بررسی علت اهمیت انتخاب بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در تهران

ژیوار

بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در تهران با تخصص خود در عمل بینی، زیبایی همراه با طبیعی بودن را به بهترین شکل ممکن نمایان می‌کند. این نوع جراحی، مناسب افرادی بوده که تمایل به تغییری ظریف و متناسب با شکل بینی خود دارند. به عبارت دیگر مایل به تغییرات شدید و غیرمعمول نیستند. جراحی نیمه فانتزی، با تکنیک‌های پیشرفته دقیق، علاوه بر تغییر ملایم و مناسب بر بینی، امکان دستیابی به نتایجی طبیعی و هماهنگ با ویژگی‌های فردی هر شخص را نیز فراهم می‌کند.

کاماپرس در این مطلب به بررسی علت انجام عمل بینی نیمه فانتزی در ایران، معرفی کاندیدای این نوع عمل، همچنین اهمیت انتخاب بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در تهران می‌پردازد.

علت انجام جراحی بینی نیمه فانتزی

معمولا ساختار بینی ایرانیان از سایر قسمت‌های صورتشان بزرگ‌تر است؛ بدین جهت برای داشتن چهره‌ای زیبا، بینی کوچک را انتخاب می‌کنند که با عمل بینی میسر می‌شود.  بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در تهران با سابقه بالایی که در این زمینه دارد، این امور را به صورت حرفه‌ای و با بهترین قیمت و کاملا تضمینی انجام می‌دهد اما به خاطر داشته باشید که داشتن کیفیت زندگی بالا و تنفس راحت و مناسب مهم‌تر از داشتن بینی زیبا است. اگر بینی بسیار کوچک‌تر از اندازه طبیعی خود باشد، قطعا بخشی از دستگاه تنفس قربانی شده و باعث سرفه و خس خس سینه می‌شود. به همین خاطر بسیاری از افراد مایل به انجام عمل بینی نیمه فانتزی هستند تا ساختار بینی طبیعی و متناسب با سایر اجزای صورتشان جراحی شود و باعث بروز مشکلات مذکور هم نشود.

چه افرادی برای عمل بینی نیمه فانتزی کاندید خواهند بود؟

به طور کلی افرادی که بینی بزرگ‌تری نسبت به سایر اجزای صورت خود دارند، کاندیدای خوبی برای جراحی بینی هستند اما کوچک شدن بینی از نظر زیبایی یا عملکرد، دارای محدودیت هایی نیز است و همه نباید به دنبال بینی عروسکی و فانتزی باشند. بینی فانتزی، نوعی جراحی بوده که بینی را به شکل عروسکی، قوس‌دار و قائم در می‌آورد. این نوع جراحی بینی در شرایط خاصی و برای بیماران خاصی قابل انجام است. به عنوان نمونه بینی گوشتی پوست کلفتی دارد و کوچک شدن آن سخت تر از بینی استخوانی است. علاوه بر این، خطر به تعویق افتادن جای زخم، بخیه و گوشت اضافی بعد از جراحی بینی‌های گوشتی نیز وجود دارد. بنابراین این بیماران باید انتظار واقع‌بینانه‌ای از نتیجه جراحی داشته باشند و بهتر است جراحی بینی نیمه فانتزی انجام دهند. با عمل بینی نیمه فانتزی، بینی شما طبیعی و متناسب با اجزای صورت‌تان تغییر کرده و کمی حالت فانتزی نیز به خود می‌گیرد.

دریان سفر امید

اهمیت انتخاب بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در تهران

برای رسیدن به نتیجه ایده‌آل در جراحی بینی نیمه فانتزی، باید به سراغ بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در تهران برویم چراکه قبل از جراحی، ابتدا ساختار و نوع بینی بیمار را بررسی و از نزدیک معاینه می‌کند تا فرد جراحی نیمه فانتزی متناسب با چهره خود و نه به صورت فانتزی داشته باشد. یکی از الزامات جراحی بینی نیمه فانتزی داشتن بینی با پوست نازک و غضروف قوی خواهد بود. در مقابل بینی گوشتی، دارای غضروفی ضعیف همچنین پوست شل و ضخیمی بوده ، در نتیجه افرادی که بینی‌های گوشتی دارند هرگز نمی‌توانند برای جراحی بینی نیمه فانتزی انتخاب مناسبی باشند و بهترین روش برای این نوع بینی، جراحی بینی طبیعی خواهد بود. در عمل بینی نیمه فانتزی، جراح بینی نیمه فانتزی در تهران سعی می‌کند ویژگی‌های دو مدل قبلی را با هم ترکیب کند تا بینی هم طبیعی و هم فانتزی باشد. در مدل نیمه فانتزی، پزشک سایز و شکل بینی را با سایر قسمت‌های صورت هماهنگ کرده و باعث می‌شود نوک بینی کمی بالاتر از حد معمول و قوس آن کمی بلندتر باشد. بینی در مدل نیمه فانتزی کوچک‌تر از مدل جراحی طبیعی است اما عملکرد تنفس از طریق آن ممکن است نرمال نباشد. به علت دشوار بودن چنین فرآیندی انتخاب بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در تهران که دارای سابقه، تجربه، تبحر و مهارت باشد بسیار حائز اهمیت است.

آشنایی با “دکتر خسرو مقتدر” از بهترین جراحان بینی نیمه فانتزی در تهران

انتخاب بهترین جراح بینی فانتزی در تهران یکی از مهم‌ترین مراحل رسیدن به نتیجه مطلوب است که باتوجه به ویژگی‌ها، تجربیات و نظرات بیماران، می‌توانید تصمیم مناسبی بگیرید. دكتر خسرو مقتدر، دوره تخصص گوش، حلق و بينی خود را در دانشگاه علوم پزشكی تهران با كسب رتبه برتر آزمون بورد تخصصی تمام کرد. چندين مقاله به ثبت رسانده و چندين روش جراحی ابداعی نیز دارد. ایشان از جراحان مطرح، صاحب سبک و برتر تهران بوده که در جراحی‌های خود، الويت را در تنفس سپس زيبايی بیمارشان می‌دانند.

برای دریافت وقت مشاوره به آدرس تهران، سعادت آباد، سرو غربی، ساختمان بانک توسعه تعاون، طبقه 4 بروید یا با شماره تلفن 02122066742 تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام هزینه‌ها هم می‌توانید به وبسایت https://drkhosrowmoghtader.com مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : دکتر خسرو مقتدر
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان