شرایط فروش و قیمت قطعی دایون Y7 اعلام شد

ژیوار

گروه صنایع خودروسازی ایلیا شرایط فروش دایون Y7 را با قیمت قطعی 1 میلیارد و 998 میلیون تومان اعلام کرد. متقاضیان این خودرو تا پایان شهریورماه برای ثبت نام فرصت دارند.

به گزارش کاماپرس، افرادی که خواهان خودرو دایون Y7 هستند باید معادل 750 میلیون تومان پیش پرداخت کنند و یک چک 15 روزه 248 میلیون تومانی ارائه کنند. با این اوصاف متقاضی باید معادل 998 میلیون تومان از مبلغ اصلی خودرو را پیش پرداخت کند. مابقی وجه باید بعد از ارسال دعوت نامه تسویه شود. زمان تحویل خودرو به متقاضیان 30 روز کاری اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

سود تاخیر سالیانه برای این دوره از فروش خودرو دایون 36 درصد در نظر گرفته شده است. تمامی فرآیند ثبت نام این خودرو تنها در درگاه رسمی صنایع خودروسازی ایلیا به نشانی https://ilia-auto.com/sale انجام خواهد شد.

دریان سفر امید

نگاهی به خودرو دایون Y7، امکانات و ویژگی‌های

خودرو دایون Y7 یک خودرو شاسی بلند هفت نفره است که موتور 2.4 لیتری توربوشارژر با قدرت 215 اسب بخار به بازار عرضه شده است. محور محرک این خودرو 4 دبلیو دی است و یک گیربکس شش دنده اتوماتیک دارد. حداکثر سرعت این خودرو به 180 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این خودرو در هر 100 کیلومتر معادل 10.15 لیتر سوخت ترکیبی، بنزین و گاز، مصرف می‌کند.

این خودرو دارای امکاناتی مانند سنسور باران و نور، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، کنترل حرکت در سربالایی، سنسور پایش باد تایرها، نمایشگر اخطار و نمایشگر لمسی است. دوربین عقب، تریم داخلی چرم، چراغ روشنایی روز، رادار نقطه کور، دوربین 360 درجه، سنسور پارک جلو و عقب، سانروف برقی، استارت دکمه‌ای، صندلی برقی راننده و آینه‌های تاشو برقی از دیگر امکانات این خودرو هستند. این خودرو با چنین امکانات و ویژگی‌هایی با خودرو یواز پاتریوت اتوماتیک و لئو ام ایکس 8 رقابت دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : صنایع خودروسازی ایلیا
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز