آغاز طرح فروش نقدی کی ام سی X5

ژیوار

طرح فروش نقدی کی ام سی X5 کرمان موتور از ساعت 8 صبح روز جاری آغاز شده تا مدت شش روز ادامه خواهد داشت. قیمت کی ام سی در این طرح فروش 1 میلیارد و 475 میلیون تومان اعلام شده است.

به گزارش کاماپرس، متقاضیان خودرو کی ام سی X5 طی دو مرحله امکان پرداخت هزینه را دارند. مرحله اول پرداخت قیمت این خودرو همزمان با ثبت نام اتفاق می‌افتاد. متقاضیان در این مرحله باید 1 میلیارد و 100 میلیون تومان پیش پرداخت کنند. مابقی مبلغ خودرو در مرحله دوم، در قالب یک چک به تاریخ بیست و پنجم آبان ماه 1403 پرداخت خواهد شد. این خودرو طی 90 روز کاری به متقاضیانی که فرآیند ثبت نام و واریز را انجام داده باشند واگذار خواهد شد. در صورت تاخیر در واگذاری خودرو، هر ماه سود سه درصدی تاخیر به خریداران تعلق خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

کلیه هزینه‌های این خودرو اعم از مالیات‌ها و عوارض، بیمه شخص ثالث و دیگر پرداختی‌ها که برعهده مشتری و مصرف کننده است مطابق با نرخ مصوب سال 1403 خواهد بود. در صورت تغییر این هزینه‌ها به مشتریان ابلاغ خواهد شد.

دریان سفر امید

خودرو کی ام سی X5 چه ویژگی‌هایی دارد؟

خودرو کی ام سی X5 با موتور بنزینی توربو با حجم هزار و 498 لیتر به بازار عرضه شده است. قدرت موتور این خودرو معادل 181 اسب بخار بوده و گشتاور ان به 300 نیوتن متر می‌رسد. این خودرو به یک جعبه دنده اتوماتیک دو کلاچه مجهز شده است. این خودرو در هر 100 کیلومتر معادل 9 لیتر سوخت ترکیبی، بنزین و گاز، مصرف می‌کند. کی ام سی ایکس 5 به امکاناتی مانند سیستم تعلیق مک فرسون در محور جلو و مولتی لینک در محور عقب، ای بی اسی، ای بی دی و ای بی آ، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، صفحه نمایشی لمسی و دوربین دید عقب و سنسور پارک مجهز شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : کرمان موتور
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز