غول خودروسازی فرانسه به ایران برگشت

ژیوار

گروه خودروسازی سایپا عرضه برخی از محصولات سیتروئن را در برنامه دارد. در حال حاضر سایپا اقدامات اجرایی لازم را برای تحقق این برنامه آغاز کرده است.

به گزارش کاماپرس، گروه خودروسازی سایپا قصد دارد تا محصولات سیتروئن را به صورت سی بی یو یا اس کا دی به ایران وارد کند. خودروهای جدید سیتروئن به زودی به ایران خواهند آمد و درخصوص چگونگی خرید آن‌ها اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

کدام محصول از سیتروئن به زودی در بازار عرضه خواهد شد؟

سایپاسیتروئن با هدف توسعه سبد محصولات خود با نشان سیتروئن، به عنوان یکی از نشان‌های معتبر و منحصر به فرد اروپایی، عرضه این برند را در برنامه دارد. براساس اعلام قبلی شرکت سایپا سیتروئن، اولین محموله قطعات خودروی کراس اوور C3-XR به ایران ارسال شده است و در آذرماه سال جاری تولید آزمایشی این خودرو آغاز خواهد شد. این کراس اوور در دسته بندی کلاس بی و مورد تقاضای ایرانیان قرار دارد. در صورت تولید این مدل سیتروئن، محصول یادشده دومین همکاری مشترک سایپا و سیتروئن خواهد بود.

دریان سفر امید

ظرفیت تولید خودرو C3-XR در سال جاری 2 هزار دستگاه برآورد شده است و تولید آن برای سال آینده به 20 هزار دستگاه خواهد رسید.

طبق توافقات قبلی، خودرو C3-XR با تیراژ اقتصادی و ساخت داخل 20 درصد به بازار عرضه خواهد شد. درصد ساخت داخل به تدریج زیاد شده و تا 50 درصد افزایش پیدا خواهد کرد. در صورت تداوم تولید این کراس اوور جذاب، یکی از محصولات اصلی سایپا سیتروئن خواهد شد و در بازار ایران نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان