در تور تفلیس کدام مراکز خرید را نباید از دست داد؟

آریاک سفر

تور تفلیس امکانی برای خرید از برندهای معروف جهانی را فراهم می‌کند. مراکز خرید این شهر بسیار متنوع و بزرگ هستند و امکانات رفاهی کاملی را در اختیار خریداران قرار می‌دهند. اکثر این مجموعه‌ها، فودکورت‌های بزرگ، زمین‌های بازی سرپوشیده، کافی شاپ‌های جذاب و سینماهای باکیفیتی دارند.

کاماپرس در این گزارش، مهم‌ترین مراکز خرید تفلیس را معرفی می‌کند. برای رزرو تور تفلیس می‌توانید از سایت نهال گشت با آدرس www.nahalgasht.com دیدن کنید.

مرکز خرید تفلیس مال

تفلیس مال به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز خرید تفلیس شناخته می‌شود و محیطی بزرگ و جذاب دارد. این مجموعه، از نظر معماری نیز نهایت دقت را به نمایش می‌گذارد و حتی برای کسانی که قصد خرید ندارند هم گزینه‌ای توریستی و هیجان‌انگیز است. در طراحی داخلی این مجموعه از رنگ‌آمیزی‌های متنوعی استفاده شده است و در آن برندهای معروف لباس و کیف و کفش را می‌توان دید.

تفلیس مال امکانات رفاهی و تفریحی کاملی نیز دارد و در آن انواع رستوران در یک فودکورت بزرگ فعالیت می‌کنند. همچنین، کافه‌ها، سینما و مارکت‌های جذابی در این مرکز خرید قرار دارند. پارکینگ این مجموعه 2700 خودرو ظرفیت دارد و در آن گالری‌های نقاشی جذابی به چشم می‌خورد.

مرکز خرید ایست پوینت

مرکز خرید دیگری که در تور تفلیس نباید از دست داد، با نام ایست پوینت شناخته می‌شود. این مجموعه بزرگ، حدود 150 فروشگاه متنوع را در خود جای داده است و در آن اجناس برند اروپایی مانند نایک، آدیداس و جین وست را می‌توان دید. علاوه‌برآن، این مرکز خرید شیک دارای امکاناتی مانند سالن بولینگ، زمین بازی مخصوص کودکان، چندین سالن سینمایی بزرگ و مجموعه سینمایی IMAx است که آن را به یکی از شلوغ‌ترین مراکز خرید تفلیس تبدیل می‌کند.

دریان سفر امید

همچنین رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های بزرگ و باکیفیتی در ایست پوینت فعالیت دارند و در آن‌ها می‌توان خستگی خود را در کرد.

مرکز خرید گالریا تفلیس

گالریا بهترین گزینه برای علاقه‌مندان به هنر است. این مجموعه سالن تئاتر معروفی دارد که به نسبت قدیمی هم هست و بسیاری از افراد برای تماشای تئاتر سراغ آن می‌روند. همچنین، یک سالن سینمایی بزرگ هم در گالریا فعالیت دارد که کیفیت مناسبی را ارائه می‌دهد. این مجموعه، سالن بولینگ نیز دارد و در آن شهربازی سرپوشیده مناسبی برای کودکان و نوجوانان فراهم شده است.

در مرکز خرید گالریا امکان خرید انواع لباس کودک، لوازم ورزشی، انواع زیورآلات و لوازم خانگی وجود دارد و پوشاک آن با بهترین کیفیت‌ها در اختیار خریداران قرار می‌گیرند. همچنین فودکورت و کافه‌های این مجموعه نیز در بین مردم بومی طرفداران زیادی دارند.

مرکز خرید کارواسلا

این مرکز خرید زیبا و هشت طبقه با زمین بازی مناسب برای کودکان و یک پارکینگ بزرگ طراحی شده است. این مجموعه، از نظر تفریحی جذابیت زیادی دارد و امکانات رفاهی کاملی را عرضه می‌کند. علاوه‌برآن، برای خرید انواع پوشاک، کیف، کفش و لوازم مختلف می‌توان سراغ کارواسلا رفت. در این مرکز خرید حداقل 700 فروشگاه متنوع وجود دارد که ساعت‌ها می‌توان بینشان قدم زد. رستوران‌ها و کافه‌های این مجموعه نیز باکیفیت و متنوع هستند.

مرکز خرید مرانی مال

در تور تفلیس می‌توان از مرکز خرید مرانی مال نیز دیدن کرد. این مجموعه به نسبت خلوت‌تر از مراکز خرید دیگر است و از این جهت در بین کسانی که از هیاهو فراری هستند طرفداران زیادی دارد. این مرکز خرید جذاب با نمایی که المان‌های معماری قدیمی تفلیس را دارد، ساخته شده است. در 4 طبقه مختلف این مجموعه، برندهای مطرحی مانند زارا، ماسیمو، دوتی، پارفوا و جین وست را می‌توان پیدا کرد. همچنین، کافه‌ها و رستوران‌های مرانی مال نیز قابل توجه هستند.

مرکز خرید تفلیس سانترال

از بزرگ‌ترین مراکز خریدی که در تور تفلیس می‌توان از نزدیک دید، مجموعه تفلیس سانترال است. این مرکز خرید حدود 47 هزار متر مربع مساحت دارد و گردشگران به راحتی در مرکز شهر آن را پیدا می‌کنند. این مجموعه، ترکیبی از المان‌های سنتی و مدرن را در طراحی خود ترکیب کرده است و به همین جهت فضایی منحصر‌به‌فرد دارد. انواع فروشگاه‌های لباس زنانه و مردانه، کیف و کفش را به راحتی در تفلیس سانترال می‌توان پیدا کرد. همچنین، این مجموعه انتخابی مناسب برای لذت بردن از شامی خانوادگی است.

مرکز خرید مگالین

برای افرادی که به دنبال خرید لوازم خانگی هستند، بازدید از مرکز خرید مگالین انتخابی جذاب و متفاوت است. این مرکز خرید وسایل دیگری مانند لوازم آرایشی و بهداشتی یا اکسسوری‌های جانبی موبایل و کتاب هم دارد. یکی از علل محبوب بودن این مجموعه در بین مردم بومی داشتن پارکینگ جادار آن است. بیشتر اهالی تفلیس لوازم خانگی خود را از این پاساژ خریداری می‌کنند.

مرکز خرید لیلو

این مرکز خرید نزدیک فرودگاه تفلیس واقع شده است و به مسافرانی که سوغاتی خاصی را فراموش کرده‌اند، کمک زیادی می‌کند. صنایع دستی متنوع گرجستان نیز در این مرکز خرید به چشم می‌خورد. خرید یادگاری از وسایل سنتی این شهر می‌تواند خاطره‌ای متفاوت را برای مسافران تور تفلیس بسازد. در این مرکز خرید انواع لوازم آرایشی، کیف و کفش، لوازم بهداشتی، پوشاک و جواهرات به فروش می‌رسند.

مرکز خرید جی تی سی

بازدید از این مرکز خرید در تور تفلیس می‌تواند دنیایی از تفریح و شادی را پیش روی مسافران بگشاید. این مجموعه، زمین بازی مخصوص کودکان دارد و در آن یک باغ وحش زیبا نیز ساخته شده است. همچنین، فضای سرسبز و بزرگ اطراف این مرکز خرید طرفداران زیادی دارد. تنوع محصولاتی که در فروشگاه‌های این مجموعه می‌توان دید زیاد است و انواع جواهرات، پوشاک، اسباب بازی، ساعت‌های برند و ابزارآلات موسیقی را شامل می‌شود.

امکانات تور تفلیس چیست؟

تور تفلیس، علاوه بر اینکه امکان بازدید از مناطق سرسبز و طبیعی مختلف را فراهم می‌کند و بناهای تاریخی متعددی را پیش روی علاقه‌مندان قرار می‌دهد، انتخاب جذابی برای عاشقان خرید نیز هست. آژانس‌های مسافرتی که به طور حرفه‌ای مجری تور تفلیس هستند، اغلب شرایط کاملا مناسبی را برای مسافران مهیا می‌کنند. در این تورها، رزرو هتل، ترانسفر، بیمه مسافرتی و صبحانه برعهده آژانس‌ها قرار دارد و گردشگران تجربه‌ای خاص از مسافرت آسیایی خواهند داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : نهال گشت
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان