امکانات و قیمت تور کشتی کروز استانبول

آریاک سفر

کشتی کروز استانبول یکی از کشتی‌های تفریحی محبوب این شهر است که امکانات متنوعی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. برخی از کشتی‌های کروز بسیار مجلل هستند و بعضی دیگر خدمات ساده‌تری دارند. علاقه‌مندان با بودجه‌های مختلف می‌توانند سوار این کشتی‌ها شوند و در تورهای یک یا چند روزه آن شرکت کنند. کشتی کروز یکی از بهترین تفریحات شبانه استانبول است و امکان گشت‌وگذاری متفاوت بر روی آب‌های تنگه بسفر را فراهم می‌کند.

کاماپرس در این گزارش، برخی از مهم‌ترین امکانات کشتی کروز در تور استانبول را بررسی می‌کند.

موسیقی زنده بر روی کشتی

از خاص‌ترین امکانات کشتی کروز استانبول، اجرای موسیقی‌های زنده ترکی یا حتی ایرانی است. در بسیاری از این کشتی‌ها گروه‌های موسیقی کاربلدی مشغول به کار هستند. حتی در کشتی‌های بین المللی، مسافران از موسیقی‌های بین المللی نیز بهره می‌برند که گروه‌های حرفه‌ای‌تری آن‌ها را اجرا می‌کنند. علاوه بر اجرای موسیقی، نمایش‌های رقص ترکی و آواز محلی نیز در این کشتی‌ها وجود دارد.

امکانات رفاهی و تفریحی جذاب

بسیاری از کشتی‌های کروز پیشرفته و لاکچری امکانات رفاهی بسیار خوبی دارند و برای کسانی که بیش از یک روز در کشتی اقامت دارند انتخابی مناسب هستند. امکانات این کشتی‌ها در حد هتل‌های 4 ستاره و 5 ستاره است. از نظر امکانات تفریحی نیز تنوع خوبی در کشتی‌ها دیده می‌شود. برای مثال امکان تجربه بازی‌های ویدیویی، سینما و سالن تئاتر، ورزش‌هایی مانند بولینگ، بیلیارد و انواع سرگرمی‌های دیگر در این تورها وجود دارد.

دریان سفر امید

پذیرایی و تجربه بهترین غذاها در کشتی کروز

مسافران کشتی کروز استانبول می‌توانند بهترین غذاها، فینگر فودها و عصرانه‌ها را سفارش دهند. تنوع مواد خوراکی در این کشتی‌ها بسیار زیاد است و اغلب نوشیدنی‌های باکیفیتی نیز دارند. نوع و سطح غذاها با توجه به قیمت تور کشتی و مدت زمانی که رزرو شده است می‌تواند متفاوت باشد.

استخر و پارک آبی استانبول

کشتی‌های کروز لوکس و گران‌قیمت معمولا امکاناتی مانند استخر و پارک آبی نیز دارند و گردشگران از انواع خدمات مانند سونا و ماساژ بهره می‌برند. این کشتی‌ها بهترین انتخاب برای تفریحات تابستانی هستند و گرما را قابل تحمل‌تر می‌کنند.

رستوران و کافی شاپ در کروز

بعضی از کشتی‌های کروز چند طبقه دارند و در برخی از طبقات آن‌ها رستوران‌ها و کافی شاپ‌های باکیفیتی قرار دارد. این کشتی‌ها به طور 24 ساعته خدمات خود را ارائه می‌دهند و علاقه‌مندان هر زمانی که بخواهند می‌توانند برای صرف غذا و یا عصرانه سراغ آن‌ها بروند.

مدت زمان سفر با کشتی کروز استانبول چقدر است؟

انتخاب مدت زمان سفر با این کشتی‌ها برعهده خود مسافران است. بسته به نوع تور و نوع کشتی که انتخاب می‌شود، امکان دارد که زمان‌های متفاوتی در نظر گرفته شده باشد. حتی برخی از کشتی‌های محلی به مدت چند ساعت برگزار می‌شوند. ممکن است این تورها در زمان صبح، عصر یا طول شب اجرا شوند و برنامه‌های متنوعی داشته باشند.

کشتی‌هایی که تور چند روزه دارند مسافران را به کشورهای دیگری مانند یونان و ایتالیا می‌برند. این تورها از چند روز تا چند هفته طول می‌کشند و قیمت‌های بیشتری هم دارند.

تور کشتی کروز را از کجا بخریم؟

برای تهیه بلیط این تورها باید از آژانس‌های مسافرتی داخلی یا ترکی کمک گرفت. بهتر است مسافرانی که با تور استانبول به این شهر سفر می‌کنند از مجریان تور خود برای خرید بلیط کمک بگیرند. البته در صورتی که گردشگران بخواهند می‌توانند به طور مستقیم بلیط را از شرکت‌های معروف تورهای کروز تهیه کنند.

هزینه تور کشتی کروز چقدر است؟

قیمت این تورها بسته به مدت زمان و سطح خدمات متفاوت است. در نگاهی کلی، طیف هزینه‌های این تور روزانه بین 100 تا 800 لیتر قرار دارد. البته بلیط‌های ارزان‌تری هم هستند که خدمات لاکچری ندارند و با قیمتی در حدود 15 تا 25 لیر نیز می‌توان سوار کشتی آن‌ها شد.

سفری متفاوت به ترکیه با «نامی گشت»

تور استانبول «نامی گشت» یکی از خاص‌ترین تجربه‌هایی است که گردشگران می‌توانند در خاطرات خود ثبت کنند. این مجموعه کاربلد و حرفه‌ای همه روزه مسافران زیادی را در سراسر جهان همراهی می‌کند و تورهای داخلی و خارجی متنوعی دارد. همچنین، قیمت‌هایی که این آژانس مسافرتی پیشنهاد می‌دهد، نسبت به بسیاری از مجموعه‌های دیگر مناسب‌تر است و خدمات کاملی را هم در اختیار علاقه‌مندان می‌گذارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط رزرو تور استانبول می‌توانید از سایت «نامی گشت» با آدرس www.namigasht.com دیدن کنید و یا با شماره تلفن 02191007779 تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام

سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان