قاب عکس جدید سامسونگ با قابلیت پخش موسیقی رونمایی شد

قاب عکس سامسونگ-کاماپرس
ژیوار

محصول جدید سامسونگ یک تلفیق بسیار دلنشین از هنر و تکنولوژیست. تلفیقی که کنار هم می‌توانند چیزی فراتر از یک محصول خلق کنند. حالا این تلفیق در دستگاه Music Frame خود را نشان داده است. برند نام آشنای سامسونگ اخیرا با معرفی این محصول منحصر به فرد توانسته است دوباره انقلابی در عرصه تکولوژی ایجاد کند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی محصول جدید سامسونگ و ویژگی‌های آن پرداخته است.

قاب عکس سامسونگ-کاماپرس

Music Frame، یک قاب عکس با قابلیت پخش موزیک

Music Frame یک قاب عکس است، با این تفاوت که قرار است برای شما آواز بخواند. اشتباه متوجه نشدید! این قاب عکس در کنار نمایش دادن تصاویر این قابلیت را دارد که با یک کیفیت خوب و بالا موسیقی مورد نظر شما را هم پخش کند. با این حساب شما یک سیستم صوتی خانگی دارید که میتوانید از آن به عنوان یک عنصر دکوراتیو و مینیمال هم استفاده کنید.

یک عضو مستقل و یک همراه خوب هوشمند

Music Frame تنها یک پخش کننده موسیقی نیست، این محصول جدید سامسونگ می‌تواند موسیقی و تصاویر هنری را باهم ترکیب کند و زینت بخش اتاق خواب، خانه و دفترکار شما باشد.

دریان سفر امید

اولین ویژگی مهم و جالب توجهی که Music Frame، به ما نشان می‌دهد قابلیت تعویض تصاویر با چند کلیلک ساده است. بنابراین شما با توجه به دکور خانه می‌توانید تصاویری که می‌خواهید را تغییر دهید و شخصی سازی کنید.

ویژگی دیگر این دستگاه، امکان پخش بدون سیم موسیقی است چراکه این محصول به وای‌فای و همچنین بلوتوث متصل می‌شود و این امکان برای شما وجود دارد که به راحتی از موزیک دلخواه خود لذت ببرید. البته این دستگاه امکان اتصال به ساندبارو تلویزیون هوشمند سامسونگ را هم دارد؛ بنابراین هم به عنوان یک عضو مستقل و هم به عنوان یک مکمل و همراه خوب در کنار سایر لوازم هوشمند خانه قرار می‌گیرد، اما این همراهی اینجا به پایان نمی‌رسد، این دستگاه در مهمانی‌ها و مراسم‌های شما همچون یک ستاره خواهد درخشید چرا که امکان پخش گروهی (Group Play) را هم دارد.

Tap Sound  ویژگی دیگر این دستگاه است. شما برای اتصال به Music Frame، فقط کافیست با تلفن همراه خود به قاب آن ضربه بزنید تا اتصال برقرار و موسیقی پخش شود. از سوی دیگر طراحی بسیار باریک آن باعث شده تا به راحتی روی دیوار نصب شود. البته اگر بخواهید می‌توانید آن را روی میز یا سطوح دیگر هم قرار دهید.

بیشتر بخوانید:

ویژگی‌های Music Frame

Music Frame  تنها در طراحی و ظاهر منحصر به فرد نیست و کیفیت صدای بسیار بالایی هم دارد. این دستگاه بلندگوی استریوی سه طرفه (3-way stereo) و بلندگوی برد وسیع (Wide Range)دارد و دلیل صدای شفاف و یکنواخت آن به همین دلیل است. بلندگوی برد وسیع، فناوری اختصاصی سامسونگ محسوب می‌شود و این شرکت حق ثبت اختراع‌ آن را به دلیل طراحی منحصربه‌فرد خود دریافت کرده است.

این دستگاه از دستیارهای صوتی مثل الکسا و همچنین سرویس‌های هوشمند نظیر Chromecast و Airplay 2 نیز پشتیبانی می‌کند تا شما خیلی راحت به دستگاه‌های خود متصل شوید. از سوی دیگر با استفاده از فرمان‌های صوتی یا اپلیکیشن SmartThings، می‌توانید موسیقی و سایر ابزارهای هوشمند خانه مانند چراغ‌ها را کنترل کنید.

قاب عکس سامسونگ-کاماپرس

این یک بلندگوی ساده نیست

Music Frame از قابلیت‌های پیشرفته صوتی متعدد و هوشمند دیگری هم بهره‌مند است که در مختصر به آنها اشاره می‌کنیم.

Dolby Atmos : این فناوری به شما یک صدای غنی و عمیق می‌دهد و تجربه‌ی شنیداری شما را وارد سطح جدیدی می‌کند.

Q-Symphony : این فناوری با ترکیب بلندگوهای تلویزیون سامسونگ و Music Frame، امکان پخش همزمان را فراهم می‌کند و یک تجربه‌ صوتی قدرتمند و لذت‌بخش را به شما ارائه می‌دهد.

SpaceFit Sound Pro : این فناوری محیط اطراف را تحلیل می‌کند و به صورت خودکار صدای خروجی را متناسب و بهینه سازی می‌کند. در نهایت این صدا بسیار دقیق و باکیفیت است.

Adaptive Sound : با این فناوری، هر صدای حتی در حجم بسیار کم هم به صورت واضح شنیده می‌شود. چراکه با تحلیل محتوای در حال پخش، بهینه‌ترین تنظیم صدا ارائه داده می‌شود.

این توضیحات کافی است تا مطمئن شوید Music Frame فقط یک بلندگوی ساده نیست، بلکه یک اثر هنری و نماد نوآوری در صنعت صوتی به حساب می‌آید. جوایز و گواهی‌هایی که این دستگاه کسب کرده از جمله جایزه Rolling Stone Audio، قرار گرفتن در میان فهرست دستگاه‌های برگزیده رسانه‌های مختلف و دریافت جایزه طراحی iFنیز ثابت کننده منحصر به فرد بودن این دستگاه است.

قاب عکس سامسونگ-کاماپرس

سامسونگ الكترونيكس را بیشتر بشناسید

در آخر اینکه سامسونگ الكترونيكس الهام‌بخش دنیا است چرا که میخواهد آينده را با ايده‌های نو و فناوري‌هاي خلاقانه خود شكل مي‌دهد. این شرکت در حال ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون‌ها، گوشی‌های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت‌ها، لوازم خانگی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است.

سامسونگ، از طریق اکوسیستم SmartThings خود و همکاری باز با شرکا، تجربه اتصال یکپارچه‌ای را ارائه می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به اتاق خبر سامسونگ به نشانی http://news.samsung.com  مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگسامسونگ الکترونیکس
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز