هیتر برقی فن‌ دار وسیله‌ ای مناسب برای افزایش گرما در محیط‌ های کوچک

آریاک سفر

با نزدیک شدن به فصل سرما داشتن یک وسیله گرمایشی قیمت مناسب و با عملکرد بالا اهمیت زیادی داشته و به افزایش گرمای محیط کمک فراوانی می‌کند. سال‌های متمادی است که هیتر برقی به یک محصول ضروری و البته کاربردی برای استفاده در محیط‌های کوچک تبدیل شده است. بخاری‌های برقی این امکان را دارند تا محیط را در کمترین زمان و به صورت یکنواخت گرم کنند. هیترهای برقی نیاز به نصب تخصصی نداشته و می‌توان در هر مکانی از آن‌ها به راحتی استفاده کرد.

بخاری برقی فن‌دار؛ خوب یا بد؟

اگر می‌خواهید محیط کوچکی مانند اتاق و یا محل کار خود را به سرعت گرم کنید، هیتر برقی فن‌دار می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. هیترهای فن‌دار قدرت گرمایشی بسیار بالایی داشته و قادرند تا محیط را در کمترین زمان گرم کنند. کاربرد اصلی بخاری برقی فن‌ دار در محیط‌های کوچک بوده و در صورت استفاده در محیط‌های بزرگ بازدهی مثبت خود را از دست می‌دهند. هیترهای فن‌دار قابل حمل بوده و به راحتی می‌توان آن را در مکان‌های مختلف جا به جا کرد. استفاده از بخاری برقی فن‌دار انتخابی مطمئن و مناسب برای افزایش گرما و ایمنی در محیط محل زندگی و کار شما خواهد بود. در سال‌های اخیر برندهای مختلف انواع هیتر برقی فن‌دار را با امکانات متنوع و قیمت‌های مناسب و به منظور رضایت حداکثری مشتریان در سبد تولیدات خود جای داده‌اند.

معرفی برخی از برندها و مدل‌های معروف هیتر برقی

هیتر برقی فن‌دار پارس خزر مدل FH2000P

برند پارس خزر بیش از نیم‌قرن است که در صنعت تولید لوازم خانگی فعالیت کرده و کمتر کسی است که تا به حال از محصولات این برند استفاده نکرده باشد. هیتر برقی فن‌دار از جمله محصولات باکیفیت و در عین حال قیمت مناسب تولید شده توسط این برند به شمار می‌رود. این محصول قابلیت تنظیم خودکار دما را داشته و قادر است تا فضاهای کوچک را به طور موثر و در سریع‌ترین زمان گرم کند. طراحی زیبا و جمع و جور هیتر برقی پارس خزر برای استفاده در محیط خانه بسیار مناسب بوده و فضای کمی را اشغال می‌کند. از مزایای این محصول می‌توان به قفل کودک و خاموشی خودکار هنگام افتادن به منظور افزایش هرچه بیشتر ایمنی اشاره کرد. این هیتر برقی وزن کمی داشته و به راحتی قابل حمل کردن است.

قیمت این محصول یک میلیون و 799 هزارتومان است.

دریان سفر امید

هیتر برقی فن‌دار برفاب مدل QH-3000

برفاب با بیش از سه دهه تجربه در تولید لوازم خانگی باکیفیت، به برندی محبوب در سبد لوازم خانگی ایرانیان تبدیل شده است. هیتر برقی این برند با امکانات متنوع گسترده و قیمتی مقرون به صرفه وارد بازار شده است. این هیتر برقی مصرف برق پایینی داشته و به طور موثری به کاهش انرژی و در نتیجه کم شدن هزینه قبض برق کمک می‌کند. این محصول برای استفاده در محیط‌های کوچک مناسب بوده و قادر است تا فضا را به صورتی یکنواخت گرم کند. از ویژگی‌های این هیتر برقی می‌توان به ترموستات ایمنی و بدنه مستحکم و بادوام آن اشاره کرد. هیتر برقی برفاب بسیار سبک بوده و به راحتی می‌توان آن را از اتاقی به اتاق دیگر جا به جا کرد. المنت‌های موجود در این هیتر بدون ایجاد شعله، حرارت را به خوبی ایجاد و در محیط پخش می‌کند.

قیمت این محصول دو میلیون و 400 هزارتومان است.

هیتر برقی فن‌دار دلونگی مدل HVY1020

دلونگی برندی است که بیشتر به واسطه تولید اسپرسوساز و قهوه‌سازهای مختلف و باکیفیت خود شناخته می‌شود. با این حال این برند سبد تولیدی متنوعی داشته و انواع هیتر برقی فن‌دار را با بهترین کیفیت و قیمت‌های متنوع به بازار عرضه می‌کند. هیتر دلونگی به دلیل داشتن ایمنی بالا و مقاومت در برابر آب برای استفاده در محیط‌های مرطوب و حمام بسیار مناسب است. این محصول سرعت گرمایش بسیار بالایی داشته و قادر است تا محیطی به شعاع 65 متر مکعب را در کمترین زمان پوشش داده و گرم کند. وزن کم هیتر دلونگی و وجود دستگیره سراسری حمل و جا به جایی این محصول را نیز آسان کرده است. از این محصول می‌توان بر روی زمین و یا روی میز استفاده کرد. این هیتر برقی دارای ترموستات قابل تنظیم بوده که می‌تواند دمای اتاق را بر اساس تنظیمات مختلف کم، زیاد و یا ثابت نگه دارد.

قیمت این محصول 16 میلیون تومان است.

مقایسه انواع هیتر برقی در وبسایت ایمالز

همانطور که گفته شد برندهای مختلفی هیتر برقی را در سبد تولیدات خود قرار داده و این محصول را با امکانات و قیمت‌های متنوع به بازار عرضه می‌کنند. به همین دلیل ممکن است بسیاری از افراد هنگام خرید هیتر برقی مناسب با بودجه و نیاز خود دچار سردرگمی شوند. داشتن زمینه‌ای که در آن امکان مقایسه برندهای مختلف وجود داشته باشد باعث می‌شود تا افراد بتوانند محصولی مطمئن و باکیفیت را خریداری کنند. ایمالز اولین وبسایت مقایسه قیمت در ایران بوده و به خریداران اجازه می‌دهد تا با مقایسه قیمت‌ها و برندهای مختلف بهترین محصول را برای خانه و محل کار خود انتخاب کنند.

علاقه‌مندان برای انتخاب و مقایسه انواع هیتر برقی فن‌دار می‌توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس https://emalls.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایمالز
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان