عروس جوان در دام انتقام عجیب مادرشوهر

دزدیدن نوه-کاماپرس
ژیوار

نقشه زن میانسالی که برای انتقام از عروس خود اقدام به آدم ربایی کرده بود نقش برآب شد.

به گزارش کاماپرس، چند روز پیش زن جوانی به کلانتری مراجعه و اعلام کرده بود مدتی قبل به خاطر مشکلات اقتصادی و اختلاف طبقاتی از همسرش جدا شده است و دو کودک خردسالش با او زندگی می‌کنند. این زن جوان مدعی شد ساعتی پیش که برای خرید از خانه خارج شده بچه‌ها در خانه بودند اما زمانی که به خانه برگشته است خبری از بچه‌ها نبوده و به همین جهت به اداره پلیس مراجعه کرده است. پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده از بیمارستان‌ها و بهزیستی استعلام گرفته شد اما سرنخی از بچه‌ها به دست نیامد.

با توجه به حساسیت موضوع و احتمال وقوع جنایت، کاراگاهان پدر کودکان را مورد بازجویی قرار دادند و متوجه اظهارات متناقض پدر شدند. این مرد گفت: من با همسرم مشکل دارم اما به معنی این نیست که در این موضوع دخالتی داشته باشم و زمانی که بچه‌ها گم شدند من در محل کار بودم و نگران آنها هستم. او همچنین تهدید کرد که از همسرش به خاطر ناتوانی در نگهداری کودکان شکایت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

تیم تحقیقات پلیس متوجه شدند که احتمالا مادربزرگ پدری این بچه‌ها در این سرقت نقش داشته و پس از بازجویی و بازبینی دوربین‌های مدار بسته اطراف منزل متوجه شدند که مادربزرگ بچه‌ها در این سرقت نقش داشته است و با مراجعه به خانه مادربزرگ بچه‌ها پیدا را کرد.

این زن میانسال در جریان تحقیقات گفت: عروسم با زیاده‌خواهی زندگی پسرم را نابود کرد. او به فرزندانش بسیار وابسته است و به همین خاطر می‌خواستم او را اذیت کنم. آن روز وقتی عروس سابقم از خانه بیرون رفت وارد خانه شدم و سپس نوه‌هایم را به بهانه رفتن به مهدکودک از خانه خارج کردم و فقط پسرم از این موضوع خبر داشت. در نهایت کودکان به آغوش مادر خود بازگشتند.

انتهای پیام

بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان