این روزها هزینه عروسی شیک چند میلیارد آب می خورد؟

ژیوار

این روزها هزینه عروسی تحت تاثیر افزایش قیمت گل و شیرینی و خرج‌های عروس و داماد و مهمان‌ها رشد پیدا کرده است اما این هزینه‌ها برای عروسی‌های شیک سرسام آور است. هزینه‌های عروسی شیک به اندازه‌ای است که برای رزرو یک تالار عالی با 200 نفر مهمان و دیگر امکانات باید بالای 2 میلیارد بودجه داشت.

به گزارش کاماپرس، مراسم عروسی یک مراسم رویایی برای عروس و داماد و اعضای خانواده آن‌ها است. بیشتر خانواده‌ها و عروس و دامادها مایل هستند تا این شب به یادماندنی به بهترین نحو برگزار شود. در صورتی که عروس و دامادی بخواهند این شب رویایی را با بهترین امکانات در یکی از تالارهای خوب و شیک برگزار کنند باید بودجه بیشتر از 2 میلیارد تومان داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

میانگین هزینه عروسی مجلل

به نقل از خبرفردا، متوسط هزینه تالار شیک برای 200 نفر مهمان 900 میلیون تومان است. دیزاین و گل آرایی کامل و شیک 400 میلیون تومان هزینه دارد. هزینه رزرو آتلیه خوب 200 میلیون تومان است. لباس عروس فوق شیک و لاکچری، متوسط 130 میلیون تومان هزینه دارد. میکاپ عالی و شیک عروس متوسط 130 میلیون تومان است. هزینه دی جی در مراسم‌های عروسی لاکچری به 200 میلیون تومان می‌رسد. متوسط کرایه ماشین برای یک عروسی شیک 7 میلیون و 500 هزار تومان است. میانگین قیمت گل ماشین و دسته گل عروس به 20 میلیون تومان می‌رسد. گریم داماد و کت و شلوار حول و حوش 30 میلیون تومان است. گیفت و کارت عروسی تا 50 میلیون تومان هزینه برمی‌دارد.

دریان سفر امید

تالارهای شیک و باکلاس مربی کودک هم دارند! قیمت این مورد به همراه عاقد تقریبا 5 میلیون تومان است. با جمع تمام هزینه‌های گفته شده، قیمت یک شب عروسی در تالار شیک و با تمامی امکانات تقریبا 2 میلیارد و 72 میلیون و 500 هزار تومان آب می‌خورد!

انتهای پیام

بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز