5 خودروی زیر 800 میلیون برای خرید در پاییز

بازار خودرو-کاماپرس
ژیوار

نوسان و بالا و پایین رفتن نرخ ارز به شدت روی بازار خودرو، چه داخلی و خارجی، اثر دارد. تغییرات مداوم قیمت خودرو تحت تاثیر شرایط اقتصادی و کاهش و افزایش نرخ دلار باعث شده تا متقاضیان واقعی این محصولات همواره قیمت‌ها را رصد کنند. در حال حاضر خریداران برای خریدن یک خودرو صفر و اصطلاحا اقتصادی باید بودجه 300 تا 800 میلیون تومانی داشته باشند.

به گزارش کاماپرس، خرید خودرو اقتصادی دیگر مانند گذشته با بودجه کم امکان پذیر نیست. در واقع کلمه اقتصادی در بسیاری از بازارها از جمله بازار خودرو معنی خود را از دست داده است. در حال حاضر برای خریدن انواع پراید صفر باید مبلغ هنگفتی هزینه کرد. از آنجایی که وضعیت بازار تحت تاثیر مسائل سیاسی و اقتصادی نوسان پیدا می‌کند و چه بسا رشد یکباره را تجربه کند، بهتر است خریداران حقیقی با رصد بازار، خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنند و در اسرع وقت برای خریدن آن اقدام کنند.

در ادامه چند مورد از خودروهایی که خرید آن‌ها به بودجه کمتر از 800 میلیون تومان احتیاج دارند، معرفی خواهند شد؛

خودروی پژو 206 تیپ 2،قیمت؛ 528 میلیون تومان

یکی از خودروهای پرطرفدار بازار داخلی، پژو 206 تیپ 2 است که با موتور چهار سیلندری و حجم موتوری هزار و 360 سی سی به بازار عرضه شده است. قدرت موتور این خودرو به 75 اسب بخار می‌رسد. این خودرو در هر 100 کیلومتر معادل 6.4 لیتر سوخت ترکیبی مصرف می‌کند. این خودرو به کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، فرمان هیدرولیک، چراغ مه شکن جلو و عقب، سیستم کنترل بخار بنزین، شیشه بالابر برقی درهای جلو و سیستم ترمز ضدقفل آ بی اس مجهز شده است.

دریان سفر امید

خودروی پژو پارس ساده مدل 1403،قیمت؛ 677 میلیون تومان

یکی از خودروهای خانوادگی تولید داخل، پژو پارس ساده است که با موتور 1.8 لیتری سوپاپ با قدرت 97 اسب بخار عرضه می‌شود. این خودرو به گیربکس دستی پنج سرعته مجهز شده است. پژو پارس ساده در هر 100 کیلومتر معادل 9 لیتر سوخت ترکیبی، بنزین و گاز، مصرف می‌کند. سیستم تهویه مطبوع، شیشه‌های برقی جلو و آینه‌های برقی از جمله امکانات این خودرو هستند.

خودروی تیبا هاچ بک EX، قیمت؛ 405 میلیون تومان

تیبا هاچ بک EX یکی از خودروهای محبوب تولیدی سایپا است که با موتور 1.5 لیتری و قدرت 87 اسب بخار به بازار عرضه شده است. گشتاور این خودرو به 128 نیوتن متر می‌رسد. این خودرو در هر 100 کیلومتر معادل 7 لیتر سوخت ترکیبی، بنزین و گاز، مصرف می‌کند. تنظیم برقی آینه‌های جانبی، سیستم تهویه مطبوع و … از جمله امکانات این خودرو هستند.

خودروی دنا پلاس ساده دنده‌ای،قیمت؛ 775 میلیون تومان

دنا پلاس ساده دنده‌ای از خودروهای لوکس داخلی است که با موتور چهار سیلندری و قدرت 115 اسب بخار به بازار عرضه شده است. گشتاور این خودرو به 157 نیوتن متر می‌رسد. این خودرو در هر 100 کیلومتر معادل 7.7 لیتر سوخت ترکیبی، بنزین و گاز، استفاده می‌کند. سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، نمایشگر لمسی، دوربین عقب، سنسور پارک و سیستم ترمز آ بی اس و ای بی دی از جمله امکانات این خودرو هستند.

خودروی پراید 111 SE، قیمت؛ 395 میلیون تومان

یکی از خودروهای قدیمی و اقتصادی بازار، پراید 111 SE سایپا است که با موتور 1.3 لیتری و قدرت 71 اسب بخار به بازار عرضه شده است. گشتاور این خودرو به 108 نیوتن متر می‌رسد. این خودرو در هر 100 کیلومتر معادل 6.4 لیتر سوخت ترکیبی، گاز و بنزین، مصرف می‌کند. کیسه هوای راننده و سرنشین، فرمان هیدرولیک، چراغ خطر سوم و ترمز جلو دیسکی و عقب کاسه‌ای از امکانات این خودرو هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودروسایپا
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان