گران شدن دو محصول پرطرفدار سایپا

ژیوار

گروه خودروسازی سایپا قیمت دو خودرو کوییک GXL و سهند S را افزایش داد. در حال حاضر قیمت کوییک جی ایکس ال 391 میلیون تومان و سهند اس 467 میلیون تومان اعلام شده است.

به گزارش کاماپرس، پیش از این خودرو کوییک GXL با قیمت 384 میلیون تومان فروخته می‌شد اما اکنون با رشد 7 میلیون تومانی مواجه شده است. نرخ سهند S هم 459 میلیون تومان بود که اکنون با افزایش 8 میلیونی به بازار عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

همه چیز درباره کوییک GXL؛ محصول پرطرفدار سایپا

یکی از محصولات شرکت سایپا، کوییک GXL است که در دسته اتومبیل‌های شهری قرار دارد. این خودرو به دلیل داشتن طراحی جالب و مصرف سوخت بهینه گزینه مناسبی برای رانندگی درون و برون شهری است. مدل دنده‌ای این خودرو با پیشرانه چهار سیلندری و حجم موتور 1.5 لیتری در بازار وجود دارد. قدرت موتور این خودرو 90 اسب بخار است و گشتاور آن به 137 نیوتن متر می‌رسد. حداکثر سرعت این خودرو هم 160 کیلومتر بر ساعت است. این خودرو در هر 100 کیلومتر معادل 6.7 لیتر سوخت ترکیبی، بنزین و گاز، مصرف می‌کند.

دریان سفر امید

این خودرو به امکاناتی مانند سنسور فشار باد تایر، ترمز ضدقفل، ترمز با نیروی کمکی، دی لایت، چراغ مه شکن جلو و عقب، ایربگ راننده و سرنشین جلو و سیستم تهویه دیجیتال مجهز شده است.

مشخصات خودرو پرمتقاضی سهند S

خودرو سهند S با موتوری به حجم هزار و 497 سی سی و حداکثر قدرت 90 اسب بخار به بازار عرضه شده است. حداکثر گشتاور این خودرو به 137 نیوتن متر می‌رسد. این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است. این خودرو امکاناتی مانند سیستم پایش فشار باد تایرها، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، آینه جانبی قابل تنظیم برقی، سنسور دنده عقب، سیستم هشدار نبستن کمربند راننده، مه شکن جلو و عقب، دزدگیر درب جانبی و… دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان