درآمد وحشتناک میلیاردی یک پسر 19 ساله از تلگرام

تلگرام-کاماپرس
ژیوار

شاید برایتان جالب باشد که بدانید پرفالوئرترین کانال تلگرام کریپتو ایرانی با 5 میلیون سابسکرایب، متعلق به یک پسر 19 ساله تبریزی است که به تنهایی این کانال که نهنگ نام دارد را اداره می‌کند.

به گزارش کاماپرس، شاهین، مالک که ملقب به شاهین خان است در این کانال آموزش‌های مربوط به رمز ارز را می‌دهد و بر روش‌های سرمایه‌گذاری یا همان سیگنال دهی تمرکز کرده است.

این پسر در رشته کامپیوتر درس می‌خواند و از پنج سال پیش وارد این بازار شده به طوری که روزانه 12 تا 16 ساعت از وقتش را با چرخیدن در بازارهای مالی و انتشار روزانه مطالب پر می‌کند. روزنامه هفت صبح در گفت‌وگو با شاهین مالک از او درباره درآمدش صحبت کرده است. خبرنگار این روزنامه نوشته است که پس از اصرار زیاد او اسکرین شاتی از ولت خود گرفته که نشان میدهد فقط در 20 روز اخیر 30 هزار دلار درآمد داشته  و آنطور که در این گزارش نوشته شده، هر ماه به صورت میانگین 3 میلیارد تومان درآمد دارد.

کانال نهنگ در میان لیست نیویورک تایمز

حدودا 21 روز پیش بود که نیویورک تایمز یک گزارش تحقیقی درباره کانال‌های تلگرامی منتشر کرد و در بین آنها کانال « whale_CHANEL » از ایران نیز معرفی شد. زمانی که این کانال معرفی شد تنها 3 میلیون نفر فالوئر داشت اما حالا با گذشت چند روز به بیش از 5 میلیون فالوئر رسیده است.

البته نهنگ تنها کانال شاهین خان نیست و حدود 20 کانال دیگر هم دارد که جمع فالوئرهای همه کانال‌ها برابر 10 میلیون نفر می‌شود.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

داستان فعالیت شاهین خان از کجا شروع شد

این پسر 19 ساله می گوید: اولین بار یعنی زمانی که فقط 14 سال داشته رنگ‌بندی دنیای رمزارزها توجه‌اش را به خود جلب کرد. او کار خود را از صفر تومان شروع کرده و بعد از مدتی با این سرمایه‌گذاری به 300 هزار تومان درآمد رسیده است. خانواده شاهین تا سه سال از اینکه او چه کاری می‌کند خبر نداشتند اما در نهایت پس از موفقیت، او خوشحالی‌اش را با خانواده تقسیم می‌کند و می‌گوید که در حال کار کردن در این بازار است. خانواده در ابتدا با او مخالفت می‌کنند اما در آخر شاهین آنها را هم عاشق دنیای رمزارز می‌کند.

بعد از این اتفاق‌ها و آشنایی با بازار او تصمیم می‌گیرد که آموخته‌هایش را به دیگران یاد دهد و کانالی تاسیس می‌کند که با آموزش‌های درست دست کلاهبرداران را کوتاه کند و از آن لحظه کانال نهنگ تاسیس می‌شود.

او با آموزش‌های صادقانه و رایگان توانست 5 میلیون فالوئر جمع کند و بازدهی بالا سیگنال‌هایی او عامل دوم موفقیتش است. کار دیگری که او انجام می‌دهد «دیس کردن کانال‌های تلگرامی کلاهبردارانه است» و با این کار کانال‌های کلاهبرداری را معرفی می‌کند تا جلوی آنها را بگیرد. با این کارها و در کنار تبلیغاتی که در پیج‌های دیگر داشته، به تدریج مخاطبان بیشتری را جذب می‌کند. او همچنین در کانال‌های خود تبلیغ نمی‌کند و هرازگاهی صرافی‌های قابل اعتماد را معرفی می‌کند تا مردم در دام صرافی‌های نامعتبر و تقلبی نیفتند.

شاهین خان-تلگرام

 شاهین خان با درآمدش چه کار می‌کند؟

شاید جالب باشد بدانید که این پسر جوان با درآمد خود چه می‌کند. او می‌گوید: نیمی از درآمد ماهانه‌اش خرج برگزاری مسابقات ماهانه و خرید کردن هدایا می‌شود. بخش قابل توجهی هم برای تبلیغات پرداخت می‌کند چرا که او معتقد است باید کانال‌های موازی ایجاد کند و برای آن کانال‌ها نیاز به تبلیغات دارد.

او در ادامه گفته است که قصد مهاجرت ندارد چون در هیچ جا به اندازه ایران نمیتوان از کریپتو درآمد داشت و دلیل دوم او این است که قرار نیست بعد از موفق و پولدار شدن از کشور خارج شویم.

نهنگ پرفالوئرترین کانال رمزارزی خاور میانه

آنطور که خبرنگار روزنامه هفت صبح آنالیز کرده است این کانال 3 سال پیش تاسیس شده و تا لحظه نگارش گزارش بیش از 12 هزار و 600 پست داشته. نهنگ در بین همه غول‌های کریپتو کارنسی، سی و هفتمین کانال پرطرفدار است اما به نظر اینطور می‌رسد که در بین کانال‌هایی که به کار راهنمایی سیگنال بازار مشغولند، بیشترین فالوئر را در خاورمیانه و شاید دنیا دارد.

انتهای پیام

تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان