راهنمای خرید در مشهد: مراکز خرید محبوب و نزدیک به حرم

مراکر خرید مشهد - کاماپرس
ژیوار

شاید هدف اول و آخر بسیاری از افراد از سفر به مشهد، زیارت باشد اما در خلال این سفر زیارتی، تجربه خرید از مراکز سنتی و مدرن برای خرید سوغاتی و تبرکات خالی از لطف نیست. مراکز خرید متنوعی در شهر مشهد وجود دارند که هر یک از لحاظ قیمتی و محیطی شرایط متفاوتی دارند. در واقع مراکز خرید اطراف حرم برای خرید انواع زرشک، زعفران، تبرکات و همین طور انواع پوشاک با قیمت‌های مقرون به‌صرفه، گزینه‌های مناسبی هستند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی مراکز خرید مدرن و سنتی در تور مشهد خواهد پرداخت.

بازار رضا، مرکز خرید سنتی مناسب خرید زرشک و زعفران

بازار رضا با قرارگیری در ضلع شرقی خیابان امام رضا یکی از شلوغ‌ترین و زائرخیزترین بازارهای شهر مشهد محسوب می‌شود. این بازار با بافت قدیمی خود، علاوه بر رفع نیاز و خرید زائران و گردشگران، جنبه تاریخی و دیدنی نیز دارد. بازار رضا با دو راهروی طویل با مغازه‌های کوچک و بزرگ در کنار هم، مکانی زنده و پر جنب و جوش محسوب می‌شود. خرید انواع سوغاتی، به‌خصوص زرشک و زعفران از این مرکز خرید می‌تواند از لحاظ قیمتی و کیفیتی مقرون به‌صرفه تمام شود.

نشانی : ضلع جنوب شرقی میدان بیت المقدس (فلکه آب) از ساعت 9 تا 24

بازار رضا مشهد-کاماپرس

دریان سفر امید

مجتمع تجاری آسمان، مناسب خرید پوشاک

مجتمع خرید آسمان در منطقه 17 شهریور برای آن دسته از گردشگران تور مشهد مناسب است که به دنبال مرکز خرید خوش‌قیمت هستند. در واقع عرضه انواع کیف و کفش، سوغاتی و زیورآلات در کنار مانتو و لباس‌های زنانه در این مرکز خرید انجام می‌شود. همچنین با وجود شهربازی سرپوشیده، رستوران و فست‌فود در طبقه یازدهم این مجتمع، خانواده‌های دارای فرزند نیز می‌توانند خریدی آسان را داشته‌باشند.

نشانی : میدان 17 شهریور، از ساعت 8 تا 23، روزهای جمعه 10 تا 23.

آسمان مشهد-کاماپرس

مرکز خرید فردوسی، مهد تنوع

خرید از فاز یک و دو مرکز خرید فردوسی می‌تواند برای هر سن و سلیقه‌ای امکان‌پذیر باشد. در واقع برای خرید انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه می‌توان سری به این مرکز خرید زد. حتی در طبقه منفی یک از مرکز خرید نیز انواع لباس کودک و سیسمونی، کار گردشگران تور مشهد را برای تجربه خریدی کامل راحت می‌کند. همچنین در صورت احساس گرسنگی، بوفه‌های این مرکز خرید در عین حفظ تنوع، انواع نوشیدنی‌ها و غذاهای فست‌ فودی را به گردشگران و مراجعه‌کنندگان ارائه می‌دهند.

نشانی : انتهای بلوار مفتح، نرسیده به میدان مفتح از ساعت 9-23.

بازار فردوسی مشهد-کاماپرس

بازار مرکزی، یکی از نزدیک‌ترین گزینه‌ها به حرم

بسیاری از زائران و گردشگران تور مشهد، ترجیح می‌دهند از طریق این مرکز خرید، انواع سوغاتی‌ها و پوشاک را تهیه کنند. در واقع این مرکز خرید در فاصله پنج دقیقه‌ای نسبت به حرم قرار دارد و در قالب دو طبقه، از زرشک و زعفران مرغوب گرفته تا انواع لباس‌های بچگانه و بزرگسال را در دل خود جای داده‌است. از لحاظ قیمتی نیز می‌توان با خیالی آسوده خریدی مطمئن را تجربه کرد؛ حتی با کمی چک و چانه می‌توان تخفیف‌های خوبی را از فروشندگان گرفت.

نشانی : خیابان آیت‌الله بهجت، چهار شهدا

بازار مرکزی مشهد-کاماپرس

رزرو تور مشهد از طریق مجموعه «لحظه آخر»

مجموعه لحظه آخر با برگزاری تورهای داخلی و خارجی، یکی از مجموعه‌های محبوب در زمینه گردشگری محسوب می‌شود. در واقع این مجموعه با برگزاری تورهای لحظه آخری و عادی، شرایط را برای تجربه‌ سفری آسان و در عین حال باکیفیت فراهم می‌کند. برخی از تورهای این مجموعه از جمله تور مشهد نیز قابلیت پرداخت اقساطی را دارند. بنابراین مجموعه لحظه آخر به‌عنوان یکی از استارتاپ‌های پرطرفدار حوزه گردشگری، گزینه مناسبی برای رزرو تور، هتل و پروازهای داخلی و خارجی خواهد بود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه برگزاری تور مشهد می‌توانند با مراجعه به وبسایت این مجموعه به آدرس اینترنتی https://lahzeakhar.com اطلاعات لازم را کسب کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان