5 ماشین پرطرفدار خارجی برای اجاره

ژیوار

اجاره خودرو برای مناسبت‌ها و مراسم‌های مختلف یک امری رایج و به صرفه است. معمولا مردم در مسافرت و برنامه‌های مهم خود به منظور داشتن اوقاتی خوش، به جای استفاده از ماشین خودشان، برای چند ساعت یا چند روز یک ماشین پرطرفدار خارجی فوق لوکس را کرایه می‌کنند. با این کار هم برای خود تجربه خوبی را رقم می‌زنند و هم با این مدل ماشین‌ها بیشتر آشنا می‌شوند.

به گزارش کاماپرس، خیلی از افراد برای اینکه در مراسم‌های مهم زندگی بهترین اوقات را تجربه کنند یا در مسافرت‌ها راحت باشند، به استفاده از اتومبیل خود، ماشین‌های لوکس خارجی را رنت می‌کنند. رنت این ماشین‌ها از لحاظ‌های مختلفی به صرفه است. مثلا اجاره کننده این نوع ماشین‌ها دیگر نگران معاینه فنی و مسائل این چنینی نیست. زیرا مراکز رنت خودرو معتبر قبلا این کار را به طور کامل انجام داده‌اند و بعد خودرو را اجاره می‌دهند. همچنین با رنت این مدل اتومبیل‌ها، اجاره کنندگان یک تجربه بی‌نظیر از رانندگی را کسب می‌کنند. به همین دلیل رنت این مدل خودروها پرطرفدار شده است.

در ادامه این گزارش تعدادی از ماشین‌های لوکسی که بیشتر اجاره می‌شوند، مورد بررسی قرار خواهند گرفت؛

ماشین طرفدار خارجی BMW X3

میانگین اجاره روزانه؛ 7 میلیون و 500 هزار تومان به بالا

بی ام و ایکس 3 با انواع موتور بنزینی و دیزلی به بازار عرضه شده است. کابین این خودرو بسیار جادار است و به فناوری‌های پیشرفته مانند سیستم‌های ناوبری، صوتی پیشرفته و امکانات ایمنی مجهز شده است. کیفیت رانندگی با این خودرو بسیار بالا است و به دلیل داشتن سیستم تعلیق پیشرفته و موتور قدرتمند رانندگی با آن لذت زیادی دارد.

دریان سفر امید

خودروی BMW 330

میانگین اجاره روزانه؛ 3 میلیون تومان به بالا

یکی از خودروهای محبوب خارجی برای رنت، بی ام و 330 است که با موتور 2 لیتری توربوشارژ چهار سیلندری موجود است. این خودرو به دلیل مصرف سوخت کم و طراحی شیک یک گزینه مناسب برای رنت کردن محسوب می‌شود. داخل این خودرو از مواد باکیفیت و کنترل‌های هوشمند استفاده شده تا راننده بهترین تجربه رانندگی را کسب کند. عملکرد این خودرو مناسب است و به دلیل تجهیز با سیستم عامل سریع بسیار مورد توجه قرار دارد.

خودروی تویوتا لندکروز

میانگین اجاره روزانه ؛ 8 میلیون تومان به بالا

یکی از خودروهای قدیمی اما قوی بازار رنت، تویوتا لندکروز است. این خودرو به دلیل داشتن موتوری قوی و چهره جذاب مورد علاقه بسیاری از رانندگان قرار دارد. این خودرو قدرت زیادی برای آفرود سواری دارد و خیلی از اجاره کننده‌ها به دلیل توانایی‌ها و اطمینان از آن برای آفرودسواری استفاده می‌کنند. تاکنون هشت نسل از این خودرو به بازار عرضه شده است که مدل‌های آخر آن امکانات فوق العاده و طراحی منحصر به فردی دارند.

خودروی تویوتا پرادو

میانگین اجاره روزانه؛ 6 میلیون تومان به بالا

دیگر خودرو پرطرفدار خارجی که گزینه مناسبی برای آفرود محسوب می‌شود، پرادو است. این خودرو در نسخه‌های چهار و شش سیلندری تولید شده است که هر دو نسخه کیفیت ساخت بالایی دارند. این خودرو به سیستم‌های پیشرفته‌ای مثل تعلیق مستقل، کنترل کشش و کنترل پایداری مجهز شده است. فضای داخلی این خودرو بسیار جادار است و به طور کلی گزینه خوبی برای مسیرهای طولانی و سخت محسوب می‌شود.

خودروی لکسوس RX350

میانگین اجاره روزانه؛ 5 میلیون تومان به بالا

لکسوس آر ایکس 350 یکی از کراس اوورهای محبوب جهان است که با طراحی جذاب و امکانات پیشرفته امکان رانندگی راحت را فراهم می‌کند. لکسوس آر ایکس 350 به سیستم‌های ایمنی پیشرفته مجهز شده است. طراحی این خودرو بسیار مدرن و اسپرت است و نظر هر فردی با هر نوع سلیقه‌ای را به خود جلب می‌کند. این خودرو با موتور قوی و گیربکس اتوماتیک هشت سرعته، به بهترین نحو قدرت را به چرخ‌ها منتقل می‌کند و باعث حرکتی روان و آرام می‌شود.

انتهای پیام

آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان