پرفروش ترین پکیج موجود در بازار + قیمت

ژیوار

با کاهش دمای هوا و فرا رسیدن فصول سرد سال، تامین گرمایش خانه و یا محل کار از مهمترین دغدغه‌های خانواده‌ها و صاحبان کار به شمار می رود. از مهمترین ویژگی‌های یک پکیج خوب پوشش دهی گرمای مناسب برای فضا و محیط مورد نظر است همچنین داشتن گارانتی بلند مدت یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که انتخاب پکیج مناسب را برای مصرف کننده راحت می‌کند. راه اندازی، نصب آسان و امکان مرجوعی پکیج گرمایشی از دیگر معیارهایی است که معمولا خریداران به آن دقت نظر دارند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی پرفروش ترین پکیج های موجود در بازار می‌پردازد:

پکیج شوفاژ دیواری بوتان مدل Bita 24 Sealed

این پکیج یکی از ارزان‌ترین پکیج‌های دیواری گرمایشی در بازار است که با توجه به عملکرد و پوشش دهی گرمایشی تا 220 متر از پکیج‌های خوش قیمت بازار نیز محسوب می‌شود. این پکیج شوفاژ دیواری بوتان دارای دودکش دو جداره مجزا برای تخلیه دود و مکش هواست. همچنین این پکیج دارای 24 ماه گارانتی است که برای تهیه آن می‌توانید به سایت دیجی کالا مراجعه کرده و با یک درصد تخفیف به قیمت 14 میلیون و 290 هزار تومان خریداری نمایید.

پکیج شوفاژ دیواری لورچ مدل Herma 24000

پکیج شوفاژ دیواری لورچ مدل هرما 24000 از پرفروش ترین پکیج های موجود در بازار است که به قیمت 16 میلیون و 370 هزار تومان در دیجی کالا به فروش می‌رسد. این پکیج گرمایشی دارای مصرف انرژی بی و پوشش دهی گرمایی تا محدوده 130 متری است. این پکیج همچنین دارای نمایشگر دیجیتالی هوشمند است که در صورت بروز مشکل، کد خطا را نمایش می‌دهد و می‌توان با مطالعه دفترچه راهنما علت این مشکل را بررسی کرد.

دریان سفر امید

پکیج شوفاژ دیواری بوتان مدل Parma 24RSi Digital

این پکیج گرمایشی با توجه به مصالح ساختمانی به کار رفته در محیط، قابلیت پوشش دهی گرمایی تا 210 متر را دارد. پکیج شوفاژ دیواری بوتان مدل پارما دارای نمایشگر دیجیتالی است که خطاهای رخ داده، دمای آب گرم مصرفی و وضعیت مختلف دستگاه را نمایش می‌دهد. این پکیج گرمایشی با سه درصد تخفیف در سایت دیجی کالا به قیمت 17 میلیون و 990 هزار تومان به فروش می‌رسد.

پکیج شوفاژ دیواری بوتان مدل Perla Pro 28 Rsi

پکیج شوفاژ دیواری بوتان مدل Perla Pro 28 Rsi قابلیت پوشش دهی گرمایی تا 250 متر را دارد. این پکیج دیواری دارای نمایشگر هوشمند دیجیتال برای نمایش خطاهای دستگاه و درجه آب گرم است. این دستگاه دارای قطعات استاندارد اروپایی است که باعث شده تا رسوب گیری پکیج به کمترین میزان ممکن برسد. این پکیج را می‌توانید از سایت دیجی کالا با چهار درصد تخفیف به قیمت 21 میلیون و 779 هزار تومان تهیه کنید.

بیشتر بخوانید:

پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L36FF

پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور پوشش دهی گرمایی تا محدوده 200 متری را دارد. این پکیج دارای صفحه نمایش جهت عیب یابی دستگاه است و هر مشکل فنی که برای دستگاه پیش بیاید در این نمایشگر مشخص می‌شود. این دستگاه به دلیل داشتن سیستم عایق بندی مدرن و قطعات استاندارد، صدای کمتری نسبت به محصولات مشابه دارد. پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L36FF به قیمت 22 میلیون و 600 هزار تومان در سایت دیجی کالا موجود است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران رادیاتوربوتانشرکت لورچ
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان