بهترین بازی های خانوادگی دریاچه چیتگر + قیمت بلیط با تخفیف

آریاک سفر

شهربازی دریاچه چیتگر یکی از بهترین و مهیج‌ترین مجموعه‌های غرب تهران است که امکانات تفریحی مختلفی برای سنین مختلف دارد. وجود بازی‌های خانوادگی دریاچه چیتگر، باعث شده که این شهربازی به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دورهمی‌های خانوادگی و کودکان تبدیل شود و اوقات خوش و خاطرانگیزی را برای افراد رقم بزند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به معرفی بهترین بازی‌های خانوادگی دریاچه چیتگر و شرایط خرید بلیط با تخفیف پرداخته است.

ماشین کوبنده

ماشین کوبنده یکی از محبوب‌ترین و هیجان‌انگیزترین گزینه‌های موجود در این شهربازی شناخته می‌شود که برای همه سنین مناسب است. همچنین باید در نظر داشت که ماشین کوبنده، به عنوان یکی از امن‎ترین بازی‌های خانوادگی دریاچه چیتگر شناخته می‌شود و به همین جهت همه افراد می‌توانند از آن با خیال راحت لذت ببرند. بازیکنان می‌توانند بلیط بازی ماشین کوبشی را با تخفیف به مبلغ 45 هار تومان تهیه کنند.

چرخ و فلک

چرخ و فک در شرق دریاچه چیتگر قرار گرفته و یکی دیگر از محبوب‌ترین آیتم‌ها برای سپری کردن اوقات لذت‌بخش‌ با خانواده‌ است. این چرخ و فلک دارای محدودیت سنی برای متقاضیان زیر هفت سال است و بهتر است که بازدیدکنندگان از قبل این نکته را برای برنامه‌ریزی‌های خود مد نظر قرار دهند. چرخ و فلک یکی از بهترین و لذت‌بخش‌ترین بازی‌های خانوادگی دریاچه چیتگر است و به ارتفاع 40 متر از زمین ساخته شده است. افراد می‌توانند از چشم‌اندازهای بی‌نظیر و دیدنی این چرخ‌ و فلک لذت ببرند و اوقات خوشی را برای خود رقم بزنند. چرخ‌ و فلک چیتگر، بر خلاف بسیاری از بازی‌های دیگر آدرنالینی نیست و بازدیدکنندگان می‌توانند تجربه آرامش‌بخشی در ارتفاعات تجربه کنند. بلیط چرخ و فلک با تخفیف به مبلغ 63 هزار تومان قابل تهیه است.

کشتی صبا کودکان

کشتی صبا معمولا به عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین آیتم‌های شهربازی‌ها شناخته می‌شود. کشتی‌های صبا با ظرفیت 12، 24 و 32 نفره ساخته می‌شوند. مدل‌های 12 نفره، کشتی صبا کودکان نام دارند و با این حال بزرگسالان نیز می‌توانند از این دستگاه لذت ببرند. کشتی صبا دریاچه چیتگر با اندازه متوسط، فرصت مناسبی برای یک تجربه جذاب و هیجان‌‌انگیز فراهم می‌کند. با توجه به این که کشتی صبای چیتگر کوچک‌تر است، برای بزرگسالان و کودکان مناسب است و جزو دستگاه‌های بی‌خطر شناخته می‌شود. زمان استفاده از این دستگاه پنج دقیقه است و بلیط آن به مبلغ 45 هزار تومان به فروش می‌رسد.

دریان سفر امید

اسکای فلایر

اسکای فلایر تجربه‌ای مشابه به پرواز با بالگرد واقعی را برای افراد رقم می‌زند و به عنوان یکی از آدرنالینی‌ترین بازی‌های خانوادگی دریاچه چیتگر حساب می‌شود. اسکای فلایر چیتگر، تاب‌های دو نفره‌ای است که مجموعا 24 نفر ظرفیت دارد و افراد را به ارتفاع 14 متری از زمین می‌برد. اسکای فلایر یک تجربه‌ی هیجان‌انگیز و منحصربه‌فرد از احساس آزادی و پرواز در ارتفاعات آسمان را برای افراد رقم می‌زند. با این حال افراد باید در نظر داشته باشند که این وسیله دارای محدودیت سنی است و صرفا متقاضیان بالای 12 سال می‌توانند بلیط بازی را به قیمت 72 هزار تومان تهیه کنند.

سافاری وحشت

سافاری وحشت در غرب دریاچه قرار دارد و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای رقم زدن یک تجربه‌ی منحصربه‌فرد و متمایز است. در سافاری چیتگر، افراد به ماجراجویی در تونل‌های گردان وحشت‌ و هیجان‌انگیز می‌پردازند. سافاری وحشت به مدت هفت دقیقه طول می‌کشد و در غرب دریاچه واقع شده است. انواع نماد‌های وحشت و جلوه‌های ویژه‌ی ترسناک، ارواح، نورپردازی‌ها و جلوه‌های ویژه‌ی بصری و صوتی در مسیرهای پرپیچ‎وخم و دهلیزهای این تونل استفاده شده که یک تجربه‌ی متفاوت و به‌یادماندنی برای افراد رقم می‌زند. بازی‌کنان باید به صورت گروهی به کاوش و ماجراجویی در دهلیزهای این تونل بپردازند و بلیط آن به مبلغ 72 هزار تومان قابل تهیه است.

اسکیت یو

اسکیت یو، یکی از مهیج‌ترین و پرطرفدارترین‌ بازی‌های خانوادگی دریاچه چیتگر است که در قسمت غربی واقع شده است. این وسیله دارای صندلی‌های هشت نفره‌ی مدور است و افراد را در یک مسیر یو شکل با سرعت زیاد حرکت می‌دهد. اسکیت‌ یو به عنوان یکی از بهترین آیتم‌ها برای تجربه‌ی گروهی است و بازیکنان می‌توانند از مناظر دیدنی دریاچه با بلیط به مبلغ 72 هزار تومان لذت ببرند

خرید بلیط بازی دریاچه چیتگر با تخفیف از «ایران فان»

شرکت گردشگری پارس گستران ژرف با نام تجاری ایران فان، فعالیت خود را با هدف فراهم کردن شادی و نشاط متعارف برای شهروندان از سال 1387 آغاز کرد. در ادامه فعالیت و با استقبال بی‌نظیر مردم از برنامه‌های گردشگری و تفریحی، این مجموعه اقدام به راه‌اندازی فضاها و مجموعه‌های موضوعی کرد و در نهایت به یک برند برتر و شناخته‌شده تبدیل شد. ایران فان شش تم پارک بزرگ و بیش از 10 مجموعه گردشگری در تهران راه‌اندازی کرده و در مجموع امکان تجربه بیش از 25 نوع بازی‌ هیجان‌انگیز را برای افراد فراهم کرده است. بازیکنان برای رقم زدن یک تجربه‌ی خانوادگی خاطرانگیز می‌توانند بلیط‌ بازی با تخفیف را از سایت ایران فان رزرو کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مجموعه می‌توانند به سایت به آدرس https://www.iran-fun.ir مراجعه کنند و یا با شماره 02124557 تماس بگیرند.
انتهای پیام

مرتبط با : ایران فان
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان