هزینه تور ترکیه برای یک خانواده چهار نفره چقدر است؟

تور ترکیه - کاماپرس
ژیوار

هماهنگی برای سفرهای خانوادگی به دلیل در نظر گرفتن سلیقه همه اعضا دشوارتر است و از طرف دیگر، افزایش هزینه‌های سفر ترکیه در سال‌های اخیر یکی دیگر از رایج‌ترین معضلات بسیاری از گردشگران شده است. تورهای ترکیه با صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر و همچنین فراهم کردن تفریحات خانوادگی، یکی از ایده‌آل‌ترین گزینه‌ها در این شرایط هستند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به بررسی نکاتی در رابطه با هزینه تور ترکیه پرداخته است.

مزایای سفر خانوادگی به ترکیه

ترکیه با تلفیقی از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی و همچنین تفریحات متعدد، طیف وسیعی از شگفتی‌ها را به گردشگران با هر سلیقه‌ای ارائه می‌کند. به طور کلی افراد می‌توانند با رزرو تور خانوادگی به ترکیه بدون نیاز به برنامه‌ریزی و خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل، با خیال راحت از سفر خود لذت ببرند. تورهای گروهی ترکیه به طور کلی باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شوند و افراد می‌توانند با پرداخت هزینه‌ی کمتر از سفر خود لذت ببرند. همچنین تورهای ترکیه فرصت زیادی برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری مختلف در شهر را برای افراد فراهم می‌کند. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های تور ترکیه خانوادگی، عدم نیاز به برنامه‌ریزی برای جزئیات سفر مانند حمل‌ونقل و اقامت و بلیط رفت‌وبرگشت است.

بهترین تفریح های خانوادگی در استانبول + قیمت

استانبول به عنوان شهر رنگارنگ و پایتخت گردشگری ترکیه، طیف وسیعی از تفریحات و جاذبه‌های دیدنی را برای خانواده‌ها ارائه می‌کند. تم پارک ویالند استانبول یکی از بهترین گزینه‌ها برای بازدید در تور ترکیه است که سرگرمی‌های مختلفی برای رده‌های سنی مختلف دارد. در این تم پارک بخش‌های مختلف مانند مراکز خرید، کافه‌ها و رستوران‌های متنوع و بازی‌های کامیپوتری وجود دارد. قیمت بلیط تم پارک ویالند در سال 2024 در حدود هزار و 500 لیر بوده و ورودی برای کودکان زیر سه سال رایگان است.

آکواریوم استانبول یکی دیگر از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری برای خانواده‌ها است که دارای 17 محیط آبی متفاوت و بزرگ است. در این آکواریوم بیش از 17 هزار موجود آبی مختلف نگهداری می‌شود و متفاوت‌ بودن تم هر یک از آکواریوم‌ها، برای کودکان بسیار جذاب است. هزینه بلیط این آکواریوم برای بازدیدکنندگان بزرگسال 85 لیر و برای کودکان دو تا 12 سال، 75 لیر است.

دریان سفر امید

تور ترکیه - کاماپرس

پارک برفی اسنو پارک استانبول، یکی از متفاوت‌ترین و جذاب‌ترین مکان‌های تفریحی است که دمای آن در هر زمان از سال، منفی چهار درجه سانتی‌گراد است. خانواده‌ها می‌توانند از اسکی و تویوب‌سواری در این پارک لذت ببرند و هزینه‌ی ورودی اسنو پارک برای یک نفر و به مدت یک ساعت، 350 لیر است.

تور ترکیه - کاماپرس

ارزان ترین مراکز خرید لباس و سوغاتی در استانبول

تعداد زیادی از مراکز خرید لوکس و همچنین بازارهای محلی در تور استانبول وجود دارند که پیدا کردن مراکز خرید اقتصادی کمی دشوار است. مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول در خیابان استقلال، به دلیل وجود اجناس ارزان و اقتصادی، توجه بسیاری از گردشگران را در تور استانبول به خود جلب می‌کند و بهترین جا برای تهیه پوشاک ارزان است. بازار محمود پاشا که شامل یک خیابان نسبتا طولانی و بیش از 250 بوتیک است، برای خرید عمده و ارزان لباس مناسب است. مرکز خرید جواهر به عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین مراکز خرید مدرن در ترکیه شناخته می‌شود و با این حال گردشگران می‌توانند در حراج‌های آخر فصل، خرید‌های اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه‌ای داشته باشند.

تور ترکیه - کاماپرس

چگونه هزینه‌های سفر خانوادگی به ترکیه را کاهش دهیم؟

یکی از راه‌های کاهش‌ هزینه‌ تور ترکیه، بازید از جاذبه‌های دیدنی رایگان است. بسیاری از موزه‌های استانبول در روزها و زمان‌های خاصی رایگان هستند. قدم زدن در سنگفرش‌های مناطق قدیمی، بازدید از خیابان استقلال و پل گالاتا و تنگه بسفر جزو تفریحات رایگان تور ترکیه هستند. به طور کلی سفر با تور به میزان زیادی می‌تواند باعث کاهش هزینه‌ها شود. گردشگران با پرداخت هزینه تور ترکیه، می‌توانند از امکانات و خدمات مختلفی مانند رزرو اقامتگاه و هتل، رزرو بلیط رفت‌وبرگشت برخوردار شوند.

به همین منظور متقاضیان برای رزرو تور ترکیه می‌توانند از طریق آژانس گردشگری آمیتیس تراول اقدام کنند. آمیتیس تراول به عنوان مجری تخصصی تورهای داخلی و خارجی مشغول به فعالیت است. همچنین نمایندگی رسمی هواپیمایی فری برد در کشور است. آمیتیس تراول با سال‌ها سابقه‌ در زمینه‌ی گردشگری تلاش می‌کند که بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به افراد ارائه دهد و سفر خاطرانگیزی را رقم بزند.

تور ترکیه - کاماپرس

کاهش هزینه تور ترکیه با آمیتس تراول

تور استانبول آمیتیس تراول به مدت پنج شب و شش روز برگزار شده و بلیط قشم ایر برای گردشگران رزرو می‌شود. گردشگران از انواع خدمات گردشگری مختلف در این تور بهره‌مند می‌شوند و هزینه‌ی آن 19 میلیون و 390 هزار تومان است. گردشگران باید 50 درصد از هزینه‌ی تور را در ابتدای رزرو بپردازند. هزینه‌ی تور برای کودکان زیر دو سال، یک میلیون و 990 هزار تومان است.

یکی دیگر از تورهای استانبول آمیتیس تراول به مدت سه شب و چهار روز برگزار می‌شود. گردشگران می‌توانند از انواع خدمات ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و گشت شهری به همراه تور لیدر لذت ببرند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تورهای آمیتیس تراول به سایت به آدرس https://amitistravel.com مراجعه کنند و یا با شماره 0430652-0912تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : آمیتیس تراول
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان