قیمت نهایی کرولا کراس هیبرید از نرخ بازاری چقدر کمتر است؟

ژیوار

شرکت برساوش قیمت نهایی کرولا کراس هیبرید را 2 میلیارد و 345 میلیون تومان اعلام کرده است. در حالی که مالکان این خودرو  4 تا 4 میلیارد و 500 میلیون تومان در بازار آزاد قیمت گذاری کرده‌اند.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر خودرو کرولا کراس هیبرید با نرخ مصوب 2 میلیارد و 345 میلیون تومانی به مشتریان در حال واگذاری است که برخی آن را با قیمت نجومی 4 میلیاردی در بازار به فروش می‌رسانند. برخی از خریداران با هدف کسب سود هنگفت چنین نرخی را برای خودرو کرولا کراس اعلام کرده‌اند که به نظر با ادامه تحویل این خودرو، نرخ تعدیل شود. در حال حاضر فاصله قیمتی بازار و نرخ تصویب شده این خودرو 1 میلیارد و 655 میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید:

مشخصات، امکانات و ویژگی‌های خودرو تویوتا کرولا کراس

تویوتا کرولا کراس یک خودرو با پیشرانه چهار سیلندری و قدرت 152 اسب بخار است. گشتاور این خودرو به 188 نویتن متر می‌رسد. این خودرو برای طی کردن هر 100 کیلومتر معادل 4.5 لیتر سوخت ترکیبی، بنزین و گاز، مصرف می‌کند. کرولا کراس توانسته استاندارد یورو شش را به دست آورد. خودرو کرولا کراس به هفت ایربگ مجهز است. این خودرو سیستم کنترل پایداری، کنترل کشش، کمکی حرکت در سربالایی، هشدار برخورد از جلو، رادار کروز کنترل دینامیکی و همچنین رادار هشدار خروج از خط، حرکت بین خطوط، نور بالای اتوماتیک، تابلو خوان، سیستم خودکار توقف اضطراری و سیستم کمک رانندگی دارد. کرولا کراس توانسته پنج ستاره ایمنی را به دست آورد.

دریان سفر امید

سانروف، سیستم تهویه مطبوع خودکار، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، دستگاه شارژ یو اس بی، گرمکن صندلی‌های جلو، ترمز پارک برقی، سیستم صوتی با چهار بلندگو، شیشه بالابرهای برقی و سیستم پایش فشار باد تایرها از جمله امکانات این خودرو هستند.

انتهای پیام

سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان