تغییرات مهم بازار خودرو پس از صحبت های پزشکیان در نیویورک

کاهش قیمت خودرو-کاماپرس
ژیوار

امروز چهارشنبه 4 مهرماه 1403 وضعیت معاملات خودرو با جهش گسترده‌ای مواجه شده و با افت و خیز قابل توجهی روبه‌روست. البته این افت و خیز در مورد همه خودروها صدق نمی‌کند و برخی از محصولات ثابت در جای قبلی ایستاده‌اند.

امروز قیمت خودرو در اغلب محصولات با تغییراتی همراه است. برخی از خودروها با افزایش قیمت و برخی دیگر با کاهش قیمت مواجه شده‌اند. تغییراتی که از ۵۰۰ هزار تومان شروع شده و در برخی موارد تا ۴۲ میلیون تومان نیز رسیده است. از سوی دیگر نرخ دلار به عنوان محرک اصلی بازار خودرو تاثیر خود را بر این بازار نمایان کرد.

نوسان در بازار خودروهای داخلی

امروز اکثر خودروهای تولید داخل با نوسان روبه‌رو شده‌اند. برای مثال پژو پارس TU۵ از سدان‌های پرطرفدار و با شتاب شرکت ایران خودرو امروز یک میلیون تومان کاهش یافته و با نرخ ۸۸۹ میلیون تومان در بازار معامله شد.

دنا پلاس توربو ۶ سرعته هم همانند هم‌نوعان خود، نسبت به روز گذشته یک رشد هفت میلیون تومانی داشته و به محدوده قیمتی ۹۲۲ میلیون تومان رسیده است.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک که از محصولات بسیار محبوب ایران خودرو است امروز چهار میلیون تومان پایین‌تر به فروش رسید و با قیمت ۸۵۶ میلیون تومان معامله شد.

دریان سفر امید

و آخرین خودروی ساخت داخل، سهندکه  S از جدید‌ترین محصولات و نوسانی‌ترین شرکت سایپا است با افزایش دو میلیون تومانی در کانال ۴۹۱ میلیون تومانی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

قیمت خودرو‌های مونتاژی دستخوش تغییر

خودروهای مونتاژی نیز از این نوسان بازار در امان نمانده است. مثلا پیکاپ فوتون (اتوماتیک) از محصولات مونتاژی که توسط ایران خودرو عرضه می‌شود امروز ۴۲ میلیون تومان گران‌تر شده و به قیمت دو میلیارد و ۶۱۲ میلیون تومان در بازار به فروش رسید.

یا تیگو۷ پرمیوم که از محصولات پرطرفدار مدیران خودرو است، امروز با افت ۲۵ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۸۵۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد.

همچنین کی‌ام‌سی A۵که به نسبت از امکانات رفاهی و ایمنی متعددی بهره می‌برد با ریزش ۳۰ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد.

دیگنیتی پرستیژ هم از محصولات بهمن موتور است با یک رشد 10 میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان در بازار عرضه شد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودروبهمن موتورسایپامدیران خودرو
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان