هزینه سقط جنین غیرقانونی در ایران سال 1403

ژیوار

یک ماما که به صورت غیرقانونی کار سقط جنین را انجام می‌دهد اعلام کرد هزینه این کار برای جنین زیر سه ماه تقریبا 70 میلیون تومان است. اما در صورتی که جنین چهار ماهه یا بزرگ‌تر باشد هزینه سقط جنین تا 150 میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از خبر فوری، به گفته یک پزشک عمومی، هزینه عمل سقط جنین غیرقانونی تا 4 ماه تقریبا 120 میلیون تومان هزینه دارد. برخی از زوج‌ها که مایل به انجام سقط جنین هستند و چنین هزینه‌ای ندارند، با به خطر انداختن جان مادر و پرداخت هزینه کمتر به این کار اقدام می‌کنند. افرادی که تمکن مالی دارند برای این کار تا 120 میلیون تومان هزینه می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

سقط جنین غیرقانونی دیگر برای پزشکان ترسناک نیست!

این پزشک عمومی در گفت و گو با خبر فوری اعلام کرد که بار اول برای انجام این کار ترس شناسایی شدن و از دست دادن پروانه طبابت را داشته است. اما اکنون به این کار به چشم خلاف و خیانت نگاه نمی‌کند. زیرا اکثر مراجعه کنندگانش افرادی هستند که خارج از ازدواج باردار شده‌اند و همین مسئله باعث شده تا سقط جنین برای این دسته افراد را یک نوع نجات دهنده تلقی کند.

دریان سفر امید

این پزشک بیان کرده است که هزینه انجام این کار بسیار بالا است و به همین دلیل حتی اگر پروانه طبابت وی باطل شود، باز هم با ادامه این کار، از پس هزینه‌های زندگی خود برمی‌آید!

انتهای پیام

بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان