خرید از معروف ترین مراکز خرید کودک با تور استانبول

مراکز خرید کودک با تور استانبول- کاماپرس
ژیوار

تور استانبول فرصتی جذاب برای خرید از برندهای معروف جهانی است. در این سفر خاص، مراکز خرید بزرگ برای کودکان و نوجوانان نیز پیدا می‌شود که همگی اجناسی باکیفیت بالا و متنوع را در اختیار خریداران قرار می‌دهند.

کاماپرس در این گزارش، بهترین مراکز خرید کودک در شهر استانبول را معرفی می‌کند. برای رزرو تور استانبول می‌توانید از سایت نهال گشت با آدرس www.nahalgasht.com دیدن کنید.

مراکز خرید بزرگ

مرکز خرید Marmara Forum با معماری خاص

این مجموعه بزرگ و جذاب، یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید کودک و نوجوان استانبول است که  معماری بسیار زیبایی دارد. این مجتمع تجاری، انواع لباس و اسباب بازی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد و مساحت آن حدود 375 هزار متر مربع است. برندهای معتبری مانند زارا، ماسیمو دوتی، بنتون، ببه و اچ‌اندام در این مرکز خرید نمایندگی دارند و در بین آن‌ها سیسمونی‌های جذابی به فروش می‌رسد.

این مرکز خرید، شهربازی و سالن مراقبت از نوزادان نیز دارد و در آن می‌توان گردشی خانوادگی و جذاب را تجربه کرد.

مرکز خرید Cevahir

مجتمع تجاری جواهر استانبول یکی از بهترین مراکز خریدی است که خانواده‌ها می‌توانند در تور استانبول از آن دیدن کنند. این مرکز خرید لوکس و مدرن، طراحی بسیار شیکی دارد و در آن امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی عرضه می‌شود. بسیاری از برندهای مهم دنیا مانند آدیداس، اسپریت، ماسیمو دوتی، ری‌بوک، بنتون و لی‌وایز در مجموعه فروشگاه‌هایی بزرگ دارند. کودکان و نوجوان متناسب با سلیقه و نیاز خود می‌توانند هر چه می‌خواهند در این مرکز خرید پیدا کنند.

دریان سفر امید

مراکز خرید کودک با تور استانبول- کاماپرس

مرکز خرید Airport Bakirkoy در تور استانبول

این مرکز خرید بزرگ یکی از گزینه‌های مدرنی است که در تور استانبول می‌توان سراغ آن رفت. این مجموعه، در سه کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار دارد و بسیاری از برندهای مهم جهانی در آن نمایندگی دارند. خریدارانی که به دنبال پوشاک کودک هستند، حتما باید سری به این مرکز خرید بزنند. برندهایی جذابی مانند بوچوروک، زارا و کیفیدیس در این پاساژ فعالیت دارند.

مجتمع تجاری Akmerkez Levent در مرکز شهر

این مرکز خرید بزرگ و هیجان‌انگیز بهترین برندهای لباس و لوازم دیگر را در خود جای داده است و در آن امکانات تفریحی متنوعی به چشم می‌خورد. امکان لذت بردن از شهربازی و سالن‌های بازی کامپیوتری در این مجموعه فراهم می‌شود. همچنین، برندهای مهمی مانند چیکو، ببه، مادرکر و جوکر نیز در این مرکز خرید، فروشگاه‌هایی معتبر دارند. انواع لباس مجلسی، ورزشی، کیف و شلوار کودک را از این پاساژ می‌توان خریداری کرد.

مراکز خرید کودک با تور استانبول- کاماپرس

فروشگاه‌های اختصاصی لباس کودک

فروشگاه معروف Chicco

این فروشگاه یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید استانبول است که در آن سیسمونی‌های بسیار کاملی را می‌توان پیدا کرد. چیکو نام یکی از برندهای بین‌المللی پوشاک کودکان است که بیش از 50 سال سابقه دارد و نمایندگی‌های آن در 130 نقطه مختلف جهان مشغول به فعالیت هستند. فروشگاه چیکو استانبول نیز از بزرگ‌ترین و مجهزترین نمایندگی‌های این برند است که در منطقه بایرام پاشای قرار دارد.

انواع لوازم مختلف مربوط به کودکان مانند کالاهای خواب، تجهیزات مراقبت و محافظت از کودک، ظرف غذا، لباس برای سنین مختلف، اسباب بازی و مواردی از این قبیل را در این فروشگاه می‌توان پیدا کرد.

فروشگاه برند انگلیسی Burberry Kids

برند باربری یکی از برندهای معروف لباس و لوازم آرایشی است که فروشگاه‌های لوکس و بزرگی در نقاط مختلف دنیا دارد. محصولات مربوط به کودکان در این برند طرفداران زیادی دارند و اغلب جزو نمایندگی‌های پررفت‌وآمد آن در شهر هستند. انواع لباس نوزاد و سیسمونی، لباس رسمی و چرم، کفش و اکسسوری، لباس ورزشی و لوازم مربوط به کودک و نوجوان در فروشگاه‌های باربری کیدز به فروش می‌رسند و کیفیت بسیار خوبی دارند.

مراکز خرید کودک با تور استانبول- کاماپرس

خریدی متفاوت از Beymen Kids در استانبول

این برند ترکی با عرضه لباس‌های نوجوان کار خود را آغاز کرد و امروزه لباس‌های کودک را هم به مجموعه خود اضافه کرده است. بیمن کیدز علاوه بر کیفیت بالایی که در محصولات خود دارد، لباس‌های راحتی و استایل‌های خاص خیابانی را هم برای نوجوانان عرضه می‌کند. همچنین، این برند که طرفداران زیادی در بین نسل جدید دارد، به تازگی مجموعه لباس‌های بزرگسال خود را هم راه‌اندازی کرده است.

مسافران در تور استانبول به راحتی از شعبه‌های شلوغ و محبوب این برند خرید می‌کنند. همچنین، امکان خرید اینترنتی از این مجموعه وجود دارد و گردشگران می‌توانند در محل اقامت خود کالای مورد نظر را تحویل بگیرند.

فروشگاه دیدنی Armani Junior

از برندهای معروفی که فروشگاه‌های آن را در استانبول می‌توان پیدا کرد، فروشگاه برند آرمانی است. این برند ایتالیایی و لوکس، در سطح جهانی طرفداران زیادی دارد و در منطقه باکرکوی استانبول می‌توان یکی از بهترین مراکز خرید آن را پیدا کرد. فروشگاه مدرن آرمانی با طراحی تاریک و روشن خاصی پیش روی علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و در آن لباس‌هایی با تنوع زیاد به فروش می‌رسند. در این کمپانی، برای تمام سنین کودکی و نوجوانی لباس‌ها و لوازم جانبی مناسب وجود دارد و بهترین لباس‌های کلاسیک و مجلسی کودک را می‌توان از آن خریداری کرد.

خرید از برند ترکی Aziz Bebe

فروشگاه جذاب دیگری که برای خرید لوازم کودک توصیه می‌شود و در تور استانبول طرفداران زیادی دارد، فروشگاه برند عزیز ببه است. این برند حدود 40 سال سابقه دارد و گزینه‌های جذابی را پیش روی والدین قرار می‌دهد. لباس‌های این برند همگی باکیفیت هستند و طراحی بسیار شیک و زیبایی دارند. در استانبول دو شعبه مختلف برای این کمپانی افتتاح شده است و فروشگاه‌های آن با بهترین قیمت‌ها لباس کودکان را عرضه می‌کنند.

بازدید از فروشگاه Blue Key در تور استانبول

برند بلو کی از برندهای ترکی معروف است که در طراحی و تولید لباس‌های کودک و نوجوان فعالیتی گسترده دارد. این برند خلاقانه‌ترین پوشاک و لوازم را تهیه می‌کند و یکی از پیشگامان طراحی مدرن است. این کمپانی بیش از 30 سال سابقه دارد و در منطقه باغچیلار استانبول می‌توان آن را پیدا کرد. فروشگاه این برند جذابیت زیادی دارد و یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های فروش لباس کودک در استانبول است.

امکانات تور استانبول چیست؟

تور استانبول یکی از بهترین گزینه‌ها برای علاقه‌مندان به خرید است و در آن بهشتی از مراکز خرید بزرگ، اوت لت‌های معروف و فروشگاه‌های برندهای محبوب جهانی به چشم می‌خورد. آژانس‌های مسافرتی که به طور تخصصی تور استانبول را اجرا می‌کنند به این مسئله توجه دارند و بهترین هتل‌ها را در مراکز شهر و نزدیک میدان تکسیم یا مکان‌های معروف دیگر رزرو می‌کنند. این آژانس‌ها، شرایط کاملی برای خرید، بازدید از مکان‌های تاریخی و تجربه تفریحات هیجان‌انگیز می‌سازند. همچنین، خدمات متنوعی مانند ترانسفر، بیمه مسافرتی، صبحانه رایگان و تور لیدر زبان فارسی در مجموعه‌های حرفه‌ای ارائه می‌شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : نهال گشت
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان