اعلام شرایط فروش خودرو EJ7 برقی

ژیوار

شرکت کرمان موتور خودرو EJ7 برقی را به صورت نقد و اقساط عرضه می‌کند. متقاضیان امکان ثبت نام برای این خودرو را تا پنج شنبه، بیست و نهم شهریورماه، خواهند داشت.

به گزارش کاماپرس، متقاضیان خودرو برقی EJ7 برای ثبت نام باید به سایت فروش کرمان موتور مراجعه کنند. قیمت مصوب این خودرو 1 میلیارد و 325 میلیون تومان تعیین شده است. افرادی که مایل به خرید این خودرو به صورت نقدی هستند، با پرداخت 1 میلیارد و 300 میلیون تومان خودرو به آن‌ها واگذار می‌شود. شرکت کرمان موتور تخفیف 25 میلیون تومانی برای خریداران نقدی در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید:

شرایط خرید اقساطی خودرو EJ7

متقاضیان خرید قسطی با شرایط پرداخت متنوع امکان خرید این خودرو را دارند. در صورتی که متقاضی خرید قسطی خودرو EJ7 میزان 1 میلیارد تومان پیش پرداخت داشته باشد و اقساط 12 ماهه را انتخاب کند، باید چهار چک سه ماهه ارائه بدهد. متقاضی این خودرو با شرایط گفته شده باید هر سه ماه مبلغ 91 میلیون و 225 هزار و 600 تومان قسط بدهد. در صورتی که متقاضی میزان 1 میلیارد تومان پیش پرداخت داشته باشد و اقساط 24 ماهه را انتخاب کند، باید هشت چک سه ماهه ارائه بدهد. متقاضی این خودرو با اقساط 24 ماهه و پیش پرداخت 1 میلیاردی باید هر سه ماه 52 میلیون و 641 هزار و 800 تومان قسط بدهد.

دریان سفر امید

کرمان موتور شرایط اقساطی دیگری را نیز برای متقاضیان در نظر گرفته است. به این شکل که متقاضیان پیش پرداخت را در سه مرحله بپردازند. متقاضی در مرحله اول باید 400 میلیون تومان و مرحله دوم 300 میلیون تومان و نهایتا 300 میلیون تومان دیگر پرداخت کند. در صورتی که فرد با شرایط پیش پرداخت گفته شده و اقساط 12 ماهه این خودرو را تقاضا کند، باید هر سه ماه یک بار چکی به مبلغ 92 میلیون و 255 هزار تومان را نقد کند. متقاضی خرید این خودرو با پیش پرداخت مشخص شده و بازپرداخت 24 ماهه باید هر سه ماه یک بار مبلغ 53 میلیون و 718 هزار تومان را در قالب چک بپردازد.

انتهای پیام

مرتبط با : کرمان موتور
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز