آشنایی با بروکر ایکس چیف و مزایای آن

بروکر ایکس چیف - کاماپرس
ژیوار

اگر جزو معامله‌گران قدیم در عرصه ارزهای دیجیتال باشید، حتما نام بروکر ایکس چیف یا همان فارکس چیف سابق را شنیده‌اید. این کارگزاری آنلاین بازارهای ارز دیجیتال در گذشته با نام فارکس چیف و در حال حاضر با نام xChief فعالیت می‌کند.

کاماپرس در این گزارش، ضمن معرفی بروکر فارکس چیف (ایکس چیف جدید)، دلیل انتخاب این کارگزاری ارز دیجیتال توسط بسیاری از معامله‌گران را بررسی کرده است.

آشنایی با بروکر ایکس چیف

کارگزاری آنلاین xChief یا همان بروکر فارکس چیف سابق در سال ۲۰۱۴ تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در سنگاپور قرار دارد. بروکر ایکس چیف ـ فارکس چیف نوعی بروکر فارکس محسوب می‌شود که در حوزه فلزات گران‌بها و جفت‌ارزها فعالیت می‌کند. این بروکر به عنوان یک پلتفرم اصلی، متاتریدر ۴ و ۵ را ارائه می‌دهد و محبوب‌ترین پلتفرم معاملاتی برای معاملات فارکس محسوب می‌شود.

این شرکت توجه ویژه‌ای به پایداری فنی سرورها و نرم‌افزارهای معاملاتی دارد که برای عملیات‌های معاملاتی در اختیار مشتریانش قرار می‌گیرند. فناوری‌های توسعه‌یافته برای تجمیع نقدینگی و سیستم مدیریت آنها بر اساس راهکارهای خوشه‌ای است. این بدان معناست که قابلیت اطمینان در حالت‌های غیرعادی معاملاتی هم می‌تواند حفظ شود؛ به ویژه در مواردی که هنگام انتشار برخی از اخبار اقتصادی، تعداد زیادی سفارش مشتری به سرور معاملات می‌رسد.

بروکر ایکس چیف - کاماپرس

دریان سفر امید

مزایای بروکر ایکس چیف

کسانی که بروکر فارکس چیف سابق را انتخاب می‌کنند، ممکن است دلایل مختلفی برای این کار داشته باشند؛ با این‌ حال، 10 مزیت اصلی استفاده از خدمات این کارگزاری آنلاین ارز دیجیتال سبب شده که به عنوان یک بروکر باسابقه اهمیت یابد که این مزایا به شرح زیر است:

1) این بروکر آنلاین با بیش از یک دهه سابقه، به عنوان یک کارگزاری قابل اعتماد و حرفه‌ای برای بیش از ۵۰۰ هزار معامله‌گر فارکس در سراسر جهان نامی آشنا است. ایکس چیف با شماره ثبت HY00923433 مجوزهای معتبری برای ارائه خدمات بین‌المللی دارد. حسابرسی‌های مالی اجباری و مراحل قانونی مورد نیاز برای یک بروکر فارکس هم از جمله مقرراتی است که این کارگزاری به آن پایبند می‌ماند.

2) ارائه پلتفرم‌ها و انواع حساب‌ها از جمله استاندارد، سِنت، اسلامی (اولین ارز بلاک‌چینی که بر اساس اصول شریعت اسلام طراحی شده است) و حساب‌های سرمایه‌گذاری PAMM.

3) استفاده از فناوری STP/NDD برای اجرای معاملات مستقیم در بازار.

4) شرایط معامله عالی از جمله ارائه بیش از ۱۵۰ ابزار معاملاتی مانند فارکس، فلزات گران‌بها، کالا و سهام‌ معروف‌ترین برندهای جهانی و معامله با حداکثر ضریب ۱۰۰۰ که به کمک آن می‌توان مبلغ سپرده‌گذاری‌شده در معامله را به ازای هر یک سهم تا ۱۰۰۰ برابر افزایش داد.

5) پاداش‌ها، ارتقای حساب یا طرح‌های تشویقی مانند ۱۰۰ دلار بونوس یا پاداش بدون سپرده و تا ۵۰۰ دلار پاداش خوش‌آمدگویی معادل ۱۰۰ درصد مبلغ سپرده.

6) گزینه‌های مختلف سپرده و برداشت راحت مانند حواله بانکی محلی یا واریز و برداشت الکترونیکی.

7) امنیت بالای سرمایه‌گذاری و ارائه راهکارهای پیشرفته برای کمک به مشتریان جهت کنترل و به حداقل رساندن ضررهای معاملاتی خود و محافظت از آنها در برابر ترازهای منفی.

8) پشتیبانی شبانه‌روزی در تمام روزهای هفته از طریق کانال‌های ارتباطی نظیر چت آنلاین، تلگرام، واتس‌اپ، اینستاگرام، اسکایپ، ایمیل، تیکت و تماس تلفنی به زبان‌های زنده دنیا از جمله فارسی.

9) دسترسی آسان و دائمی به فیلم‌های آموزشی در وب‌سایت کارگزاری و مرور روزانه وقایع بازارهای ارز دیجیتال، تحلیل‌ها و اخبار بازار مالی از طریق حساب‌های شبکه‌های اجتماعی.

10) مزیت‌های رقابتی دیگر نسبت به رقبا از جمله استفاده از برنامه ویژه IB-Pro و تجارت با برنامه موبایل اختصاصی قابل اجرا در دستگاه‌های اندروید و iOS و دسترسی به تمام خدمات موجود از جمله واریز، برداشت، افتتاح حساب و تأیید هویت در نسخه دسکتاپ.

بروکر ایکس چیف - کاماپرس

تحلیل بازار رمزارزها با «ایران بروکر»

ایکس چیف (فارکس چیف سابق) که این روزها بیشتر با نام xChief شناخته می‌شود، یک کارگزاری فارکس معتبر و باسابقه است که به دلایل مختلف از جمله پشتیبانی و امنیت عالی می‌توان به آن اعتماد کرد. این بروکر نسبتا قدیمی و حرفه‌ای برای بیش از ۵۰۰ هزار معامله‌گر فارکس در گوشه و کنار دنیا نامی آشنا محسوب می‌شود و در ایران هم می‌توان از خدمات آن استفاده کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این بروکر می‌توان اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی و تحلیل‌های کارشناسی مربوط به بروکر ایکس چیف را در صفحه مربوط به این بروکر در ایران بروکر مطالعه کرد.

ایران بروکر، مرجع تحلیلی خبری معاملات رمزارزها و ارزهای دیجیتال است. در این پلتفرم می‌توان از اخبار روز حوزه ارزهای دیجیتال، نقدها و بررسی‌های تحلیلی و کارشناسانه و تمام اطلاعات مربوط به کارگزاری‌ها و سایر بازیگران فعال در عرصه معاملات ارز دیجیتال مطلع شد. با خواندن این اطلاعات کامل و جامع می‌توان با خیالی آسوده‌تر سرمایه‌­گذاری و کارگزاری‌ها را هوشمندانه‌تر و بهتر از گذشته انتخاب کرد.

راه‌های تماس و ارتباط با ایران بروکر به ترتیب زیر است:

  • 021۸۴۲۵۵۸۷
  • Telegram: @Iranbroker_support

انتهای پیام

مرتبط با : ایران بروکر
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز