قیمت خودرو ریزش کرد

ژیوار

ثبت نام‌های خودرویی و جریان واردات به راه افتاده اثر روانی روی بازار داشته است و باعث کاهش قیمت خودرو در بازار شده است.

به گزارش کاماپرس، اسد کرمی، رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودروی تهران، بیان کرده است ثبت نام‌ها و واردات با وجود اینکه اثر مشهودی در بازار نداشته‌اند اما روی کاهش قیمت خودرو موثر بوده‌اند. کرمی از رکود بازار خودرو در روزهای جاری خبر داده است. به گفته رئیس اتحادیه نمایشگاه داران تهران، افت قیمت انواع خودرو در بازار آزاد از دو هفته پیش شروع شد و همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

کرمی بیان کرده است میزان افت قیمت در بازار خودروهای خارجی بیشتر از اتومبیل‌های داخلی بوده است. به گفته وی، با وجود اینکه به تازگی ثبت نام خودروهای جانبازان و برخی دیگر از خودروهای وارداتی شروع شده، قیمت انواع اتومبیل خارجی به شدت افت داشته است. این ریزش قیمتی خودروهای خارجی در شرایطی اتفاق افتاده است که خودروهای خارجی چندانی به بازار وارد نشده‌اند.

نگاهی به کاهش قیمت خودرو های پرفروش بازار

طبق اطلاعات موجود قیمت خودروهای پرفروش بازار طی 72 ساعت اخیر ریزش را تجربه کرده‌اند. پراید 151 اس ای یکی از خودروهای داخلی پرفروش است که با کاهش قیمت دو میلیونی، با نرخ 330 میلیون تومان خرید و فروش شد. پراید 151 اس ای مدل 1402 هم کاهش 2 میلیون تومانی داشت و با نرخ 315 میلیون تومان به فروش رفت.

دریان سفر امید

خودروهای تارا اتومات وی2، رانا پلاس معمولی و دنا پلاس شش دنده توربو با ثبات قیمتی خرید و فروش شدند.

خودروهای جک جی4 و هونگچی ای- کیو ام 5 افت قیمتی را تجربه کردند. در حال حاضر نرخ جک جی 4 در محدوده 815 میلیون تومان قرار دارد. هونگچی ای- کیو ام 5 هم با قیمت 1 میلیارد و 960 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودروسایپا
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز