توان تولید 197 اسب بخار و 290 نیوتون متر را تجربه می‌کند. نهایت سرعت در این خودرو 200 کیلومتر بر ساعت است و در هر صد کیلومتر حدود 7 لیتر مصرف سوخت دارد. سیستم سرمایشی و گرمایشی صندلی برای سرنشینان جلو خودرو فعال است. همچنین روکش چرم صندلی‌ها، نمای خاص و کلاسیکی به این خودرو داده‌است.

دریان سفر امید

مشخصات فنی و ظاهری فونیکس تیگو 8 پرو-کاماپرس

شرایط لیزینگ خودرو جتا VS7 مدل 2023

این خودرو با کارکرد تنها 53 کیلومتر، با قیمت حدودی 2 میلیارد و 400 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این خودرو مشکی‌رنگ با هشت ماه مانده بیمه، از لحاظ فنی و بدنه کاملا سالم و بدون نقص است. امکان خرید نقد و اقساطی این خودرو برای کاربران فراهم شده‌است. برای لیزینگ خودرو جتا VS7 می‌توان با انتخاب اقساط بلندمدت جهت تسویه حساب، شرایط راحت‌تری را برای بازپرداخت مبلغ تجربه کرد. در این صورت فرد در همان ابتدای معامله، با پرداخت مبلغ 1 میلیارد و 680 میلیون تومان، خودرو را تحویل خواهد گرفت. پس از پرداخت اقساط 24 ماهه، هر یک به مبلغ 54 میلیون و 734 هزار تومان، امور مربوط به انتقال مالکیت و تحویل سند به فرد خریدار انجام خواهد گرفت. در این شیوه خرید، قیمت نهایی خودرو با توجه به نرخ بهره حدود 2 میلیارد و 990 میلیون تومان خواهد شد.

شرایط لیزینگ خودرو جتا VS7 مدل 2023-کاماپرس

شرایط لیزینگ خودرو فونیکس تیگو 8 پرو

این خودرو مدل 1402، با کارکرد حدود 2 هزار کیلومتر با رنگ سفید خود هیچ‌گونه نقص فنی و ظاهری ندارد. مدت زمان باقی‌مانده از بیمه این خودرو 5 ماه است. امکان لیزینگ خودرو فونیکس تیگو 8 پرو با بازپرداخت اقساط بلند مدت نیز وجود دارد؛ در چنین شرایطی، فرد خریدار ابتدا مبلغ 1 میلیارد و 860 میلیون تومان را به عنوان پیش‌پرداخت به حساب فروشنده واریز می‌کند و خودرو را تحویل می‌گیرد. پس از بازپرداخت اقساط وام، ماهانه حدود 54 میلیون و 730 میلیون تومان طی 24 ماه، امور مربوط به انتقال مالکیت و تحویل مدارک خودرو به خریدار انجام خواهد شد. قیمت تمام‌شده برای این خودرو نیز حدود 3 میلیارد و 170 میلیون تومان خواهد بود.

شرایط لیزینگ خودرو فونیکس تیگو 8 پرو-کاماپرس

شرایط لیزینگ خودرو از طریق مجموعه «همراه مکانیک»

در شرایط کنونی، لیزینگ خودرو یکی از رایج‌ترین راه‌ها برای تصاحب خودرو محسوب می‌شود. امکان خرید نقد و اقساطی انواع خودروهای صفر و کارکرده از طریق سایت همراه مکانیک وجود دارد. در واقع این مجموعه با بهره‌مندی از دانش و تخصص کارشناسان مجرب، پس از کارشناسی خودروهای صفر و کارکرده و تأیید سلامت فنی و ظاهری، شرایط فروش نقد و اقساطی آن‌ها را فراهم می‌کند. برای اطلاع از شرایط لیزینگ خودرو شاسی‌بلند می‌توان با مراجعه به سایت مجموعه همراه مکانیک به آدرس  www.hamrah-mechanic.com یا تماس با شماره‌های 02167632000 و 02191070700 نسبت به شرایط لیزینگ کسب اطلاع کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان