راهنمای خرید پرده برای ادارات از تهران

ژیوار

در خرید پرده برای اداره، گزینه‌های زیادی وجود دارد که از نظر شکل باز و بسته شدن و طراحی متفاوت هستند. اغلب مدل‌هایی که به صورت افقی باز و بسته می‌شوند فضای شیک‌تری برای اداره‌ها می‌سازند اما پرده‌های عمودی نیز جایگاه خاص خود را دارند و در فضاهای عمومی بیشتر به چشم می‌خورند. در نهایت افراد متناسب با سلیقه و دکوراسیون داخلی خود می‌توانند از پرده‌های مختلفی استفاده کنند.

کاماپرس در این گزارش، محبوب‌ترین مدل‌ها برای خرید پرده اداری را معرفی می‌کند.

خرید پرده اداری مدل زبرا

مدل‌های زبرا، پرده‌هایی هستند که به شکل راه راه طراحی شده‌اند و به همین جهت نامشان نیز به معنای گورخر است. البته در ایران مدل زبرا به طور دقیق به پرده‌های راه راهی اطلاق می‌شود که به شکل افقی باز و بسته می‌شوند و مکانیزم دستی یا برقی دارند. این پرده‌ها، فضایی شیک و خاص را در اداره‌ها ایجاد می‌کنند و از محبوب‌ترین مدل‌های پرده در ایران هستند.

خرید پرده اداری مدل دی کی یا ورتیکال

از شیک‌ترین پرده‌هایی که در اداره‌ها می‌توان استفاده کرد مدل ورتیکال است. این پرده عمودی امکان سایه روشن شدن را دارد و در آن تراک‌ها جداگانه‌ به کار می‌روند و بعد از نصب کنار هم قرار می‌گیرند. برای باز و بسته کردن این مدل پرده، باید از روش دستی و بند کناری استفاده کرد. پرده ورتیکال مدل‌ها و رنگ‌های متنوعی دارد.

دریان سفر امید

خرید پرده اداری مدل شید رول

از دیگر گزینه‌هایی که برای خرید پرده اداری پیشنهاد می‌شود، مدل شید رول است. در این پرده نیز از مکانیزم دستی یا برقی برای باز و بسته شدن استفاده می‌شود. شکل شید رول به صورت ساده است و حالتی افقی دارد. از انواع طرح پارچه برای طراحی این پرده استفاده می‌شود.

خرید پرده اداری مدل شید پلیسه

پرده شید پلیسه داخل قاب پنجره نصب می‌شود و یکی از انواع مدل‌های شیک اداری است. در این پرده امکان جمع کردن به بالا، پایین و وسط وجود دارد و زمانی که جمع می‌شود شکل پلیسه به خود می‌گیرد و چین می‌خورد. طرح‌ها و رنگ‌های این پرده نیز متنوع هستند.

خرید پرده اداری مدل رومن

پرده دیگری که برای اداره‌ها و منزل نیز مناسب است با مدل رومن معرفی می‌شود. این مدل، برعکس مدل‌های قبل شرکتی نیست و توسط کارگاه‌ها دوخته می‌شود. کافی است علاقه‌مندان هر مدل پارچه که می‌خواهند (بدون کش) انتخاب کنند.

خرید پرده اداری کرکره‌ای

پرده‌های کرکره‌ای با شکل افقی طراحی می‌شوند و به صورت دستی با بند کناری یا به صورت ریموتی باز و بسته می‌شوند. این پرده‌ها امکان تنظیم سایه روشن را فراهم می‌کنند و جزو مدل‌های پرطرفدار هستند. امکان خرید این مدل با انواع جنس چوبی، فلزی و پلاستیکی وجود دارد.

خرید پرده اداری لوردراپه

پرده لوردراپه، نوعی از پرده اداری است که همانند مدل ورتیکال از چند اسلاید تشکیل می‌شود. این پرده جنس PVC دارد و اسلایدهای آن توسط گیره‌هایی به ریل پرده اتومات آلومینیومی وصل شده‌اند که با زنجیر، باز و بسته می‌شود.

خرید پرده ادرای سیلوئت

انتخاب دیگری که برای خرید پرده اداری می‌توان داشت، مدل سیلوئت است. در این پرده، روش باز شدن به صورت عمودی است و معمولا به آن پرده سه بعدی نیز می‌گویند.

پرده‌های چاپی

پرده‌های چاپی در انواع اداره‌ها، فروشگاه‌ها و مکان‌های تجاری مختلف کاربرد دارند و به معرفی بیشتر مجموعه یا تبلیغات کمک می‌کنند. همچنین پرده‌های چاپی کاربرد موثری در زیباتر شدن محیط نیز دارند. استفاده از روش چاپ کردن در اغلب مدل‌های پارچه‌ای امکان‌پذیر است. مدل‌های پرده سیلوئت، لوردراپه، شید، کرکره‌ای و زبرا را می‌توان به طور چاپی با طرح دلخواه نصب کرد.

بهترین رنگ برای خرید پرده اداری

بهترین پرده‌های اداری اغلب با رنگ‌های سرد و خنثی طراحی شده‌اند و فضایی یکدست و زیبا را ایجاد می‌کنند. البته خریداران متناسب با دکوراسیون اداره و فضایی که دارند، می‌توانند بهترین پرده را انتخاب کنند. برای انتخاب گزینه مناسب، امکان مشورت با متخصصان فروشگاه اینترنتی «پرده ادریس» وجود دارد.

خرید پرده اداری از «پرده ادریس»

«پرده ادریس» مجموعه‌ای باتجربه و مطمئن در زمینه ارائه انواع مختلف پرده اداری و خانگی است. این فروشگاه اینترنتی بزرگ، خدماتی مانند دوخت و نصب را هم انجام می‌دهد و مشتریان در آن می‌توانند نمونه‌های واقعی را از نزدیک مشاهده کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشند. همچنین، تمام مراحل نصب و دوخت پرده در این مجموعه، با تجهیزات حرفه‌ای انجام می‌شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط خرید پرده، بخصوص پرده اداری و دیدن نمونه‌های این فروشگاه، می‌توانید از سایت آن با آدرس www.pardehedris.com دیدن کنید و یا با شماره تلفن 02155882770 و 09123035178 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : پرده ادریس
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز