بهترین چرم طبیعی برای کیف و کفش : چرم گاوی یا بزی؟

چرم طبیعی-کاماپرس
ژیوار

چرم گاوی و بزی، دو نوع چرم پرکاربرد در صنعت تولید پوشاک هستند. این دو نوع چرم به واسطه ویژگی‌های خاص خود، همواره دو گزینه محبوب برای تولید کیف و کفش چرم محسوب می‌شوند. هر کدام از این دو جنس، با ویژگی‌های متمایز خود، می‌توانند تفاوت کاربردی ایجاد کنند. چرم گاوی و بزی، به‌واسطه مقاومت بالا و امکان ظرافت‌کاری، همواره در تولید کیف‌ و کفش ایده‌آل هستند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی چرم گاوی و بزی و ویژگی‌های هر یک از این دو خواهد پرداخت.

ویژگی‌های چرم گاوی : مقاومت و استحکام

چرم گاوی یکی از بهترین گزینه‌ها برای ساخت انواع کیف و کفش است. محصولات چرم طبیعی ساخته‌شده از چرم گاو معمولا بسیار محکم و بادوام هستند. در واقع با توجه به ضخامت و تراکم بالای الیاف چرم گاوی، محصولات چرمی به‌خصوص کفش چرم از جنس گاوی در برابر هرگونه رطوبت، ضربه، فشار و سایش مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند. بنابراین یکی از گزینه‌ها برای کیف و کفش به منظور استفاده روزمره و طولانی‌مدت، محصولات چرم طبیعی گاوی است. در کنار مقاومت بالا، محصولات چرم طبیعی گاوی در برابر رطوبت نیز مقاوم هستند؛ همین ویژگی از ایجاد ترک بر روی کفش جلوگیری می‌کند.

چرم طبیعی-کاماپرس

چرم بزی، احساس سبکی و انعطاف بیشتر

معمولا برای کیف و کفش‌ها با طراحی ظریف، استفاده از چرم بزی رایج‌تر است. محصولات چرم طبیعی ساخته‌شده از پوست بز معمولا انعطاف به مراتب بالاتری دارند. همچنین بافت این جنس از چرم معمولا نرم‌تر و سبک‌تر است. چرم بزی منافذ زیادی برای تهویه هوا دارد و برای کفش‌های تابستانی گزینه ایده‌آلی است. همچنین قابلیت رنگ‌پذیری و شکل‌دهی محصولات چرم طبیعی بزی، آن را به یکی از انواع چرم بسیار رایج در دنیای متنوع مد امروزی تبدیل کرده‌است. البته علاوه بر سطح کفش، معمولا استفاده از چرم بزی، در بخش آستر کفش نیز به‌واسطه امکان تهویه بالا نیز بسیار رایج است.

دریان سفر امید

چرم طبیعی-کاماپرس

انتخاب میان چرم بزی و گاوی

با توجه به ویژگی‌های هر یک از این دو نوع چرم طبیعی، انتخاب کاملا بستگی به نظر و نیاز کاربر دارد. کاربرانی که به دنبال محصولات چرم طبیعی، با قابلیت کارکرد چندین ساله هستند، می‌توانند کیف و کفش از جنس چرم طبیعی گاوی را انتخاب کنند. در واقع این نوع چرم برای استفاده روزمره گزینه پرکاربردتری است. در نقطه مقابل محصولات چرم طبیعی از جنس چرم بزی، معمولا بافت سبک‌تری دارند. از این رو، آن دسته از افرادی که به هر دلیل به دنبال کفشی ظریف و سبک‌تر هستند، می‌توانند محصولات چرم طبیعی بزی را انتخاب کنند. محصولات چرم طبیعی بزی معمولا نرمی، انعطاف و ظرافت بیشتری دارند و بیشتر در زمینه کیف‌های زنانه و کفش‌های مجلسی کاربرد دارند.

چرم طبیعی-کاماپرس

نکات نگهداری از چرم گاوی و بزی

در محصولات چرم طبیعی، بحث نگهداری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. استفاده از مواد محافط و نرم‌کننده‌های مخصوص چرم، باعث جلوگیری از ایجاد ترک و خشکی در سطح چرم خواهند شد. در روزهای بارانی فصل پاییز و زمستان نیز، امکان ایجاد گرد و خاک و یا رطوبت بر روی کیف و کفش وجود دارد. بهتر است بلافاصله پس از رسیدن به منزل، جهت جلوگیری از ایجاد لکه‌ها دائمی، در اسرع وقت با استفاده از دستمال نرم و خشک سطح کیف و کفش را تمیز کرد.

خرید محصولات چرم طبیعی از «چرم پرسیس»

فروشگاه اینترنتی چرم پرسیس، ارائه‌دهنده انواع محصولات چرمی شامل کیف، کفش و اکسسوری‌های متنوع است. افرادی که به محصولات چرمی اصل علاقه‌مند هستند، می‌توانند با اطمینان از اصالت کالاها و چرم استفاده شده در آن‌ها، خریدی مطمئن را تجربه کنند. این فروشگاه خدمات ارسال به درب منزل و پشتیبانی 24 ساعته در طول خرید و پس از تحویل محصول را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. از جمله مزایای این فروشگاه، امکان خرید اقساطی تمامی محصولات موجود در سایت است که می‌تواند تجربه خریدی لذت‌بخش و راحت را برای کاربران فراهم کند.

علاقه­‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت محصولات چرم طبیعی پرسیس و شرایط خرید نقد و اقساطی آنها می­‌توانند به وبسایت https://persisleather.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن 28421139-021 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : چرم پرسیس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان