تارا اتوماتیک ؛ رکورددار اختلاف قیمت کارخانه و بازار

ژیوار

طرح پیش فروش ایران خودرو ویژه مادران از سوم مهرماه 1403 آغاز شد و از بین هشت خودرو عرضه شده در این طرح، تارا اتوماتیک بیشترین اختلاف قیمت کارخانه و بازار را از آن خود کرد.

به گزارش کاماپرس، قیمت تارا اتوماتیک در درب کارخانه 689 میلیون تومان است، در حالی که این خودرو در بازار آزاد تا محدوده قیمتی 946 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. با این حساب، اختلاف قیمتی کارخانه و بازار آزاد این خودرو اتوماتیک، 257 میلیون تومان است!

اخبار مرتبط را بخوانید:

همه چیز درباره تارا اتوماتیک و امکانات و مشخصات فنی این خودرو

یکی از خودروهای نسبتا لوکس تولید داخل، تارا اتوماتیک است که با چهره جدید و امکانات فوق العاده توانسته در بین خانواده‌های ایرانی به محبوبیت برسد. این خودرو از سال 1400 به بازار عرضه شد و در حال حاضر تولید آن رو به افزایش است.

دریان سفر امید

تارا اتوماتیک سدان خوش چهره ایران خودرو است که با موتور 1.6 لیتری و گیربکس شش دنده اتوماتیک به بازار عرضه می‌شود. قدرت موتور این خودرو معادل 113 اسب بخار است و گشتاوری برابر 144 نیوتن متر دارد. این خودرو در مدت 13 ثانیه به شتاب 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. تارا اتوماتیک در هر 100 کیلومتر معادل 7.3 لیتر سوخت ترکیبی، بنزین و گاز، مصرف می‌کند.

این خودرو امکاناتی مانند کروز کنترل، کنترل بی اس دی و سیستم هشدار دهنده نقاط کور، سیستم پایداری ای اس سی دارد. چهار ایربگ، سیستم تهویه دیجیتال و مانیتور هفت اینچی لمسی از دیگر امکانات این خودرو هستند. از دیگر امکانات این خودرو می‌توان به فرمان برقی، کلیدهای کنترل سیستم صوتی روی فرمان، مه شکن‌های جلو و عقب، آینه‌های برقی جانبی، چراغ‌های دی لایت، سانروف و ورود بدون کلید، دوربین عقب، سنسورهای پارک جلو و عقب و کروز کنترل اشاره کرد.

انتهای پیام

سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان