تعرفه ۵۰ درصدی برای رجیستر آیفون ۱۴ تا ۱۶

رجیستر آیفون-کاماپرس
ژیوار

رونمایی از آیفون 16 مجالی دوباره به علاقمندان آیفون داد تا این سوال را مطرح کنند که تکلیف رجیستری آیفون های 14 به بعد چه می شود؟ در ایران افراد زیادی با آیفون های 14 و 15 کار می‌کنند که رجیستر نشدن آن مشکلاتی زیادی از جمله قطع شدن آنتن را برایشان به همراه دارد.

این موضوعات در حالی مطرح می شود که روز گذشته عبدالمهدی اسدی، رئیس انجمن تلفن همراه ایران اعلام کرد اگر قرار باشد ممنوعیت واردات گوشی‌های آیفون برداشته شود باید یک سری تغییرات گمرگی هم لحاظ کنیم.

به گزارش کاماپرس، آنطور که اسدی گفته تعرفه‌های گمرکی باید بیشتر شود و چند نهاد ازجمله کمیسیون اصل 90 مجلس و وزارتخانه نیز درگیر این موضوع شوند.

رجیستر آیفون-کاماپرس

به گزارش زومیت، طبق آنچه اسدی گفته اگر قرار بر واردات آیفون 14 و سری‌های بعدی باشد، ابتدا تعرفه‌های آنها افزایش پیدا می‌کند و سپس واردات آزاد می‌شود. به عبارت ساده‌تر تعرفه‌ای که درحال حاضر ۲۰ تا ۳۰ درصد است بیشتر می‌شود.

دریان سفر امید

رئیس انجمن تلفن همراه ایران همچنین گفته است: آن‌چه که من در جلسات متوجه شدم این است که تعرفه واردات تجاری ۴۰ تا ۵۰ درصدی برای آیفون ۱۴ به بعد در نظر گرفته خواهد شد. از سوی دیگر تعرفه واردات گوشی از طریق مسافر هم طبق قاعده تقریبا دو برابر تعرفه تجاری خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

پیش از این‌ها ستار هاشمی، وزیر ارتباطات وعده داده بود که با گفت‌وگو به سمت حل مشکل رجیستری گوشی‌های آیفون می‌رویم و رجیستر شدن آیفون 14 به بعد چندان دور از ذهن نیست.

انتهای پیام

مرتبط با : اپل
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز