روایت مهدی امیرپور، مدیر روابط عمومی دیجی کالا در رویداد سالیانه

مهدی امیرپور-کاماپرس
ژیوار

دیجی‌کالا که از مدت‌ها پیش روی کلیدواژه «لبخند» تاکید دارد، پنجشنبه ۲۲ شهریورماه رویداد سالیانه جالب خود را با عنوان «لبخند، آدم‌ها و چیزهای دیگر» را در تالار وحدت تهران برگزار کرد.

در این رویداد برخی از مدیران این مجموعه از تجربیات خود صحبت کردند و گوشه‌ای از خاطراتشان را با مهمانان در میان گذاشتند. ویدیو روایت‌هایی که در این رویداد گفته شده در فضای مجازی بازخوردهای مثبت زیادی داشت و در زمان بسیار کمی پربازدید شد.

در این گزارش کاماپرس روایت مهدی امیرپور، مدیر روابط عمومی دیجی کالا در رویداد «لبخند، آدم‌ها و چیزهای دیگر» را می‌خوانید.

دست آدم‌ها از دست سرنوشت قدرتمندتر است

در این رویداد مهدی امیرپور، مدیر روابط عمومی دیجی کالا با چند روایت توانست نظر مهمان‌ها و کاربران فضای مجازی را جلب کند. او از زندگی شخصی خود و اهمیت مهربانی در زندگی صحبت کرد. مهربانی‌هایی که در برهه‌های مهم زندگی راه او را تغییر داده‌اند. او در این رویداد روایتی از معلم خود تعریف کرد که چطور زمانی که امیرپور با مرگ پدرش دست و پنجه نرم می‌کرد، فکر او را از ترک تحصیل دور کرد. در روزهایی که به گفته خودش هیچ رمقی برای ادامه داردن زندگی نداشت تشویق معلم‌اش برای ثبت نام در تیزهوشان مانع از آن شد. او همچنین از مراقب کنکورش قدردانی می‌کند که به او اجازه داد در آزمون شرکت کند تا کارت امتحانش برسد.

امیرپور در بخش دیگری از صحبت‌هایش به این موضوع اشاره کرد که کسانی سر راهم قرار گرفتند که به کلی زندگی من را تغییر دادند اما حالا دستم از آنها کوتاه شده و به این فکر می‌کنم که چطور می‌توانم از آنها تشکر کنم؟ او در نهایت به این جمله زیبا و پر معنا می‌رسد که «به این نتیجه رسیده ام که دست آدم‌ها از دست سرنوشت قدرتمندتر است».

دریان سفر امید

او همچنین به مهمان‌ها توصیه کرد برای جبران دینتان به آدم‌هایی که دستتان از آنها کوتاه است به بقیه خوبی کنید چرا که خوبی زنجیره است و در تمام جامعه گسترده می‌شود. به گفته امیرپور دیجی کالا برای عملی کردن این موضوع تمام قد ایستاده است.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان