شرایط و نحوه دریافت وام 400 میلیون تومانی بدون سود بانک رسالت

ژیوار

بانک رسالت یکی از بانک‌های قرض الحسنه کشور است که به دلیل ارائه تسهیلات با کارمزد دو یا چهار درصدی مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. در حال حاضر این بانک وام 400 میلیون تومانی بدون بهره و با کارمزد دو درصدی ارائه می‌دهد.

به گزارش کاماپرس، به نقل از سایت طلا، مشتریانی که در بانک رسالت سپرده قرض الحسنه دارند با ایجاد میانگین حساب سه تا شش ماهه امکان درخواست وام 400 میلیون تومانی این مجموعه را خواهند داشت. طی مدت زمان ایجاد میانگین حساب، سپرده مسدود نخواهد شد و متقاضی وام امکان استفاده از آن را دارد. تضمین اصلی برای بازپرداخت این وام رتبه اعتباری متقاضی است. متقاضی بعد دریافت وام حداکثر طی 60 ماه امکان بازپرداخت آن را دارد.

بیشتر بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت آن هر قسط به 7 میلیون و 227 هزار تومان می‌رسد و در نهایت کل مبلغ وام و سود آن 424 میلیون تومان خواهد بود.

دریان سفر امید

روند دریافت وام از بانک رسالت

بانک رسالت به منظور آسان شدن فرآیند انجام خدمات بانکی، تمام مراحل افتتاح حساب و درخواست وام را به صورت آنلاین تدارک دیده است. متقاضیان وام به منظور افتتاح حساب در بانک رسالت باید به وبسایت اصلی این مجموعه مراجعه کرده و روی گزینه خدمات بانکداری دیجیتال کلیک کنند. بعد از افتتاح حساب لازم است که اعتبارسنجی متقاضیان تسهیلات در سامانه اعتبارسنجی مرات انجام شود. پس از انجام این دو مرحله، متقاضیان باید سفته الکترونیکی دریافت کنند. بعد از انجام تمامی مراحل، متقاضی باید به اینترنت بانک یا همراه بانک رسالت وارد شده و برای تسهیلات 400 میلیون تومانی این مجموعه درخواست بدهد. پس از تکمیل فرآیند درخواست تسهیلات، بانک به منظور تکمیل فرآیند دریافت وام به مشتری اطلاع خواهد داد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک قرض الحسنه رسالت
نهال گشت
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز