طرح فروش فوق العاده جایگزینی خودروهای فرسوده ایران خودرو چگونه اجرا می شود؟

ژیوار

ایران خودرو طی اطلاعیه‌ای نحوه اجرای فرآیند طرح فروش فوق العاده جایگزینی خودروهای فرسوده 1403 را صادر کرد. این طرح مختص متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده غیرتاکسی اعلام شده است.

به گزارش کاماپرس، با اعلام نتایج مربوط به طرح فروش فوق العاده خودروهای فرسود، فراخوان برندگان با هماهنگی ستاد نوسازی برای مراجعه به مراکز اسقاط در هفته‌های آتی به ترتیب اولویت‌ها شروع و پس از نهایی شدن پذیرش خودروی فرسوده متقاضیان در مراکز اسقاط، فراخوان واریز وجه از سمت شرکت ایران خودرو اتفاق خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید:

نکات مربوط به طرح فروش فوق العاده جایگزینی خودروهای فرسوده

برندگان باید به نکات زیر توجه داشته باشند:

*طرح جایگزینی خودروهای فرسوده بعد از ارسال پیامک برای متقاضیان انجام خواهد شد. متقاضیان باید منتظر دریافت پیامک از سرشماره 98300096440 باشند.

دریان سفر امید

*بعد از دریافت اولین پیامک، یک پیامک دیگر به منظور واریز وجه خودرو جایگزین اتفاق خواهد افتاد. این پیامک بعد از تحویل خودروی فرسوده به مراکز اسقاط و تایید و اعلام آن توسط ستاد نوسازی به ایران خودرو و اعلام بخشنامه فروش محصولات برای متقاضیان ارسال خواهد شد.

*بعد از دریافت دومین پیامک و انجام فرآیند تحویل خودرو، امکان انعقاد قرارداد واگذاری خودرو و واریز وجه برای خرید خودرو جایگزین وجود دارد. بعد از انعقاد قرارداد، مشتریان در نوبت دریافت خودرو قرار خواهند گرفت. همزمان با این مورد باید متقاضیان گواهی اسقاط راهور را دریافت کنند.

*پس از اتمام فرآیند اسقاط خودروی فرسوده و تحویل گواهی اسقاطی، فاکتور خودرو جایگزین صادر خواهد شد. موعد تحویل خودرو جدید همان تاریخ اعلام شده در قرارداد خواهد بود.

*ایران خودرو در اطلاعیه صادر شده تاکید کرده که برندگان طرح فروش فوق العاده خودروهای فرسوده باید بعد از دریافت پیامک به مراکز اسقاط مراجعه کنند و نوبت بگیرند تا اسقاطی شدن خودروی آن‌ها انجام شود.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز