مهم ترین مراکز خرید مدرن در تور شیراز + آدرس

خرید در تور شیراز - کاماپرس
ژیوار

علاوه بر بازارهای قدیمی و زیبایی که در تور شیراز می‌توان از نزدیک دید، مراکز خرید مدرن و لوکس نیز طرفداران زیادی دارند. این مجموعه‌های بزرگ، اغلب با امکانات رفاهی کاملی در اختیار خریداران قرار می‌گیرند و در آن‌ها انواع رستوران و فودکورت، سینما و شهربازی نیز وجود دارد. این مراکز خرید شیک، اجناسی با برندهای معتبر را به فروش می‌رسانند و معمولا تعداد فروشگاه‌های آن‌ها زیاد است.

کاماپرس در این گزارش، مهم‌ترین مراکز خرید مدرن در تور شیراز را معرفی می‌کند.

مرکز خرید خلیج فارس در شیراز

یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین مراکز خریدی که در تور شیراز گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند، مرکز خرید خلیج فارس نام دارد. این مجتمع لوکس با ورودی‌هایی که به شکل ستون‌های تخت جمشید طراحی شده‌اند، ساخته شده است و در آن هر نوع پوشاکی با برندهای مختلف عرضه می‌شود. انواع لوازم آرایشی، لوازم خانگی، محصولات الکترونیکی مانند موبایل، ساعت و عینک یا جواهرات مدرن و زیبا در مجتمع خلیج فارس وجود دارد.

همچنین این مرکز یک هتل 5 ستاره جذاب را هم در خود جای داده است و در آن امکانات رفاهی متعددی مانند پارکینگ چند طبقه، رستوران و فودکورت، سینما، شهربازی سرپوشیده، سالن بیلیارد برای خانم‌ها و آقایان و حتی کارواش یا خشکشویی نیز ارائه می‌شود. برای تجربه خریدی منحصربه‌فرد از این مجموعه، علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت 10 صبح تا 23 شب مراجعه کنند. این پاساژ بزرگ در محور شمالی جاده شیراز به سپیدان و ابتدای ورودی شهر جدید صدرا قرار دارد.

دریان سفر امید

مجتمع تجاری نگین فارس شیراز

مجتمع نگین فارس شیراز، یکی از مدرن‌ترین پاساژهای این شهر است که قیمت‌هایی مناسب و اجناسی با کیفیت بالا دارد. در این مجموعه، علاقه‌مندان می‌توانند انواع پوشاک، لوازم مربوط به کودکان، لوازم آرایشی و بهداشتی یا انواع جواهرات زیبا را خریداری کنند. همچنین فروشگاه‌های لوازم دیجیتال و عطر و ادکلن نیز در این مجتمع، محصولات خود را ارائه می‌دهند. تعداد فروشگاه‌های این مجموعه زیاد است و در آن امکانات رفاهی متعددی مانند رستوران، شهربازی، سالن بولینگ و سالن بیلیارد عرضه می‌شود.

همچنین ساعت کاری این مجتمع نیز زیاد است و مسافران تور شیراز می‌توانند همه روزه از ساعت 8 و 30 صبح تا 24 شب از آن دیدن کنند. مجتمع تجاری نگین فارس در منطقه معالی آباد، میدان احسان، بلوار پرستار، خیابان فرشته، مقابل بیمارستان بعثت قرار دارد.

مرکز خرید لوکس و شیک زیتون

مرکز خرید زیتون با اجناس باکیفیت و برندی که دارد، یکی از گزینه‌های محبوب برای خرید است. این مجموعه انواع پوشاک، لوازم خانگی، جواهرات، عینک و ساعت را در اختیار خریداران قرار می‌دهد و در آن مواد خوراکی متنوعی به فروش می‌رسد. همچنین این مرکز خرید پرطرفدار، سالن سینمایی، شهربازی، کافی شاپ و فودکورت جذابی دارد و در آن کودکان خسته نمی‌شوند.

همه روزه از ساعت 9 و 30 صبح تا 23 شب امکان بازدید از این مجموعه در چهارراه 15 خرداد وجود دارد.

مرکز خرید هامون در شیراز

یکی از مجهزترین مراکز خریدی که در تور شیراز نباید از دست داد، مجموعه بزرگ و زیبای هامون است. در این مرکز خرید، علاوه بر انواع فروشگاه‌ها و رستوران‌ها، خدمات تفریحی جذابی مانند شهربازی نیز وجود دارد. از جمله کالاهای قابل خریداری در این مجموعه، باید به کیف و کفش، پوشاک زنانه و مردانه، عطر و ادکلن، جواهرات و بدلیجات، لوازم الکترونیکی مانند موبایل و محصولات چرمی اشاره کرد.

همچنین این مرکز خرید، لوازم آرایشی متنوع، محصولاتی مانند ساعت و مواد غذایی باکیفیت را در معرض فروش قرار می‌دهد. برای بازدید از این مرکز، گردشگران می‌توانند همه روزه از ساعت 10 صبح تا 14 ظهر و 17 عصر تا 24 شب مراجعه کنند. این مجموعه در بلوار ستارخان، از فلکه سنگی، نرسیده به چهارراه عفیف‌آباد قرار دارد.

تجربه متفاوت تور شیراز با «نهال گشت»

«نهال گشت» مجموعه‌ای باتجربه و مطمئن در زمینه ارائه انواع تورهای داخلی و خارجی است که تنوع زیادی در خدمات خود دارد. این آژانس مسافرتی، بهترین تورهای تابستانی را با قیمت‌های مناسب پیشنهاد می‌دهد. یکی از محبوب‌ترین تورهای این مجموعه، تور شیراز آن است که در شهریور و پاییز طرفداران بیشتری را به خود جذب می‌کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط تورهای هیجان‌انگیز «نهال گشت» می‌توانید از سایت این مجموعه با آدرس www.nahalgasht.com دیدن کنید و یا با شماره تلفن 021910081 تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : نهال گشت
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز