بهترین سواحل جنوب را با تور قشم تجربه کنید

آریاک سفر

تور قشم فرصتی برای تجربه تفریحات ساحلی متنوع و در عین حال بازدید از آرامش‌بخش‌ترین سواحل جنوب است. در این سفر، هر یک از گردشگران متناسب با سلیقه خود می‌توانند ساحلی جذاب پیدا کنند. از مناطق بکر و دست نخورده تا سواحلی با بازی‌های هیجان‌انگیز، همگی در این جزیره وجود دارند. همچنین بسیاری از سواحل، در نزدیکی روستاهای قدیمی قرار گرفته‌اند که با فرهنگ بسیار متفاوتی زندگی می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش، بهترین سواحلی که در تور قشم می‌توان دید را معرفی می‌کند. برای رزرو تور قشم می‌توانید از سایت نهال گشت با آدرس www.nahalgasht.com دیدن کنید.

ساحل زیبای زیتون با امکانات کامل

ساحل زیتون از معروف‌ترین سواحل قشم است که در آن امکان تجربه انواع تفریحات آبی فراهم شده است. این ساحل، منظره بسیار زیبایی را پیش روی مسافران قرار می‌دهد و در آن لاین‌های خاصی برای دوچرخه سواری در نظر گرفته شده است. همچنین، در این منطقه امکان تجربه بازی‌های گروهی مانند فوتبال و والیبال نیز وجود دارد.

در ساحل زیتون، فضاهایی برای پیک نیک طراحی شده است و آلاچیق‌های مختلفی در آن به چشم می‌خورند. امکان لذت بردن از تفریحاتی مانند غواصی، جت اسکی، قایق بنانا، شاتل، پاراگلایدر و اسکی روی آب در این منطقه وجود دارد. همچنین گردشگرانی که در تور قشم شرکت می‌کنند، از کنسرت‌های شبانه مختلف این ساحل نهایت لذت را می‌برند و در سینما روباز یا چهاربعدی آن به تماشای فیلم‌های متنوع می‌نشینند.

ساحل خلوت و آرامش‌بخش سوزا

برای کسانی که به مکان‌های شلوغ علاقه ندارند، بازدید از ساحل سوزا می‌تواند تجربه‌ای منحصربه‌فرد باشد. البته در این منطقه نیز گاهی گروه‌هایی را  می‌توان دید که برای اجرای موسیقی و شب‌نشینی سراغ آن می‌روند. ساحل سوزا در ابتدای روز آرامش بیشتری دارد و قدم زدن بر روی ماسه‌های آن می‌تواند حال خوب کل روز را تامین کند.

دریان سفر امید

این ساحل امکاناتی مانند مسیر پیاده‌روی، مسیر دوچرخه‌سواری، سرویس بهداشتی و محل مخصوص کمپ نیز دارد و در اطراف آن جاذبه‌های گردشگری خاصی قرار گرفته‌اند. برای مثال، پارک کروکودیل نوپک، آب انبار بی بی، دره‌های طبیعی و معروف منطقه و ساختمان‌های قدیمی گمرک همه در نزدیکی این ساحل هستند.

گردشی متفاوت در ساحل روستای لافت

روستای لافت یکی از معروف‌ترین روستاهای قشم است که مسافران حداقل یک بار هم که شده از آن دیدن می‌کنند. این روستا که بافتی کهن همانند شهر یزد دارد به داشتن خانه‌هایی با بادگیرهای قدیمی معروف شده است. مردم بومی این ناحیه به حفظ بافت بومی خود بسیار علاقه دارند و در فاصله نزدیکی از خلیج فارس ساکن هستند.

گردشگران یکی از جذاب‌ترین سواحل قشم را در نزدیکی روستای لافت می‌توانند ببینند. این ساحل ترکیبی از آرامش و بافت‌های کهن را پیش روی مسافران قرار می‌دهد. هنگام شب در این روستا چراغ‌های بادگیرها روشن می‌شوند که به منطقه حس و حالی عجیب می‌بخشد.

جزایر ناز در دل جزیره قشم

جزایر ناز دارای آب‌هایی هستند که عمق کمی دارند و اطراف آن را احاطه کرده‌اند. امکان قدم زدن در این آب‌های کم‌عمق وجود دارد و بسیاری از گردشگران برای تجربه قدم زدن در دریا سراغ آن می‌روند. صخره‌های شنی خاصی این جزایر را به قشم وصل می‌کنند و اغلب مردم بدون کفش در اطراف آن قدم می‌زنند.

این ساحل از جمله گزینه‌های پرطرفدار گردشگران است و به همین جهت در هنگام بازدید از آن مردم زیادی را می‌توان دید. برخی از تفریحات دریایی و ساحلی نیز در جزایر ناز وجود دارند، از جمله این تفریحات باید به آفرودسواری، پاراگلایدر و حتی گزینه‌های خاص‌تری مانند شترسواری اشاره کرد.

ساحل زیبای روستای شیب دراز

این ساحل زیبا به دلیل داشتن اقامتگاه‌های بومگردی جذاب معروف شده است و در آن طبیعتی دست نخورده و زیبا را می‌توان از نزدیک دید. این منطقه، به‌عنوان زیستگاه لاک‌پشت‌های پوزه عقابی شناخته می‌شود و در آن ترکیبی از آرامش و مناظر جذاب قابل لمس است. همچنین، ساحل روستای شیب دراز خانه خزندگان مختلف دیگر نیز هست و در آن امکان تماشای دلفین‌های بازیگوش وجود دارد.

فاصله این ناحیه تا مرکز شهر قشم حدود 45 کیلومتر است و مردم روستای نزدیک آن بسیار خونگرم و مهمان‌نواز هستند.

بازدید از ساحل روستای سلخ در تور قشم

ساحل روستای سلخ از زیباترین سواحلی است که در تور قشم می‌توان از نزدیک دید. این ناحیه، بهترین گزینه برای تجربه غذاهای دریایی اصیل جزیره است و اهالی بومی آن با ماهی‌گیری زندگی خود را می‌گذرانند. مردمی که در اطراف این ساحل می‌توان دید، از نظر فرهنگ نیز با مردم ایران تفاوت دارند و اغلب گردشگران را به یاد مردم هند و آفریقا می‌اندازند.

با اینکه این ساحل نسبت به گزینه‌های دیگر امکانات کمی دارد، اما یکی از خاص‌ترین سواحل قشم است و افراد کمتری سراغ آن می‌روند. در این ساحل ترکیبی از آرامش و معنویت را می‌توان تجربه کرد. این ناحیه، پوشش گیاهی خاصی ندارد و در نزدیکی آن یک غار نمکی معروف قرار گرفته است.

ساحل نقره‌ای، انتخابی جادویی

ساحل نقره‌ای به دلیل داشتن ماسه‌های درخشان خود معروف است. این ماسه‌ها ترکیبی از رنگ مشکی و نقره‌ای درخشنده هستند که به دلیل وجود کانی‌ها و برخی از موجودات دریایی شب‌تاب شده‌اند. آب‌های ساحل نقره‌ای زمان شب بسیار دیدنی می‌شوند. البته امکان وارد شدن در دل ماسه‌های زیبای این جزیره وجود ندارد و به دلیل اینکه مردم شن‌ها را به غارت می‌برند، ورود به آن را ممنوع کرده‌اند.

امکان بازدید از این ساحل با فاصله‌ای مناسب وجود دارد و حتی با وجود ممنوعیت، همچنان گردشگران زیادی از آن دیدن می‌کنند.

امکانات تور قشم چیست؟

رزرو تور قشم تجربه‌ای منحصربه‌فرد را برای گردشگران رقم می‌زند. در این سفر، گردشگران می‌توانند در عین لذت بردن از پرانرژی‌ترین روزهای خود، در دل شب‌های آرامش‌بخش نیز تراپی خاص خود را لمس کنند. آژانس‌های مسافرتی که به طور حرفه‌ای این تور را برگزار می‌کنند، اغلب بهترین خدمات را ارائه می‌دهند و سفری به یادماندنی را برای خانواده‌ها می‌سازند. از جمله خدماتی که در این تورها می‌توان دید، رزرو بهترین هتل‌ها، رزرو بلیط هواپیما، صبحانه رایگان، ترانسفر، بیمه مسافرتی و حتی تور لیدر محلی قابل اعتماد را می‌توان نام برد.

انتهای پیام

مرتبط با : نهال گشت
ژیوار
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
سفریار آریا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان