پژو پارس یا پژو 405؟ انتخاب بهترین خودرو برای لیزینگ

ژیوار

پژو پارس و پژو 405 همچنان به‌عنوان دو خودرو محبوب در صنعت خودروسازی می‌تازند. هر یک از این دو خودرو ویژگی‌ها و مزایای مختص خود را دارند. لیزینگ خودرو طی سالیان اخیر، با وجود مجموعه‌های فعال در این زمینه، بازار داغی دارد و می‌توان با خرید اقساطی، با شرایط آسان و منعطف‌تری نسبت به خرید این دو خودرو پرطرفدار شرکت ایران‌خودرو اقدام کرد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی شرایط فنی و رفاهی خودرو پژو پارس و 405، با بررسی شرایط لیزینگ خودرو خواهد پرداخت.

مقایسه خودرو پژو پارس و پژو 405

پژو پارس به‌واسطه طراحی مدرن‌تر، کابین مجهزتری دارد. پژو 405 و پژو پارس هر دو از موتور 1.6 لیتری TU5 با 108 اسب‌بخار قدرت و 16 سوپاپ برخوردارند. این دو خودرو از نظر حجم موتور، قدرت، حداکثر سرعت (190 کیلومتر بر ساعت)، شتاب (13.2 ثانیه)، و مصرف سوخت (10 لیتر) شباهت دارند. تفاوت اصلی در وزن بدنه است که پژو پارس سنگین‌تر است، اما این امر بر عملکرد کلی تأثیر چندانی ندارد. هر دو خودرو مجهز به گیربکس 5 سرعته دستی هستند و برتری خاصی نسبت به یکدیگر ندارند.

پژو پارس با برخورداری از امکاناتی مانند پنل تهویه اتوماتیک، شیشه ‌بالابر برقی عقب، دکمه‌های کنترلی، سنسور پارک عقب و سیستم هشدار سرقت شرایط بهتری را برای رانندگی ایجاد می‌کند. در طرف مقابل، هر دو خودرو دارای ویژگی‌های مشترکی مانند چراغ مه‌شکن، رینگ فولادی 14 اینچ، آینه‌های جانبی برقی، و صندلی‌های دستی تنظیم‌شونده هستند.

مقایسه خودرو پژو پارس و پژو 405-کاماپرس

دریان سفر امید

مزایای لیزینگ خودرو

با لیزینگ خودرو و پرداخت اقساطی مبلغ، دیگر نیازی به تأمین یکجای مبلغ خودرو نیست. بنابراین با این حرکت، فرد می‌تواند بدون ایجاد فشار مالی زیاد، به خودرو دلخواه خود دست پیدا کند. هر چند معمولا قیمت تمام‌شده خودرو در قالب خرید اقساطی معمولا کمی بالاتر از قیمت روز خودرو خواهد بود، اما طبیعتا در بازار کنونی، با توجه به نوسانات موجود، لیزینگ خودرو می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

در بسیاری از موارد نیز فرد هنگام عقد قرارداد با کمبود بودجه مواجه است، لیزینگ خودرو می‌تواند به فرد خریدار امکان خرید خودرویی با امکانات بیشتر و به‌روزتر را بدهد. بهتر است لیزینگ خودرو تحت نظارت مجموعه فعال در زمینه خریدوفروش نقد و اقساطی خودرو انجام بگیرد. چنین مجموعه‌هایی به‌عنوان واسطه، شرایط عقد قرارداد، پرداخت و تحویل خودرو را به خوبی مدیریت می‌کنند.

لیزینگ خودرو پژو 405 : شرایط و نحوه پرداخت

لیزینگ خودرو پژو 405 مدل 1398 با کارکرد 109 هزار کیلومتر، با توجه به وضعیت بدنه سالم آن، می‌توان انتخاب معقولی برای خرید باشد. این خودرو در رنگ نقره‌ای، حدود 505 میلیون تومان قیمت کارشناسی دارد. برای لیزینگ خودرو پژو 405 می‌توان ابتدا حدود 308 میلیون تومان را به‌عنوان پرداخت اولیه، هنگام عقد قرارداد پرداخت کرد. پس از آن چک دوم پس از 90 روز، به مبلغ 242 میلیون تومان می‌بایست توسط فروشنده خودرو نقد شود.

لیزینگ خودرو پژو 405 شرایط و نحوه پرداخت-کاماپرس

لیزینگ خودرو پژو پارس : شرایط و نحوه پرداخت

پژو پارس صفر کیلومتر مدل 1402 در شرایط کنونی بازار حدود 635 میلیون تومان قیمت کارشناسی‌شده دارد. اما موارد لیزینگ خودرو پژو پارس در سایت‌های فعال در این زمینه می‌تواند شرایط مطلوبی را برای خرید خودروهای سالم با کارکرد پایین ایجاد می‌کند.

در حال حاضر پژو پارس مدل 1400 با کارکرد حدود 30 هزارکیلومتر برای لیزینگ خودرو موجود است؛ این خودرو برای خرید نقدی 510 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده‌است. امکان خرید اقساطی، در قالب لیزینگ خودرو از طریق مجموعه‌های واسطه میان خریدار و فروشنده نیز وجود دارد؛ در این شرایط کاربر می‌تواند با پرداخت حدود 311 میلیون تومان، هنگام عقد قرارداد، خودرو را از مجموعه تحویل بگیرد. سه ماه پس از عقد قرارداد سررسید موعد پرداخت دوم خواهد بود. با پرداخت حدود 244 میلیون تومان در این بازه زمانی می‌توان خرید خودرو را نهایی و مدارک و اسناد خودرو را از مجموعه تحویل گرفت.

لیزینگ خودرو پژو پارس شرایط و نحوه پرداختشرایط لیزینگ خودرو پژو پارس و پژو 405 در «همراه مکانیک»

تمامی خدمات تخصصی در زمینه استعلام قیمت روز خودرو پژو پارس و 405 و شرایط لیزینگ خودرو در سریع‌ترین زمان ممکن از طریق مجموعه همراه مکانیک قابل انجام است. علاقه‌مندان به خرید یا فروش اقساطی انواع خودروهای ایرانی و خارجی، به خصوص لیزینگ خودرو پژو پارس و پژو 405 می‌توانند با استفاده از مشاوره این متخصصان، مشاوره رایگان و تلفنی داشته‌باشند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت لیزینگ خودرو پژو پارس و پژو 405می‌توانند با مراجعه به سایت به آدرس www.hamrah-mechanic.com یا تماس با شماره‌های 02167632000 و 02191070700 از خدمات مشاوره آنلاین این مجموعه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز