فرصت‌ های طلایی خرید جک J4 کارکرده به صورت اقساطی

فرصت ‌های طلایی خرید جک J4 کارکرده به صورت اقساطی-کاماپرس
ژیوار

خرید اقساطی ماشین می‌تواند افراد را از تورم موجود در بازار عقب نیندازد. خرید خودرو جک J4 کارکرده می‌تواند فرصتی طلایی برای افرادی باشد که توان تحمل فشار مالی زیاد در بازه زمانی کوتاه‌مدت را ندارند. این نوع خرید با وجود اقساط ماهانه و یا ارائه چک‌های درازمدت، تأمین سرمایه اولیه برای خرید این خودرو را آسان‌تر می‌کند. خرید اقساطی ماشین کارکرده نیز معمولا نسبت به مدل صفر آن به ‌صرفه‌تر و ارزان‌تر تمام می‌شود.

کاماپرس در این گزارش به بررسی مشخصات فنی خودرو جک J4 و موارد خرید مدل کارکرده و شرایط پرداخت اقساطی آن خواهد پرداخت.

مشخصات فنی و ظاهری خودرو جک J4

جک J4 یک سدان کامپکت با موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر و توان 103 اسب بخار و گشتاور 146 نیوتن‌متر است. این خودرو با گیربکس 5 سرعته دستی یا CVT اتوماتیک عرضه می‌شود. سیستم تعلیق جلوی مک‌فرسون و عقب تیر پیچشی است. مصرف سوخت ترکیبی آن حدود 6 لیتر در هر 100 کیلومتر است و از این رو گزینه فوق اقتصادی از لحاظ مصرف سوخت محسوب می‌شود.

از لحاظ نمای ظاهری، جک J4 دارای طراحی ساده اما کاربردی است. چراغ‌های جلوی کشیده و جلوپنجره کرومی، ظاهری مدرن و جذاب به خودرو می‌بخشند. فضای داخلی جادار است و به راحتی می‌تواند نیازهای خانواده‌ها را پاسخ دهد. صندلی‌های راحت و تجهیزات داخلی مانند صفحه نمایش لمسی و امکانات ایمنی مناسب، تجربه‌ی رانندگی رضایت‌بخشی را ارائه می‌دهند. این خودرو همچنین مجهز به سیستم ترمز ABS و EBD برای ایمنی بیشتر است.

خرید اقساطی ماشین جک J4 مدل 1401؛ کارکرد 24 هزار کیلومتر

خودرو کارکرده جک J4 با کارکرد حدود 29 هزار کیلومتر، 690 میلیون تومان قیمت کارشناسی خورده‌است. این خودرو سفید رنگ توسط کارشناسان و متخصصان بررسی شده و فاقد هیچ گونه نقص و رنگ است. در طرح بلندمدت خرید اقساطی ماشین جک J4، 394 میلیون تومان در آغاز معامله به‌عنوان پیش‌پرداخت لحاظ شده‌است. هنگام عقد قرارداد می‌توان مدت زمان پرداخت اقساط را از 6 تا 60 ماه مشخص کرد. طبیعتا هرچه اقساط بلندمدت‌تر باشند، میزان نرخ سود نیز افزایش خواهد داشت. به طور معمول، پرداخت اقساطی 24 ماهه، حدود 22 میلیون و 660 هزار تومان اقساط ماهانه خواهد داشت. در این نوع خرید اقساطی ماشین، باپرداخت نهایی مبلغی حدود 940 میلیون تومان خواهد بود که با توجه به تورم موجود در بازار، می‌تواند کماکان معقولانه به نظر برسد.

دریان سفر امید

خرید اقساطی ماشین جک J4 مدل 1401؛ کارکرد 24 هزار کیلومتر-کاماپرس

خرید اقساطی ماشین جک J4 مدل 1401؛ کارکرد 34 هزار کیلومتر

این خودرو جک J4 نیز در رنگ مشکی برای فروش در سایت‌های اینترنتی موجود است. بدنه، شاسی و شرایط فنی ماشین تضمین‌شده و کارشناسان این امر آن را تأیید کرده‌اند. قیمت کارشناسی‌شده برای این ماشین 705 میلیون تومان است که با توجه به کارکرد نسبتا پایین و شرایط فنی خودرو، منصفانه به‌نظر می‌رسد. طرح خرید اقساطی ماشین جک J4 به صورت دو مرحله‌ای، می‌تواند یکی از گزینه‌های خرید باشد. بدین ترتیب، هنگام عقد قرارداد، فرد خریدار مبلغ 363 میلیون تومان را به‌عنوان پیش‌پرداخت واریز می‌کند. پس از تحویل خودرو، فرد در بازه زمانی 30 روزه، مهلت پرداخت قسط دوم خودرو به مبلغ 70 میلون تومان را خواهد داشت. مرحله آخر تسویه حساب نیز 90 روز پس از انعقاد قرارداد خواهد بود و فرد با پرداخت 337 میلیون تومان می‌تواند امور مربوط به انتقال مالکیت و تحویل مدارک خودرو را نهایی کند. با این حساب، در این نوع خرید قیمت نهایی خودر حدود 771 میلیون تومان خواهد بود.

خرید اقساطی ماشین جک J4 مدل 1401؛ کارکرد 34 هزار کیلومتر-کاماپرس

شرایط خرید اقساطی ماشین از طریق مجموعه «همراه مکانیک»

در شرایط کنونی، خرید اقساطی ماشین یکی از رایج‌ترین راه‌ها برای تصاحب خودرو است. سایت همراه مکانیک یکی از مجموعه‌های فعال و معتبر در این زمینه است؛ امکان خرید نقد و اقساطی انواع خودروهای صفر و کارکرده از طریق سایت این مجموعه وجود دارد. در واقع این مجموعه با بهره‌مندی از دانش و تخصص کارشناسان مجرب، پس از کارشناسی خودروهای صفر و کارکرده و تأیید سلامت فنی و ظاهری، بنا به وضعیت خودرو کارشناسی قیمت‌گذاری را انجام می‌دهد و گزینه‌های خرید را به صورت لحظه‌ای به روزرسانی می‌کند. برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی ماشین جک J4می‌توان با مراجعه به سایت مجموعه همراه مکانیک به آدرس

www.hamrah-mechanic.com یا تماس با شماره‌های 02167632000 و 02191070700 از خدمات مشاوره آنلاین این مجموعه بهره‌مند شد.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان