مشخصات فنی و ویژگی ‌های خودروKMC EJ7

خودرو KMC EJ7، نسخه برقیSehol A5  است که اولین بار در سال 2019 معرفی شد. این خودرو زیرمجموعه شرکت جک و یک سدان کاملا برقی است که کرمان موتور، نسخه کم آپشن آن را برای حمل و نقل عمومی وارد بازار کرده است. نسخه فول آپشن آن که قیمت بالاتری نیز دارد، برای مصارف شخصی عرضه می‌شود.

کاماپرس در این گزارش به بررسی طراحی ظاهری، مشخصات فنی، امکانات رفاهی و قیمتKMC EJ7  پرداخته است.

طراحی ظاهری KMC EJ7

فرم کلیKMC EJ7  شبیه به نسخه بنزینی مونتاژ کرمان موتور است. جلو پنجره آن مانند بیشتر خودروهای برقی حذف شده و جای خود را به یک درپوش داده که پورت شارژ زیر آن قرار می‌گیرد. سپر جلو طراحی جدیدی دارد و چراغ‌های جلو نیز متفاوت هستند. در نمای کناری خودرو، رینگ‌های 17 اینچی با طرحی جدید نصب شده‌ است. در نمای عقب نیز گرافیگ چراغ‌های به هم پیوسته تغییر کرده و لوگویJAC  وسط چراغ عقب جای گرفته است. سپر عقب نیز طراحی متفاوتی دارد و مقداری حجیم‌تر شده است.

طراحی کنسول میانی و داشبورد این خودرو برقی تغییر کرده و یک مانیتور بسیار بزرگ و عمودی در داخل داشبورد قرار گرفته است. در کنسول میانی آن نیز یک دسته دنده نوین چرخشی دیده می‌شود. طراحی غربیلک فرمان و صفحه کیلومتر نیز نسبت به نسخه بنزینی جدیدتر شده و استفاده از تریم دو رنگ مشکی و سفید در کابین به افزایش زیبایی آن کمک کرده است.

دریان سفر امید

مشخصات فنی KMC EJ7

این خودرو برقی از یک موتور الکتریکی استفاده می‌کند و توانایی تولید 190 اسب بخار قدرت و 340 نیوتن متر گشتاور دارد که با انتقال این نیرو از طریق گیربکس تک سرعته به چرخ‌های جلو می‌تواند سرعت خود را در 7.6 ثانیه از صفر به  100 کیلومتر بر ساعت برساند و تا 142 کیلومتر بر ساعت هم به شتاب‌گیری خود ادامه دهد.KMC EJ7  دارای یک باتری 50.1 کیلو وات ساعتی است که با یک بار شارژ کامل می‌تواند 402 کیلومتر طی کند. این خودرو 1650 کیلوگرم وزن دارد و مانند نسخه بنزینی از سیستم تعلیق مک فرسون در محور جلو و مولتی لینک در محور عقب استفاده می‌کند.

سیستم تعلیق مک فرسون یک سیستم تعلیق مستقل در جلوی خودرو است که به طور معمول یک توپی چرخ دارد و یک کمک فنر از بالا و سه شاخه از پایین به آن متصل شده است. سیستم تعلیق مولتی لینک نیز یک سیستم مستقل با چند لینک مختلف است که وظیفه دارد تکان‌های چرخ را از شش جهت جلو و عقب، چپ و راست و همچنین بالا و پایین کنترل کند. این سیستم به هر چرخ اجازه می‌دهد که بدون درگیر کردن سایر چرخ‌ها به تنهایی در مواجه شدن با پستی و بلندی‌ها نوسان کند. ترمزهای این خودرو برقی نیز در هر دو محور از نوع دیسکی هستند.

امکانات رفاهی KMC EJ7

این خودرو برقی امکانات رفاهی نسبتا قابل قبولی مانند شیشه بالابرهای برقی اتوماتیک، آینه‌های جانبی برقی، سقف پانوراما، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، سنسور فشار باد لاستیک‌، کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع خودکار، سنسور نور، سنسور باران، صندلی‌های جلو دستی، کروز کنترل، دوربین 360 درجه و ترمز پارک برقی دارد.

قیمت KMC EJ7

در بازار جدید خودروهای برقی، شرکت‌های مختلفی اقدام به توزیع این محصولات کرده‌اند. هونگچیEQM5  و آریزو 5 برقی از رقبایKMC EJ7  به شمار می‌روند. با توجه به سابقه خوب کرمان موتور در ارائه خدمات پس از فروش، انتظار می‌رودKMC EJ7  برقی فروش نسبتا خوبی داشته باشد، اما احتمالا نمی‌تواند به محبوبیت نسخه بنزینی برسد. قیمت این خودرو در زمان تنظیم این گزارش یک میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان اعلام شده است.

تحویل فوری KMC EJ7 در نمایندگی ۲۶۰۶ حسینی شیراز

نمایندگی کرمان موتور در شیراز، یکی از نمایندگی‌های معتبر واقع در مرکز شهر است که انواع محصولات درجه یک کرمان موتور شامل انواع خودرو کی ام سی، جک، بی‌ وای‌ سی و لیفان را عرضه می‌کند. کلیه اطلاعیه‌های فروش ویژه و فروش نقد و اقساط خودروKMC EJ7  کرمان موتور در سایت نمایندگی قرار داده می‌شود. متقاضیان شیرازی می‌توانند با مراجعه به وبسایت https://hoseinikhodro.com یا نمایندگی شیراز به آدرس چهارراه بنفشه، نرسیده به فلکه هنگ، روبه‌روی کوچه 18 برای ثبت‌نام طرح‌های جاری اقدام کنند. آنان همچنین می‌توانند برای دریافت مشاوره لازم جهت خرید یا فروشKMC EJ7  با نمایندگی حسینی شیراز به شماره تلفن 07132345551 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : کرمان موتور شیراز
آهن ملل اصفهان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان