معرفی ۷ لوازم جانبی ps5

آریاک سفر

خرید لوازم جانبی کنسول بازی، تجربه بی‌نظیری از دنیای بازی را به شما ارائه می‌دهد. لوازم جانبی ps5 انواع مختلفی مانند دسته بازی یا همان کنترلر DualSense، شارژر دوگانه DualSense، دوربین HD، هدست بی سیم و … دارد. بیشتر قطعات و لوازم جانبی ps5 در مقایسه با خود کنسول، هزینه بسیار کمتری دارند و می‌توانید بسته به بودجه خود خرید کنید. استفاده از بهترین لوازم جانبی  ps5باعث می‌شود تا بازی هیجان بیشتری داشته باشد.

کاماپرس در این مطلب به بررسی و معرفی ۷ لوازم جانبی ps5 می‌پردازد.

کنترلر DualSense

دسته بازی دوال سنس دارای قابلیت‌ها و امکاناتی متنوعی بوده که در درجه اول به بالاتر رفتن کیفیت بازی‌ کمک می‌کند چراکه ویژگی‌هایی مانند ویبره فیدبک، صدای سه بعدی و میکروفون داخلی دارد. علاوه بر این موارد، قابلیت اتصال از راه دور به کنسول از طریق فناوری بلوتوث یا استفاده از باتری داخلی قابل شارژ از دیگر مزایای این دسته بازی است. Ps5 با یک دسته بازی عرضه می‌شود؛ بدین جهت اگر به بازی‌های دو نفره علاقه دارید، دسته ps5  بهترین لوازم جانبی مورد نیازتان است.

هدست واقعیت مجازی

استفاده از هدست واقعیت مجازی باعث می‌شود تا تمام تصاویر بازی را به شکلی سه بعدی و واقعی ببینید. هنگام بازی همراه با با هدست واقعیت مجازی، به جای کار با دستهps5 ، با حرکت سر خود به بالا، پایین، چپ همچنین راست تغییر جهت داده و دوربین بازی را کنترل می‌کنید. تشخیص و‌ مشاهده نتیجه حرکت‌های سر نیز توسط سنسورهای بسیار حساس روی هدست و دوربین ضبط می‌شود.

دریان سفر امید

دوربین HD

دوربین علاوه بر اینکه باعث کنترل کردن حرکت می‌شود، به افزایش کنترل حرکت‌های شما در بازی نیز کمک می‌کند. دوربین HD از گزینه‌های مناسب برای برقراری تماس‌های ویدیویی با دوستان نیز محسوب می‌شود. اگر قصد دارید به صورت مستقیم از ps5 برای فعالیت‌هایی مانند YouTube استفاده کنید، دوربین HD بهترین لوازم جانبی ps5 برای شما به شمار می‌رود. این دوربین علاوه بر موارد فوق، به ابزارهای ویژه حذف پس‌زمینه نیز مجهز شده و هنگام پخش جریانی، آنچه را که در اطرافتان است حذف می‌کند. همچنین گزینه‌ای برای پخش تصویر در تصویر وجود دارد که می‌تواند پس زمینه شما را برش داده یا جایگزین کند.

هدست بی سیم

هدفون ps5 با داشتن جزئیات بالا در صدا و سیستم، یکی از بهترین گزینه‌ها برای لذت بردن از فضای بازی‌ است. البته قابلیت صدای سه بعدی به جذابیت هدفون بلوتوثی اضافه می‌کند چراکه صدای سه بعدی تاثیر به‌سزایی در طبیعی‌تر شدن صدای بازی‌ها دارد و گیمر تجربه بهتری از بازی خواهد داشت. این هدفون‌های بی سیم معمولا به ویژگی‌هایی مانند کنترل صدا در تماس و کنترل صدای میکروفون نیز مجهز هستند؛ به همین خاطر برای افرادی که علاقه به بازی‌های آنلاین دارند، انتخاب مناسبی است.

شارژر دوگانه DualSense

پایه شارژ دسته ps5 یا شارژر دوگانه برای شارژ همزمان دو دسته ps5 طراحی شده است. این شارژر به کمک باتری داخلی قابل شارژ بوده و یکی از اصلی‌ترین لوازم جانبی ps5 به شمار می‌رود. استفاده از آن بسیار راحت است چراکه حدودا نزدیک به 3 ساعت دسته بی سیم بازی را به میزان 100 درصد شارژ می‌کند.

کارت حافظه NVMe SSD

افزودن کارت حافظه NVMe SSD برای کنسول بازی ps5 اجبار نیست اما باتوجه به اینکه تنها 667 گیگابایت حافظه داخلی برای دانلود، نصب و اجرای انواع بازی‌‌ها دارد، استفاده از کارت حافظه باعث می‌شود تا شما امکان دانلود بازی‌های بیشتری را داشته باشید. این کارت حافظه توسعه‌ یافته به جهت افزایش فضای ذخیره‌سازی در ps5، قابلیت نصب و اجرای بازی‌های بیشتری را به کاربران می‌دهد و انتخاب مناسبی برای خرید لوازم جانبی ps5 است.

کیف کنسول بازی PS5

کیف کنسول‌های بازی‌ یکی از بهترین لوازم جانبی ps5 بوده که باعث می‌شود با احتیاط بیشتری کنسول بازی را در هر مکانی جابه‌جا کنید. شما با این کیف امکان استفاده از کنسول بازی در سفر را نیز خواهید داشت. کیف‌های حمل کنسول بازی ps5 علاوه بر اینکه از مقاومت خوبی در برابر ضربه‌های احتمالی برخوردار هستند؛ قیمت بسیار پایین‌تری از خود کنسول بازی نیز دارند و به همین دلیل استفاده از آن‌ها بسیار آینده‌نگری مثبتی دارد.

خرید لوازم جانبی ps5 از “فروشگاه اینترنتی اهوراشاپ”

در اهوراشاپ می‌توانید از بین هزاران کالا و صدها برند متنوع و معتبر در حوزه‌های مختلف مانند موبایل، تبلت، کامپیوتر، ساعت هوشمند، پاور بانک، لپ تاپ، هدفون، اسپیکر، لوازم علمی آموزشی، قطعات الکترونیک، انواع ابزار، کنسول بازی و … خرید خود را انجام دهید. این مجموعه با تضمین ۷ روز بازگشت رایگان کالا به شما اطمینان خاطر می‌دهد تا تجربه خوبی از خرید اینترنتی با آسودگی هر چه بیشتر داشته باشید. برای دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان مجموعه می‌توانید با شماره تلفن 02155461984 تماس گرفته یا برای تسهیل فرآیند ارتباط و خرید شارژر دسته ps5 به وبسایت https://ahourashop.ir  مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : اهوراشاپ
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان